اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

پیش فروش سایپا تحویل ۱۴۰۰ آغاز شد

قرعه کشی سایپا بابت پیش فروش ویژه تیر ماه امروز شنبه، ۲۸ام تیر ماه انجام شد. بدیهی است که برخی از هموطنان در این قرعه کشی ناکام ماندند. خوشبختانه پیش فروش سایپا تحویل ۱۴۰۰ فردا، یکشنبه ۲۹ام تیر ماه انجام خواهد شد و این دسته از هموطنان متقاضی خرید خودرو، می‎‌توانند در این پیش فروش شانس خود را بیازمایند.

پیش فروش سایپا تحویل ۱۴۰۰

پیش فروش سایپا تحویل ۱۴۰۰ فردا، یکشنبه ۲۹ام تیر ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. بدیهی است افرادی که دارای نام کاربری و رمز عبور هستند، نیازی به دریافت مجدد این اطلاعات ثبت نامی نخواهند داشت.

بنابر گفته قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه فروش سایپا، این پیش فروش در ۶ محصول بوده که ساینا اس، کوییک اس و شاهین از جمله آن‌ها هستند.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که پیش فروش این دوره از گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل سال آینده با سود مشارکت همراه است، ابراز امیدواری نمود که با برقراری و تداوم این پیش فروش‌های ویژه گروه خودروسازی سایپا، قیمت خودرو به سمت شیب سرازیری حرکت کند. وی توضیح داد: “۲۵۰ هزار نفری که این مرحله ثبت‌نام کرده‌بودند، برای پیش‌فروش فردا دیگر نیاز به ثبت جدید اطلاعات ندارند و صرفاً با مراجعه به سایت و ورود کد کاربری، می‌توانند پیش‌ثبت کنند.”

لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها به افرادی که در قرعه کشی اسامی آن‌ها خارج شود، از شهریور تا ماه تا مهر ماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود و همان طور که پیش‌تر نیز ذکر شده، قوانین ثبت نام در فروش ویژه سایپا باید از سوی متقاضیان در خصوص نداشتن پلاک فعال، دارا بودن گواهینامه، اطلاعات تلفن و آدرس و … رعایت شود.

بدیهی است که در صورت کشف مغایرت اطلاعات با قوانین در هر مرحله از ثبت نام و پیش فروش، حتی در شرایطی که نام متقاضی در قرعه کشی بیرون بیاید، فروش خودرو به وی لغو خواهد شد.

به روز رسانی ۹۹/۴/۲۹

متقاضیان شرکت در این پیش فروش سایپا، از ساعت ۱۰ صبح امروز به مدت ۳ روز برای شرکت در طرح پیش ثبت نام شرکت سایپا مهلت خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا