اخبار خودرو

تحویل مجدد پاتریوت در ایران کلید خورد

اخیرا مجدد فروش مجدد خودروی پاتریوت در ایران آغاز شده است و این خودروی روسی شاسی بلند دوباره در لیست خرید خودروهای ایرانیان قرار خواهد گرفت. این خودرو محصول کمپانی خودروسازی یواز روسیه است که نخستین محصول جدید آن اخیرا به یکی از مشتریان که پیش خرید خودرو را انجام داده بود، تحویل داده شد.

تحویل پاتریوت به مشتری ایرانی

همان طور که گفتیم خودروی شاسی بلند پاتریوت به شرکت خودروسازی یواز کشور روسیه متعلق است و مطابق چیزی که از چند ماه پیش به عنوان برنامه فروش این خودرو از طریق شرکت سروش دیزل مبنا جریان داشت، اخیرا نخستین خودرو از این مدل به مشتری تحویل داده شده و این برنامه همچنان ادامه خواهد داشت.

البته نمی توان در این میان افزایش قیمت این خودرو را نیز نادیده گرفت که نسبت به دورهای قبلی فروش، به مراتب گران تر شده است. قیمت ماه سپتامبر سال گذشته این خودرو چیزی نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان بود که در فروش اخیر رقم ۸۶۰ میلیون تومانی را لمس کرده است. این خودرو دارای موتور ZMZ-Pro بنزینی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار بوده و از سیستم انتقال قدرت چهار چرخ بهره می برد. از امکانات آن می توان به دو کیسه هوا، یک سیستم تثبیت کننده، یک سیستم ترمز ضد قفل و سیستم کمک هنگام رانندگی در سربالایی و سرازیری اشاره کرد.

جالب است بدانید که در فازهای بعدی، خودروهای هانتر، پیکاپ و پروفی نیز به همین برنامه فروش وارد خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا