اخبار خودرو

ورودی سونی به بازار خودرو

ورودی سونی به بازار خودرو – یکی از بزرگترین شگفتی های حاضر در CES 2020 در لاس وگاس در این هفته ، بی تردید کانسپت جدید اتومبیل برقی رونمایی شده توسط شرکت سونی است. Vision-S که با نام Vision-S شناخته می شود، دانش و خلاقیت غول فناوری را نشان می دهد که برای آینده نزدیک طراحی شده است. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

بگذارید یک چیز را روشن کنیم: سونی قرار نیست تولیدکننده خودرو شود. با این حال ، مانند بسیاری دیگر ، می خواهد خودرو و روشی را که ما با آن تعامل داریم دوباره تعریف کند. سه کلمه کلیدی رویکرد برند را تأکید می کند: ایمنی ، سرگرمی و سازگاری.

ورودی سونی به بازار خودرو

در کل ۳۳ سنسور ، رادار و دوربین در سراسر این وسیله نقلیه وجود دارد که در داخل و خارج پخش شده است تا جاده را در اطراف آن اسکن کنند و اجازه رانندگی خود مختار را بدهند. در حالی که به طور همزمان مراقبت از رفاه سرنشینان را نیز در دستورات خود دارد.

در ادامه ورودی سونی به بازار خودرو – سه نمایشگر بزرگ برای سرگرمی و آینه های دیجیتالی در هر طرف وضوح و روشنایی خود را تنظیم می کنند تا در هر زمان از بهینه بودن آن استفاده کنند. سنجش صورت و حرکت بدن رانندگان برای سنجش غلظت و میزان خستگی آنها استفاده می شود، دمای کابین مطابق با شرایط و احساسات مسافران تنظیم می شود و یک تجربه همه جانبه توسط نمایشگرهای بصری و سیستم صوتی ۳۶۰ واقعیت مجازی ایجاد می شود.

ورودی سونی به بازار خودرو

سونی همچنین از طریق شبکه ۵G نوید اتصال استثنایی بین ماشین هوشمند و دستگاه های هوشمند کاربران را انجام میدهد. مشابه تسلا ، این خودرو به رانندگان امکان این را می دهد که خودروی پارک شده خود را به محل فعلی خود احضار کنند. هوش مصنوعی هم در داخل وسیله نقلیه و هم از طریق فضای ابری به عنوان بخشی از سیستم سنجش تعامل و یادگیری خواهد داشت، بنابراین هرچه فرد به استفاده از ماشین ادامه دهد ، تکامل بیشتری پیدا می کند.

در مورد جنبه فنی کانسپت Sony Vision-S یک سدان متوسط چهار درب است که دارای یک پلتفرم EV که به تازگی توسعه یافته است و از باتری های بسیار نازک و یک جفت موتور ۲۰۰ کیلووات (۲۶۸ اسب بخار) به همراه سیستم AWD استفاده می کند. در فاصله زمانی ۴.۸ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کند. سیستم تعلیق کاملاً مستقل و دو طرفه با چرخ های ۲۱ اینچی بر روی جاده رانندگی نرمی را به ارمغان می‌آورد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا