اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

شروع پیش فروش محصولات سایپا ۵ مرداد

بنابر اعلام قائم مقام مدیر عاملی گروه خودروسازی سایپا، مجید باقری، یک دور دیگر پیش فروش محصولات سایپا ۵ مرداد را پیش رو خواهیم داشت. تا کنون طرح‌های متفاوتی از فروش ویژه و پیش فروش‌های سایپا و ایران خودرو را پشت سر گذاشته‌ایم که به منظور کاهش قیمت خودرو و تثبیت بازار به کار گرفته شده‌اند. فارغ از این که این طرح‌ها تا چه اندازه موفق به مهار قیمت‌ها بوده‌اند، تحویل خودروها به مصرف کننده واقعی، هدف اصلی طرح‌های فروش محسوب می‌شود.

پیش فروش محصولات سایپا ۵ مرداد

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش اعلام داشت: “با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن طرح‌های متعدد عرضه محصولات سایپا در دستور کار قرار گرفته است.”

وی افزود: “در دو هفته پایانی تیرماه ۹۹ دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد. علاوه بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.”

این مقام مسئول توضیح داد: “با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.”

بنابر توضیحات وی، این طرح‌های فروش همچنان ادامه خواهند داشت و روند ثبت نام و تحویل خودرو به مشتریان واقعی از سوی گروه‌های خودروسازی به ویژه سایپا ادامه پیدا می‌کند تا آرامش به بازار بازگشته و قیمت‌ها تثبیت شوند. طبق چیزی که مجید باقری اعلام کرده است، تا کنون و از ابتدای سال ۹۹، چیزی نزدیک به ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان سایپا تحویل داده شده و این عدد نسبت به مدت مشابه در سال قبل، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

به روز رسانی

لازم به ذکر است که این پیش فروش از امروز ۱۰ صبح یکشنبه ۵ام مرداد ماه به مدت ۳ روز، به شکل شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا