اخبار خودرو

پروانه کار رانندگانی که واکسن کرونا نزنند، تمدید نمی‌شود

در آخرین اخبار خودروی ایران می خوانیم؛ مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: پروانه کار رانندگان تاکسی که در طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت نمی‌کنند و از تزریق واکسن امتناع می‌کنند، تمدید نخواهد شد.

“هادی خدادادی” ۲۲ مهرماه با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی در طرح واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی مشارکت نمی‌کنند، اظهار کرد: مطابق ابلاغیه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسی‌رانی شهری کشور، در صورتی که  این افراد بدون عذر موجه پزشکی از تزریق واکسن کرونا امتناع کنند، محدودیت‌هایی برای آن‌ها اعمال می‌شود و پروانه فعالیت آن‌ها تمدید نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر، امکان واکسیناسیون کرونا برای ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی شهر کرمان فراهم شده، گفت: با توجه به اینکه رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی در خطر بیشتری هستند، امتناع از واکسیناسیون به صلاح رانندگان نیست.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان به ابتلای تعدادی از رانندگان تاکسی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد. وی افزود: از آنجاکه به‌طور میانگین هر رانندۀ تاکسی در روز بین ۴۰ تا ۵۰ مسافر را جابه‌جا می‌کند و بیشتر مسافران هم در پرداخت کرایه از وجه نقد استفاده می‌کنند، این موضوع می‌تواند عامل مؤثری در افزایش شیوع کرونا در بین رانندگان تاکسی باشد.

خدادادی تأکید کرد: بنابراین لازم است رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ملزم کردن مسافران به رعایت آن، خود را نیز واکسینه کنند.

منبع: ایسنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا