اخبار خودرو

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک !

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک – کدام خودرو مدرن بهترین خودرو گشت پلیس را می تواند بسازد؟ این همان موضوعی است که پلیس استانی انتاریو (OPP) می خواهد بداند. در حالی که برنامه هایی برای ناوگان پلیس آینده در حال بررسی اس ، شخصی در بخش ایمنی بزرگراه آنتاریو (OPP) با اسستفاده از برنامه فوتوشاپ خودرو سایبرتراک و مدل ایکس به مدلی از خودرو های پلیس درآورده است.

بعد از انتشار این عکس توسط پلیس آنتاریو، توسط توییتر سوالی از ایلان ماسک پرسیده شد. مضمون ایت توییت به این شرح بود: ” هی ایلان ماسک، کدام یک از این خودرو ها را برای پلیس پیشنهاد میدهی؟ سایبرتراک یا مدل ایکس؟

در حال حاضر ایلان ماسک جوابی نداده است و فقط در حال سبک سنگین کردن این موضوع است. اما جوابی که مردم اکثرا به آن رای داده اند خودرو سایبرتراک است.

استحکام بالا، ظرفیت های بیشتر، هزینه کمتر و … لیست بلند بالایی از قابلیت هایی است که این خودرو نسبت به مدل ایکس دارد. فراموش نکنیم که حتی طراحی عجیب و بزرگ خودرو سایبرتراک نیز می تواند مجرمان یا رانندگانی را که در حال تعقیب شدن هستن را نیز بترساند.

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک !

پیشنهاد عجیب ایلان ماسک – مشخصا هنوز کسی موضوع شکسته شدن شیشه های این خودرو در نوامبر ماه گذشته در زمان رونمایی را فراموش نکرده است و این موضوع ضربه سنگینی به این کمپانی زد، اما شرکت تسلا از آن زمان بی وقفه در حال کار بر روی این موضوع است اعلام کرده که در اواخر سال ۲۰۲۱ این خودرو را به بازار وارد کند این مشکل نیز برطرف شده و طبق ادعای این شرکت شیشه های واقعا ضد گلوله است.

در ضمن، اگر OPP در مورد استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و به طور خاص تسلا جدی باشد، سدان مدل S یک انتخاب عاقلانه تر نسبت به مدل X خواهد بود. همین مورد برای کراس اوور کامپکت Model Y که تحویل آن از اواخر ماه مارس آغاز می شود تیز صدق میکند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا