رپرتاژ

پرفروش ترین تلویزیون های ۲۰۲۱ همراه با قیمت

در سال ۲۰۲۱ سه مدل تلویزیون بسیار پرفروش بوده اند که در ادامه به توضیحاتی در مورد این سه مورد خواهیم پرداخت. (منبع فروشگاه اینترنتی سلام بابا)

۱-تلویزیون ال جی NANO80 2021

ال جی در سال ۲۰۲۱ تلویزیون های با فناوری نانوسل را با همان نامگذاری سال قبل وارد بازار کرده است که تشخیص ان ها از مدل های دیگر تا حدودی گیج کننده است. برای نمونه در سال ۲۰۲۰ تلویزیون ال جی NANO80 در بازار موجود بود و در سال ۲۰۲۱ هم این تلویزیون با نام NANO80 وارد بازار شده است. تلویزیون ۵۵ اینچ NANO80 در سال ۲۰۲۱ در اختیار کاربران قرار گرفته است و این تلویزیون تفاوت هایی را از نظر ویژگی های هوشمند، طراحی و یا کیفیت راب مدل سال قبل دارد. بیشتر در بازار این تلویزیون به نانو ۸۶ مدل ۲۰۲۱ معروف است.

طراحی تلویزیون ال جی نانو۸۶

طراحی تلویزیون های امروزه باید به گونه ای باشد که نظر هر فرد را به سمت خود جذب کند. تلویزیون ال جی NANO80 از تلویزیون های مدرن می باشد که علاوه بر قابلیت ها و فناوری های پیشرفتهای که دارد، دارای طراحی زیبا و مینیمالستی است که غیر از تلویزیون می توانید آن را به دیوار متنصل کنید و به جای یک آثار هنری از آن استفاده کنید. برای جلوگیری از حواس پرتی افراد هنگام نگاه کردن به تلویزیون از فریم بسیار باریک و ظریفی استفاده کرده اند که جذابیت این نمایشگر را چند برابر کرده است. دارای پایه ی مرکزی هلالی شکل است که استوار بودن تلویزیون را در جای خود تضمین می کند. تمامی درگاه ها و مکان اتصالات را در پشت تلویزیون قرار داده اند تا نمای زیبای تلویزیون را نامرتب نکنند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون های نانوسل دقت رنگ بی نظیری دارند که به جرات می توان گفت در هیچ تلویزیونی تا بحال مشاهده نکرده اید! شاخصه اصلی این تلویزیون ها ذرات نانوسل می باشد که با تولید خالص ترین رنگ های RGB صفحه نمایش را شفاف تر و رنگ ها را درخشان تر می سازد. تلویزیون NANO80 از جدیدترین تلویزیون های نانوسل سری ۷ ال جی می باشد که از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این یعنی رزولوشنی معادل ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل را برای صفحه نمایش به ارمغان می آورد.

سیستم عامل هوشمند نانو۸۶

هر محصول یا دستگاهی که مد نظر دارید، با داشتن سیستم عامل می تواند با انسان ها ارتباط برقرار کند. به گونه ای که می توانیم بگوییم رابط بین انسان و ماشین ها سیتم عامل است. تلویزیون ال جی NANO80 دارای سیستم عاملی قوی به نام WebOS است که به واسطه ی چنین قابلیتی می توانید از تعداد زیادی فناوری و امکانات هوشمندی که در تلویزیون قرار داده شده است برخوردار باشید. اولین امکانات تلویزیون سری ۸ که با توجه به سیستم عامل از آن برخوردار است قابلیت Web Browser است که به وسیله آن کاربران می توانند به اینترنت وصل شوند و به مرورگردی در وب بپردازند.

۲-تلویزیون سامسونگ Q70A

یزیون های ۲۰۲۱ سامسونگ در سری های مختلف و مدل های متفاوت عرضه شده اند، که در بین نمایشگرهای نئو کیولد و کیولد تلویزیون سامسونگ Q70A با کیفیت تصویر فورکی، سیستم صوتی ۶۰ وات و امکانات اسمارت عرضه شده است. سامسونگ برای این سری تلویزیون ها رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته است، همچنین امکان اشتراک گذاری صفحه موبایل با تلویزیون نیز در این مدل وجود دارد. این مدل دارای زاویه دید گسترده و پردازنده کوانتمی بروز شده ۴k است. از دیگر امکانات تلویزیون کیولد سامسونگ Q70A می توان به پورت های ارتباطی HDMI و USB همچنین اتصال بلوتوث و وای در کنار قابلیت صوتی Sound Object Tracking اشاره کرد.

کیفیت تصویر تلویزیون کیولد Q70A

پردازنده ی ۴k پردازنده ی قوی هستش در این تلویزیون برای افزایش هر صحنه از محتوا و فیلم در صفحه نمایش QLED عملکرد ۴k کیفیت تصویر هر صحنه ای را افزایش می دهد همچنین باعث افزایش کنتراست ۲۱۶۰*۳۸۴۰ می شود و روشنایی خاصی را به تصاویر می دهد که با وجود Quantum Dot قادر به نمایش واضح رنگ ها می شود و بیننده حس طبیعی بودن رنگ را در تصاویر می تواند تشخیص دهد و در طیف وسیع رنگ بدون دخالت کردن رنگ ها در LED های موجود , نمایش خیره کننده ای را ارائه دهد.

قابلیت هوشمند Q70A

سامسونگ در تلویزیون های ۲۰۲۱ خود از سیستم عامل تایزن استفاده می کند چون دارای رابط کاربری جذابی است که استفاده ساده ای دارد. با استفاده از این رابط کاربری کاربران می توانند خیلی سریع و ساده نیازهای خود را مرتفع سازند. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ مدل QLED Q70A از قابلیت دستیار صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بیکسبی؛ دستیار های صوتی الکسا و گول استفاده کنید.

۳-تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 از محصولات جدید و کارآمد سامسونگ می‌باشد. این مدل جزو نمایشگر‌های با کیفیت crystal به حساب می‌آید. این برند در سال ۲۰۲۱ این محصول را با سیل عظیمی از تکنولوژی‌ها روز دنیا مجهز ساخته و به بازار عرضه نموده است. سامسونگ این برند جهانی در ساخت و طراحی محصولات صوتی و تصویری تبحر زیادی دارد و همیشه در تلاش بوده، تا محصول خود را طبق نیاز کاربران طراحی نماید. طراحی شیک و بی‌نظیر، لبه‌های باریک و پیکر خوش‌تراش، بدنه‌ی ظریف و نازک حاکی از توانایی و قدرت سازندگان سامسونگ است‌. بنا به طراحی دلنوازی که دارد، در بازار همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود سوق داده و مخاطبان را به خرید وامی دارد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 صفحه نمایش LED دارد و تصاویر را با کیفیت ۴K نشان می‌دهد.  و رزولوشن تصویر  ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل می‌باشد. محتوای HDR از این تلویزیون قابل پخش است و فرمت‌های HDR10+ و  HLG نیز به وضوح و طبیعی‌تر شدن تصویر کمک می‌کنند. تکنولوژی Crystal  و Crystal Display در این مدل باعث شده است که رنگ‌های واقعی و طبیعی بیشتری تولید شود. تولید رنگ‌های بیشتر به معنی وضوح و بیشتر طبیعی به نظر رسیدن تصاویر پخش شده از این مدل به‌خصوص محتوای HDR.  و این یک امتیاز و برتری نسبت به تلویزیون‌های LED معمولی محسوب می‌شود.

قابلیت هوشمند AU7000

سیستم عامل تایزن از مهم‌ترین پلتفرم تلویزیون سامسونگ AU7000 سال ۲۰۲۱ است. این سیستم عامل در همه تلویزیون سامسونگ حضور دارد و نقش مهمی را بر عهده گرفته است. سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی می‌کند. اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا از این برنامه‌ها می‌باشد؛ که با وجود آن می‌توانید به صفحه‌ی گوگل بروید و وب‌گردی در سایت‌های مختلف بپردازید و برای خود سرگرمی به وجود بیاورید. همچنین با پشتیبانی از برنامه‌های Netflix و You tube جدید ترین فیلم و سریال را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

لیست قیمت تلویزیون

لیست قیمت تلویزیون ها طبق آخرید آمار فروشگاه اینترنتی سلام بابا

قیمت (تومان) سایز(اینچ) سال ساخت (میلادی) برند
۱۶/۶۵۰/۰۰۰ ۵۰ ۲۰۲۱ NANO80
۱۹/۴۵۰/۰۰۰ ۵۵ ۲۰۲۱ NANO80
۲۷/۴۵۰/۰۰۰ ۶۵ ۲۰۲۱ NANO80
۴۶/۰۰۰/۰۰۰ ۷۵ ۲۰۲۱ NANO80
۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ۵۵ ۲۰۲۱ A70A
۳۸/۵۰۰/۰۰۰ ۶۵ ۲۰۲۱ A70A
۵۴/۵۰۰/۰۰۰ ۷۵ ۲۰۲۱ A70A
۸۳/۰۰۰/۰۰۰ ۸۵ ۲۰۲۱ A70A
۱۴/۳۰۰/۰۰۰ ۵۰ ۲۰۲۱ AU7000
۱۶/۷۰۰/۰۰۰ ۵۵ ۲۰۲۱ AU7000
۲۲/۸۰۰/۰۰۰ ۶۵ ۲۰۲۱ AU7000
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا