اخبار خودرو

پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای به تولید انبوه می رسد

به موازات بازدید اعضای جدید کمیسیون صنایع مجلس و خبرنگاران از واحدهای صنعتی گروه ایران خودرو، تولید انبوه پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای پانورامیک اعلام شد و خبر خوشی برای علاقه مندان به این خودرو داده شد که در مدت زمانی نه چندان طولانی امکان خرید این خودرو با سقف پانورامیک در دو ورژن دنده ای و اتوماتیک وجود خواهد داشت.

با ایرانی کار، پورتال جامع خودروی کشور همراه باشید.

تولید انبوه پژو ۲۰۷i با سقف شیشه ای

طبق گزارش منتشر شده، طی بازدید اعضای جدید کمیسیون صنایع مجلس و خبرنگاران، موضوع تولید انبوه پژو ۲۰۷i پانورامیک مطرح شد و احتمالا به زودی این خودرو در دو نسخه دنده دستی و دنده اتوماتیک به بازار روانه خواهد شد. برآوردها از خط تولید گروه صنعتی ایران خودرو، حاکی از آن است که تولید این خودرو در تیراژ بالا بوده و آپشن های قابل توجهی نیز به آن اضافه شده است. از جمله این آپشن ها ترمز عقب دیسکی، کروز کنترل و رینگ های آلومینیومی هستند که به این خودروی پرطرفدار ایران خودرو، اضافه شده اند.

پژو 207i با سقف شیشه ای

سقف شیشه ای خودروی پژو ۲۰۷i بر مبنای پلت فرم PF1 بوده و چیزی مشابه مدلی است که در پژو ۲۰۸ دیده ایم. همین طور لازم به ذکر است که این سقف پانورامیک استانداردهای ECE و E Mark را کسب کرده است و به این لحاظ در سطح بهینه ای قرار دارد و ایمنی کامل با آن همراه است. به علاوه سیم کشی سقف و محل جایگیری آنتن بهینه سازی شده و در خصوص عایق ها و اتصالات سقف نیز مشکلی دیده نمی شود.

از سایر مشخصات پژو ۲۰۷i ایران خودرو، می توان به موتور TU5 و ۱۶۰۰ سی سی آن اشاره کرد که دارای ۱۰۵ اسب بخار توان و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز شده و در دو نسخه دنده دستی (۵ دنده) و دنده اتوماتیک (۴ دنده)، عرضه می شود.

دیگر تجهیزات و امکانات آن شامل رینگ های آلومینیومی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی در روز یا دی لایت، ترمز های دیسکی جلو، ترمزهای دیسکی عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، پخش DVD، USB و AUX، سنسور پارک عقب، دوربین پارک عقب، کروز کنترل، آینه های برقی، شیشه های برقی عقب و جلو و … هستند.

به نظر می رسد که با ارائه و عرضه این خودرو به بازار داخلی، با استقبال خوبی نسبت به آن مواجه باشیم. اگر چه باید دید قیمت گذاری آن به چه شکلی صورت گرفته و تا چه اندازه جامعه توان خرید این محصول گروه صنعتی ایران خودرو را خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا