اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

پیش فروش سایپا شهریور ۹۹ در ۹ مدل محصول

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، پیش فروش سایپا شهریور ۹۹ در ۹ مدل محصول با سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد از امروز شنبه ۱۵ام شهریور ماه آغاز خواهد شد.

این پیش فروش در ۹ مدل خودروی شاهین، ساینا معمولی، ساینا اس، کوییک دنده ای، کوییک آر، تیبا معمولی، تیبا ۲ و وانت ۱۵۱ معمولی و آپشنال انجام می پذیرد. به این ترتیب به نظر می رسد که تقاضای گروه های مختلف با سلیقه های خودرویی متفاوت در این طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا تامین خواهد شد و این بار سایپا قشر بزرگ تری از جامعه هدف را در مخاطبان خود جای داده است.

در طرح پیش فروش ۹ مدل خودروی سایپا که به شیوه مشارکت در تولید خواهد بود ۶ درصد سود مشارکت یا ۳ درصد سود انصراف تعلق خواهد گرفت.

برای ثبت نام این خودروها از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۵ام شهریور ماه به مدت ۷۲ ساعت فرصت اختصاص داده شده است و جهت ثبت نام باید به آدرس www.saipa.iranecar.com مراجعه نمایید. با توجه به زمان اختصاص داده شده، ثبت نام تا سه شنبه ۱۸ام شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بدیهی است که در زمان ثبت نام وجهی دریافت نشده و در صورت مثبت بودن نام هر یک از متقاضیان در قرعه کشی، باید ظرف مدت ۷۲ ساعت از زمان اعلام، مبلغ علی الحساب را به حساب خودروسازی واریز نمایند.

همین طور قواعد و قوانین قبلی ثبت نام در طرح های پیش فروش در این طرح نیز برقرار خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا