عمومی

چگونه باتری ماشین خود را در محل به طور رایگان تعویض کنید؟

باتری ماشین به عنوان تامین کننده برق، یکی از اجزای اصلی خودرو می‌باشد. باتری مانند سایر اجزای خودرو طول عمر مشخصی دارد. پس از آنکه این زمان به پایان برسد خودرو شما نیاز به تعویض باتری خواهد داشت. اگر مالک خودرو باشید حتما با چالش تعویض باتری روبه رو شده اید. اگر نیاز به خرید باتری جدید برای خودرو خود دارید و می خواهید درباره انواع باتری ماشین بیشتر بدانید در ادامه مطلب ما را همراهی بفرمایید.

خرید باتری ماشین

برای خرید باتری ماشین می توانید از خدمات فروشگاه های باتری خودرو استفاده نمایید. در گذشته صرفا برای خرید و تعویض باتری خودرو خود باید به محل فروشگاه های باتری ماشین مراجعه می کردید اما در چندسال اخیر مراکز فروش آنلاین باتری خودرو نیز به وجود آمده است که شما با یک تماس می توانید در محل موردنظر خود باتری خود را تعویض نمایید.

فروشگاه ایران باتری امکان خرید باتری ماشین به صورت حضوری و آنلاین را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. خرید حضوری برای عده ای از مشتریان است که ترجیح می دهند باتری خودرو خود را در مکان فروشگاه تعویض نمایند.

عده ای از افراد به علت مشغله ای که دارند زمان کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های باتری ندارند. پس با خرید آنلاین در وقت خود صرفه جویی می کنند. فروشگاه ایران باتری تمام خدمات خرید حضوری را به مشتریان غیرحضوری خود نیز به طور کامل ارائه می دهد. پس مشتریان غیرحضوری نگرانی بابت میزان ارائه خدمات نخواهند داشت.

مزیت خرید باتری به صورت اینترنتی از ایران باتری

خرید باتری ماشین به صورت غیرحضوری از ایران باتری مزایای ویژه ای دارد.

  1. اولین مزیت ویژه ایران باتری برای متقاضیان باتری ماشین مشاوره رایگان و تخصصی است. شما می توانید قبل از خرید با شماره های ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ و ۰۹۱۰۹۷۰۰۰۰۹ تماس گرفته و از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  2. همکاران ما قبل از نصب باتری تست سلامت برق خودرو را به طور کامل برای شما انجام میدهخند این تست شامل سلامت باتری، دینام و استارت است. این امر باعث می شود تا در صورت سلامت باتری خودرو، شما از پرداخت هزینه اضافه معاف شوید.
  3. ارسال باتری ماشین به اقصی نقاط تهران به صورت رایگان انجام می شود و همکاران ما در کمترین زمان ممکن باتری شما را به محل موردنظر می رسانند. ارسال باتری با توجه به موقعیت مکانی شما از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.
  4. نصب باتری توسط پیک نصاب در محل به صورت رایگان انجام می شود و شما دغدغه ای بابت نصب باطری خریداری شده خود نخواهید داشت.
  5. شما می توانید به هر شیوه ای که تمایل دارید هزینه باتری خود را بپردازید. ایران باتری از شیوه پرداخت در محل پشتیبانی می کند و شما با خیال آسوده باطری خودرو خود را خریداری می نمایید.

انواع باتری ماشین

با توجه به اینکه در سالهای اخیر واردات باتری خودرو امکان پذیر نبوده است پس باتری های خارجی در بازار موجود نیست. معدود محصولاتی که یافت می شود نیز تقلبی و تاریخ قدیمی می باشد که از کیفیت لازم برخوردار نیست. پس در شرایط فعلی فقط استفاده از باتریهای داخلی توصیه می شود. مثلا برای خرید باتری سمند یا هر خودروی دیگری می توانید با خیالی آسوده به تولیدات داخلی اطمینان نمایید.

ایران باتری نماینده رسمی کارخانجات اصلی سازنده باطری خودرو در ایران می باشد. شما می توانید محصولات کارخانه های معروف تولید باتری خودرو را از ایران باطری دریافت نمایید.

محصولات صباباتری : محصولات صباباتری قیمت ارزانی دارد و از کیفیتی معمول برخوردار است. معروف ترین برندهای موجود این کارخانه عبارتند از واریان، رونیز، یوشو و … .

محصولات برناباطری : برنا باتری نسبت به صبا قیمت بالاتری دارد اما از کیفیت بهتری نیز برخوردار است برندهای اصلی آن عبارتند از گلوبال، برنا، زیتکس و ایاس.

محصولات سپاهان باتری : سپاهان باتری یکی از تولیدکنندگان معتبر باتری ایرانی است که بالاترین کیفیت باتری در ایران را در اختیار دارد. برندهای اصلی تولیدی آن عبارتند از : سوزوکی، اوربیتال پریمیوم، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، اتمیک، اوربیتال EFB و… .

شما می توانید باتری خودرو خود را با کمترین هزینه مالی و زمانی از ایران باطری دریافت نمایید. ما با ارائه خدمات نصب و ارسال رایگان خیال مشتریان خود را از پرداخت هزینه اضافی آسوده کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت ایران باتری به نشانی Iranbatri.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا