اخبار خودرو

اخلال در واریز پیش پرداخت برندگان قرعه کشی ایران خودرو

سرانجام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد و طبق برنامه قبلی برندگان این طرح باید مبلغ تعیین شده پیش پرداخت را به حساب ایران خودرو واریز کنند تا برنامه پیش فروش آن‌ها ثبت و قطعی شود. اما مطابق چیزی که در دوره قبلی نیز مشاهده شد، اخلال در واریز پیش پرداخت برندگان قرعه کشی ایران خودرو وجود دارد.

اخلال در واریز پیش پرداخت برندگان قرعه کشی

مشکل در واریز پیش پرداخت برندگان قرعه کشی ایران خودرو در شرایطی روی داد که این عده تنها ۴۸ ساعت برای تکمیل وجه فرصت دارند تا ثبت نام آن‌ها برای تحویل خودروها در زمان اعلام شده، به سرانجام رسیده و قطعی شود. البته در دور قبل، این مشکل به صورت مشابه پیش آمده و ایران خودرو به منظور عدم تضعیف حقوق افرادی که موفق به واریز وجه در موعد مشخص شده، نشدند، مدت زمان آن را تمدید کرد. این بار نیز مشکل به صورت مشابه رخ داده و در صورتی که به همان شکل حاد بروز کند، باید انتظار تمدید مدت زمان واریز وجه از سوی افرادی که نامشان در این قرعه کشی ایران خودرو  درآمده است، را داشته باشیم.

در این صورت احتمالا بیست و چهار ساعت زمان اضافه به مشتریانی که نامشان در این سری درآمده است، داده خواهد شد تا بتوانند نسبت به پرداخت پول به حساب ایران خودرو اقدام کرده و ثبت نام و پیش خرید خودروی مورد نظر خود را قطعی کنند. همان طور که می ‌انید، عدم واریز وجه به منزله انصراف از ثبت نام و پیش خرید بوده و امتیاز متقاضی به این جهت، باطل خواهد شد.

ایرانی کار به عنوان پرتال جامع خودروی کشور، اخبار مربوط به این موضوع را دنبال کرده و در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. بدیهی است که کلیه متقاضیان دارای حق مشترک بابت واریز پول بوده و باید شرایط برای تمام آن‌ها به صورت یکسان برقرار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا