پیشنهاد سردبیرآموزش

پرآپشن‌ترین خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟

با توجه به قیمت خودروها در بازار فعلی، انتظار کمی داریم که خودروهای در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان، دارای آپشن‌های زیادی باشند، با این همه اگر نگاهی کمی دقیق‌تر به این بازار بیندازید، برخی از خودروها هنوز با این محدوده قیمت مناسب به نظر می‌رسند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به چند مدل خودرو که دارای قیمت در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان بوده و در ضمن در مقایسه با رقبای خود، آپشن‌های بیشتری دارند، خواهیم انداخت.

پر آپشن ترین خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی بازار

در زیر نگاهی به پرآپشن ترین خودروهای ۳۰۰ میلیونی بازار خواهیم انداخت که البته شما می‌توانید در الگوی خرید اقساطی خودرو نیز از این مدل‌ها خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.

۱. برلیانس H330 کارکرده (مدل سال ۹۵)

البته برای آن که بتوانید یک خودروی برلیانس H330 کارکرده با مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید، کارکرد این خودرو باید نسبتا بالا باشد. اما در این صورت باز هم یک سری از آپشن‌ها که در خودروهای هم رده خبری از آن‌ها نیست را در این خودرو تجربه خواهید کرد. از آن جمله می‌توان به سانروف، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی با نویگیشن و دوربین عقب، بلوتوث، USB، فرمان برقی دو حالته با روکش چرم و دکمه‌های کنترل و آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد.

۲. دنا معمولی مدل ۹۷باکارکرد بالاخودروهای بازار

یکی دیگر از خودروهای پرآپشن در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان، خودروی دنای معمولی کارکرده است. این اتومبیل در مقایسه با خودروهایی مانند تندر ۹۰ و پژو پارس سال به آپشن‌های بیشتری مجهز شده است. این خودرو دارای امکاناتی نظیر صندلی جلو با تنظیمات ۶ حالته برقی، ترمز عقب دیسکی،‌ دو ایربگ،‌ کروز کنترل، چراغ‌های جلو و عقب ال ای دی،‌ چراغ مشایعت،‌ سیستم مالتی مدیا با نمایشگر، تهویه مطبوع اتوماتیک و آینه‌های جانبی تاشونده برقی است.

همین طور بخوانید: بیمه شخص ثالث ایران

۳. پژو ۲۰۷ مدل ۹۷ با کارکرد بالا

خودروهای بازار

اگر بخواهیم یک خودروی دیگر  این فهرصت از پرآپشن‌ترین خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی بازار را معرفی کنیم، باید به پژو ۲۰۷ مدل ۹۷ البته با کارکرد بالا اشاره کرد. این اتومبیل تقریبا امکانات زیادی در مقایسه با دیگر خودروهای هم رده و هم قیمت دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. دی لایت، تهویه اتوماتیک، سنسور دنده عقب، ترمز دیسکی عقب، ترمز کمکی EBA،  فرمان هیدرولیک با دکمه‌های کنترل، دوربین عقب، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر و کروز کنترل از جمله آپشن‌های پژو ۲۰۷ مدل ۹۷ هستند.

۴. رانا پلاس کارکرده

خودروهای بازار

شاید در سال قبل می‌توانستید خودروی رانا پلاس صفر کیلومتر را با پرداخت چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید، اما در حال حاضر با افزایش قیمت خودرو؛ مبلغ این خودروی ایران خودرو بالاتر رفته است. این خودرو به یک پیشرانه شانزده سوپاپ TU5 با استهلاک نسبتا پایین مجهز شده است و گروه خودروسازی ایران خودرو با افزودن امکاناتی این نسخه از رانا را در مقایسه با مدل LX لوکس‌تر کرده است.

از جمله امکانات این خودروی آپشن دار، می‌توان به صفحه جلوآمپر جدید، سنسور دنده عقب، چراغ مشایعت، مه شکن‌های جلو و عقب، کروز کنترل، آینه‌های جانبی راهنمادار برقی، فرمان جدید مشابه ۲۰۷ با دکمه‌های کنترل و دو عدد کیسه هوا اشاره کرد.

چطور بهترین انتخاب را با ۳۰۰ میلیون تومان داشته باشیم؟

در نهایت اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را با ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت داشته باشید، لازم است که نگاهی دقیق‌تر به خودروهای به این قیمت در بازار داشته باشید. به این صورت در نهایت می‌توانید بهترین تصمیم گیری برای خرید خودرو داشته و از آن بالاترین بهره برداری را انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا