اخبار خودرو

وقتی مسابقات فرمول E به آفرود کشیده میشود.

به زودی نوع جدیدی از ورزش های هیجان انگیز برای اولین بار اجرا میشود. در مورد Airspeeder (مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین ) صحبت نمیکنیم، بلکه در مورد فرمول E آفرود صحبت میکنیم.

Alejandro Agag بنیان گذار فرمول E ، تصمیماتی دارد تا سبک مسابقات خودرویی همانند رالی داکار را بر پایه خودرو های الکتریکی را راه اندازی کند. این پروژه قراره است در ماه ژانویه سال جاری اجرا شود. گیل دی فارن، برنده سابق مسابقات ایندی ۵۰۰ در این رویداد شرکت میکند. نمونه خودرو های طراحی شده برای این سری از مسابقات نشان میدهد که میتوانند به خوبی در مسیر های ناهموار حرکت کنند که این چالشی بزرگ برای خودرو های برقی میبود. Alejandro Agag به خبرگذاری رویترز گفت : من فکر میکنم که این هیولاهای الکتریکی که ساخته ایم کارکتری مناسبی برای قهرمانی در این سری مسابقات دارد. شعاری که در نظر گرفته اند : ” جایی برای آمدن قهرمانان واقعی ” است.
این مسابقات چالشی مناسب برای سنجش خودرو های کانسپت میباشد. انرژی خودرو های این سری از مسابقات از باتری هیدروژنی تامین میشود. گفته شده است که تیم سازنده این خودرو ها قادر خواهد بود باتری و بدنه ها را تامین کند. این مسابقات قرار است به صورت حذفی و بدون تماشاگر برگذار شود. اما قرار است که به صورت پخش جهانی منتشر شود تا علاقه مندان به این رشته بتوانند این مسابقات را رصد کنند. ۳ مکان از ۵ مکان این مسابقات توسط Alejandro Agag مشخص شده است. او گفته است مسیر هایی که تا به این لحظه تعیین شده است کوهستان، کویر و جنگل میباشد. قرار است مسیر هایی ساحلی و قطبی را نیز مورد ارزیابی قرار دهند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا