اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

طرح پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو

طرح پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو با دو الگوی فروش فوری و پیش فروش از سوی این گروه خودروسازی اعلام شده است. به این ترتیب آن دسته از متقاضیان خرید خودرو از کارخانه و با قیمت مصوب کارخانه که پیش از این موفق به خرید خودرو نشده اند، می توانند از این طرح پیش فروش استفاده کرده و خودروی مورد علاقه خود را به قید قرعه خریداری نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت خودروهای این طرح پیش فروش ایران خودرو، مطابق با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه خواهد شد.

پیش فروش 8 محصول ایران خودرو

پیش فروش ۸ محصول ایران خودرو

همان طور که در جدول فوق مشاهده می کنید، خودروهای پارس TU5، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، سمند ال ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس در این طرح حاضر هستند.

در صورتی که از پیش دارای نام کاربری و رمز عبور ثبت نام در فروش های ویژه و پیش فروش های ایران خودرو هستید، این بار نیز می توانید از همان نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام استفاده نمایید.

همین طور در نظر داشته باشید که قوانین سابق در خصوص شرکت در پیش فروش و فروش ویژه گروه های خودروسازی برقرار بوده و فرد متقاضی نباید پلاک فعال انتظامی داشته یا در ۴۸ ماه گذشته از کارخانه خودرویی خریداری کرده باشد.

اما در صورتی که تاخیری از سوی گروه خودروسازی در خصوص زمان تحویل خودرو صورت بگیرد، این خسارت تاخیر به شکل روزشماره و به اندازه ۱۲ درصد سالیانه به مشتری پرداخت خواهد شد. (سود می تواند از مبلغ نهایی واریزی جهت دریافت خودرو، کسر گردد.)

توجه شما را به این موضوع اعلامی از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو نیز جلب می کنیم که: “در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید. در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتریت علق می گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا