اخبار خودرو

نسل بعدی شورولت کوروت Z06 دارای ۸۰۰ اسب بخار قدرت است.

شورولت کوروت پس از پخش تیزری کوتاه به لیست اخبار خودرویی بازگشت. در این تیزر به معرفی پیشرانه نسل بعدی این خودرو اشاره داشته است که در سال ۲۰۲۲ عرضه میشود. قدرت خروجی این خودرو ۸۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۷۰۰ پوند دارد. طبق گزارش وب سایت اتوموبیل شورولت قرار است از پیشرانه تویین توربوشارژر ۴.۲ لیتری وی ۸ استفاده کند. اگرچه احتمالاً برای جلوگیری از هرگونه تعارض با مارک لوکس GM ، نام دیگری (احتمالا LT7) خواهد داشت.

همچنین پیش بینی میشود که حجم این پیشرانه به ۵.۵ لیتر نیز برسد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشه، نسل بعدی کوروت Z06 قدرت خروجی آن ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور آن ۵۰ پوند افزایش میابد. همچنین اعلام شده است که به احتمال قوی دو دنده به گیربکس اضافه میشود. به نظر میرسد با این مشخصات شتاب این خودرو برای ۰ تا ۱۰۰ زیر سه ثانیه میباشد.

به هر حال، در حال حاضر قوتیترین کوروت حال حاضر کوروت ZR1 2019 میباشد با پیشرانه ۶.۲ لیتری LT5 ، خروجی قدرت ۷۵۵ اسب بخار و ۷۱۵ پوند گشتاور. همین وبسایت نیز پیش بینی میکند که نسل بعدی ZR1 یک یا دو سال آینده همراه پکیج هایبرید پلاگین با قدرت خروجی در حدود ۱۰۰۰ اسب بخار وارد بازار شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا