اخبار خودرو

معرفی ۶ مدل فورد رنجر برای نمایشگاه سما

در حال حاضر که منتظر شروع نمایشگاه SEMA 2019 در ۵ نوامبر در لاس وگاس هستیم، فورد این هفته شش مدل رنجر سفارشی شده ساخته شده را که در این رویداد نمایش داده می شود را رونمایی کرد. در حقیقت ، شرکت فورد برای نمایشگاه سما بیش از ۵۰ خودرو آماده کرده است و بزرگترین نمایش تولید کننده تجهیزات اصلی در SEMA در سال جاری خواهد بود.

اریک سین مدیر بین المللی  شخصی سازی لوازم جانبی فورد میگوید : “بازار قطعات و اکسسوری های خودرو با سرعت بسیار زیاد نسبت به ماشینهای قدرتمند خیابانی قرار گرفته است ” در ادامه گفته است ” فورد رنجر یک خودرو عالی برای این فضا است که قادر است به روش های بی شماری اصلاح و تجهیز شود تا به صاحبان خودرو امکان استفاده وسیله نقلیه برای موارد مختلف دهد. انعطاف پذیری در ساخت وسایل نقلیه خود به همان اندازه منحصر به فرد ارائه دهند.”

فورد رنجر، Tjin ادیتیشن

پس از فورد موستانگ مدل RTR بنفش رنگ از نمایشگاه سال ۲۰۱۸ توصط طراحان پدر و پسر Tjin نیل و کالین تجین به دنبال ایجاد یک نوع منحصر به فرد خود در مدل Ranger بودند. آنها به جای بالا بردن سیستم تعلیق ، کامیون را هشت اینچ در جلو و نه اینچ در عقب پایین آوردند تا به آن حالت خیابانی بدهند. لاستیک های Falken چرخ ها با مد Rotiform LHR-M  بیست اینچی سفارشی بر روی آن نصب کردند.

گلگیرهای RTR و جلوپنجره RTR با چراغ های LED مثلثی شکل در جلوی خودرو، حالت عضلانی بیشتری به این خودرو اضافه می کنند ، در حالی که رنگ زرد سفارشی BASF با کف یک تخته چوبی سیاه و سفید تضاد دارد.

 

فورد رنجر RTR رامبل

طبق گفته فورد ، این وسیله نقلیه طوری طراحی شده است که برای همه سرزمین ها مناسب باشد و پشتیبانی برای صاحبان به دنبال لذت بردن از فضای عالی در فضای باز دشاته باشد. امضای RTR یک ظاهر طراحی شده تهاجمی مدرن با ویژگی های هدفمند و عملی مانند چادر SkyRise و کپسول پشتیبانی اسنوبورد یکپارچه میباشد. کیت تعلیق اتومبیل تراز را درخارج از جاده ایجاد میکند. بالا بردن ۳۳ اینچی سپر جلو با عث محافظت زیر خودرو در صخره ها انجام شده است .

 

فورد رنجر یاکیما

در اینجا یک خودرو اسپرت خاص و سرعتی وجود دارد که توسط کمپانی لوازم جانبی یاکیما ساخته شده است ، بار دیگر با کیت تراز اتومبیل تعلیق خارج از جاده فورد عملکرد یک بالا برنده در جلو خودرو با اندازه دو اینچی را فراهم می کند.

در حالی که چرخ های خارج از جاده Fuel Recoil و لاستیک های ۳۳ اینچی BFGoodrich T / A KO2 برای عبور از هر مانع غیرممکن مناسب هستند. از ویژگی های مهم این Ranger می توان به رکاب تخت ، نصب JayLow kayak و حامل چهارچرخه عمودی HangOver با BackSwing اشاره کرد.

 

قطعات پیشرفته لوازم جانبی برای فورد رنجر

سال ۲۰۱۹ سال بسیار عالی برای قطعات و لوازم جانبی خودرو فورد رنجر میباشد. این قطعات کانسپت برای سفر های خارج از جاده ایی ساخته شده است و دارای ضربه گیرهای AFN ، صفحه اسکیت ، لغزنده های سنگی و پوشش دیفرانسیل عقب فورد عملکرد است. برای کمپینگ ، یک تخت سینی آلومینیومی AFN با سایبان ، چادر Tepui Hybox و یخچال فریزر ۱.۷ متر مکعبی توسط ARB دریافت می کنید.

 

فورد رنجر هل وینگ

این وانت برای دستیابی به مکانهای با هر اقلیمی با هر ویژگی دارد.این خودرو دارای با آپشن هایی مانند سیستم تعلیق Icon 3.5 اینچی ، چرخ های فشرده سازی Icon 17 اینچی ، کشویی و ضربه گیر سنگی Addictive Desert Designs طراحی شده است. این دستگاه با میله های پرتوی هلویگ ، اگزوز پشتی قطعات Ford Performance Parts ، کاور دیفرانسیل عقب و کیت بازیابی تقویت شده است.

نکته برجسته اضافه شدن انرژی خورشیدی Goal Zero است که به کاربران این امکان را می دهد تا ضمن کاوش در زمین های جدید ، ردپای کربن خود را کاهش دهند. این رنجر با اجاق گاز آشپزخانه روی تختخواب تخت و چادر سخت پوسته تپویی در بالای آن ، معنای جدیدی به “وسیله نقلیه خودمختار” می بخشد.

بخش های حرفه ایی برای فورد رنجر

یکی دیگر از وانت های آماده ماجراجویی ، این کیت دارای یک کیت تراز اتومبیل تعلیق خارج از جاده فاکس با عملکرد فورد است که یک آسانسور جلویی دو اینچی ، چرخ های عملکردی فورد عملکرد رنجرور با لاستیک های BFGoodrich All-Terrain KO2 را به همراه انواع کیت های سبک ارائه می دهد. مطمئن باشید رانندگان کاملاً می دانند کجا می روند ، شب یا روز.

سایر اجزای آن عبارتند از وینچ ۹.۵ XP وین ، کیت ریکاوری سنگین ، قلاب قلاب قرمز ، یک چادر روتاری Tepui HyBox ، سیستم ذخیره سازی تختخواب کامیون های Decked و یخچال فریزر / ARB Elements.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا