رپرتاژ

چطور اولین مجتمع خودرویی موفق به کسب جایزه رضایت مندی مشتریان شد؟

اگر قصد فروش اتومبیل صفر یا کار کرده خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای فروش خودرو به مرکز جامع خدمات خودرو مراجعه کرده تا بعد از کارشناسی دقیق و قیمت‌گذاری اتومبیل، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و بهترین قیمت، خودرو خود را بفروشید. اتوشناس به‌عنوان اولین مرکز جامع خدمات خودرویی در زمینه خرید و فروش خودرو، کارشناسی، خدمات تخصصی تعمیرگاهی، کارواش، خدمات اورژانسی خودرو و خدمات کاور، سرامیک و دیتیلینگ خودرو فعالیت می‌کند. جالب است بدانید این مرکز توانسته در پنجمین اجلاس سراسری رضایت مشتری‌ به خاطر ارایه خدمات باکیفیت، تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کند. یکی از خدمات مهم این مرکز در زمینه فروش خودرو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

 پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری چند وقت پیش با حضور مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی برگزار شد. هدف از این همایش، انتخاب شایسته‌ترین شرکت در زمینه ارایه خدمات باکیفیت و رضایت مشتری و هم‌‍چنین به اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش متخصصین بود. هم‌چنین از جمله گفتگوهایی که در این همایش به آن پرداخته شد می‌توان به مسئولین مدیریت ایران در دوران کرونا و پسا کرونا، کیفیت محصولات در بازار داخلی و جهانی، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اهمیت به کیفیت محصولات، ایجاد فضای رقابتی در شرایط کرونا، ارزیابی نقش مدیریت، استانداردسازی خدمات و محصولات، ارایه راهکارهای نوین در جهش تولید ملی اشاره کرد. پس از ارزیابی فعالیت شرکت‌های تولیدی از نظر مدیریت بازار، رضایت مشتری، برآورده کردن نیازهای مشتری، میزان رضایتمندی مشتری، ایجاد شبکه‌های نوین ارتباطی با مشتریان و رسیدگی به شکایت‌ مشتری مرکز خدمات خودرویی اتوشناس به‌ عنوان بهترین شرکت در زمینه رضایت مشتری موفق به دریافت تندیس زرین شد.  که این جایزه در پایان اجلاس به حسین و علی خسروانی که در این شرکت به عنوان مدیرعامل و رییس هیأت مدیره نقش آفرینی می‌کنند، اهدا شد.

دلایل کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری توسط اتوشناس

همان‌طور که عنوان شد مجموعه اتوشناس با ارایه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان توانست تندیس زرین رضایتمندی مشتری را کسب کند. در ادامه میلاد عتیقه‌چیان به‌عنوان مدیر بازاریابی این مرکز در حاشیه اجلاس ابتدا به اهداف بلند مدت اتوشناس اشاره کرد و سپس درباره هر یک از خدمات خودرویی این مجموعه جامع توضیحاتی ارائه داد.

 فروش خودرو وارداتی

یکی از خدمات جدید این مجموعه که به صورت رایگان در اختیار فروشندگان خودرو خارجی قرار میگیرد، فروش ۵ ستاره خودروهای وارداتی است. فروش پنج ستاره یکی از جدیدترین روش‌های فروش خودرو است که توسط مجموعه اتوشناس ارائه می‌شود. هدف این مجموعه از اجرای این خدمت، فروش خودرو وارداتی شما با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان است. فروش ۵ ستاره خودرو شامل پنج خدمت به شرح زیر است:

  • صفرشویی رایگان خودرو

همان‌طور که می‌دانید ظاهر خودرو اولین چیزی است که خریدار در زمان خرید به آن توجه می‌کند. مجموعه اتوشناس برای زیباتر دیده‌تر شدن خودرو، صفرشویی رایگان را برای اتومبیل شما انجام می‌دهد.

  • کارشناسی رایگان خودرو

در این مرحله کارشناسی خودرو توسط کارشناسان مجرب صورت می‌گیرد. این خدمت شامل کارشناسی رنگ و بدنه، کارشناسی فنی و کارشناسی شاسی و موتور است. هم‌چنین کارشناس، قیمت خودرو را نیز تعیین می‌کند.

  • گارانتی یکساله موتور و گیربکس

در این مرحله موتور و گیربکس خودرو به صورت رایگان گارانتی می‌شود. مجموعه اتوشناس برای فروشندگانی که قصد داشته باشند خودرو‌ی خارجی خود را از طریق این مجموعه بفروشند این امتیاز را در نظر گرفته است. در واقع گارانتی یکساله موتور و گیربکس باعث تمایز خودرو شما از سایر ماشین‌های موجود در بازار می‌شود.

  • ثبت رایگان آگهی اتومبیل

تبلیغات نقش مهمی در بیشتر دیده شدن و فروش سریع‌تر خودرو دارد‌. این مجموعه آگهی فروش خودرو شما را به صورت رایگان در سایت اتوشناس ثبت می‌کند.

  • عقد قرارداد فروش

در مرحله آخر، امکان عقد قرارداد رسمی و معتبر زیر نظر وکیل رسمی دادگستری در مجموعه اتوشناس وجود دارد. مزیت ثبت قرارداد فروش در این مجموعه این است که گارانتی یک‌ساله موتور و گیربکس و فرم کارشناسی خودرو تحویل خریدار می‌گردد. توجه داشته باشید برای این‌که از تمام این خدمات بهره‌مند شوید لازم نیست خودرو خود را در نمایشگاه اتوشناس بگذارید. کافیست درخواست فروش خودرو وارداتی خود از طریق تکمیل فرم در سایت، تماس و یا مراجعه حضوری ثبت کنید. سپس پس از دریافت مشاوره توسط کارشناسان می‌توانید از خدمات فروش ۵ ستاره خودرو وارداتی مجموعه اتوشناس بهره ببرید.

خدمات تخصصی تعمیرگاهی 

اتوشناس با داشتن استاد کاران ماهر و با تجربه و هم‌چنین برخورداری از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، تعمیر تخصصی انواع ماشین‌های ایران و خارجی را انجام می‌دهد. کیفیت ارایه خدمات در کنار ضمانت خدمات و قطعات به مدت شش ماه یا ۵ هزار کیلومتر باعث جلب رضایت مشتریان شده است. از خدمات تخصصی تعمیرگاهی اتوشناس می‌توان به جلوبندی خودرو، تعمیرات موتور و گیربکس، سرویس دوره‌ای و صافکاری و نقاشی اشاره کرد.

کارشناسی قبل از خرید خودرو

یکی‌دیگر از خدمات مجموعه اتوشناس که موجب رضایت مشتری و کسب تندیس زرین شده، کارشناسی قبل از خرید خودرو است. تمام افرادی که قصد خرید خودرو صفر یا کارکرده را دارند برای این‌که از سلامت خودرو اطمینان پیدا کنند؛ نیاز به کارشناسی خودرو دارند. کارشناسی خودرو اتوشناس شامل کارشناسی رنگ و بدنه، کارشناسی فنی، بررسی اصالت شاسی و موتور و عقد قرارداد بین طرفین  توسط وکیل دادگستری است.

خدمات کاور، سرامیک و دیتیلینگ خودرو

مجموعه اتوشناس به دلیل داشتن نمایندگی انحصاری دو برند KPMF انگلستان و ORAFOL آلمان توانسته در بازار داخلی محصولات باکیفیتی را با قیمت‌های مناسب به مشتریان عرضه کند که همین امر موجب رضایتمندی مشتریان شده است. استفاده از کاور خودرو مزیت‌های زیادی دارد که می‌توان به جلوگیری از خط و خش، خاصیت آبگریزی، انتخاب رنگ دلخواه و خاصیت ضد آفتاب سوختگی اشاره کرد.

خدمات اورژانسی خودرو اتوبار

مجموعه اتوشناس جهت جلب رضایت مشتری خدمات حمل و جابه‌جایی خودرو را به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می‌دهد. خدمات اتویار شامل حمل خودرو با خودروبرهای ویژه، سوخت‌رسانی، پنچرگیری، کارواش، تخفیفات ویژه تعمیرگاهی و امکانات متنوع است.

 کلام آخر

مجموعه اتوشناس به‌عنوان اولین مجتمع خودرویی تهران با بررسی نیاز مشتریان خود و خریداران خودرو خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این مجموعه متشکل از کارشناسان و متخصصان این زمینه با ارائه خدمات و محصولات باکیفیت توانست در همایش اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس زرین رضایت مشتریان را دریافت نماید. یکی از شیوه‌های جدید فروش خودرو که این مجموعه برای فروشندگان خودرو خارجی در نظر گرفته، فروش ۵ ستاره خودرو است. شما می توانید برای فروش خودرو خارجی خود به سایت اتوشناس https://autoshenas.com/  مراجعه کنید یا با کارشناسان اتوشناس به شماره ۰۲۱۴۵۲۶۷ تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا