عمومی

کارواش در محل ارزان و به صرفه

زندگی در شهرهای شلوغ و پر ترافیک زمان انجام بسیاری از کارها را از شما می گیرد. مخصوصا اگر شما فردی پر مشغله هستید قطعا در روزهای هفته به هیچ کاری نخواهید رسید و آخر هفته شما نیز خود به شکل پر از کارهای روتین و روزمره ای خواهد شد، که باید انجام شود. به همین دلیل ممکن است اصلا زمان کافی را برای شستشوی ماشین خود و بردن آن به کارواش را پیدا نکنید. کارواش د ر محل یکی از مشاغلی است که سال هاست به شکل های گوناگون در حال فعالیت است. با استفاده از کارواش در محل شما دیگر نیازی نیست مسافت های زیادی را طی کنید و در صف های طولانی کارواش بمانید. ماشین شما در منزل یا حتی در پارکینگ محل کارتان شسته می شود. در ادامه به معرفی انواع کارواش ها و مزایا استفاده از کارواش در محل  بیشتر می پردازیم.

کارواش در محل

معرفی انواع کارواش ها 

امروزه به شکل های مختلفی کارواش در سطح شهر وجود دارد و هر یک از این موارد مزایای خود را دارد. از طرفی هر یک از انواع کارواش ها روش های مختلفی را برای شستشوی ماشین شما استفاده می کنند. موارد نام برده زیر انواع کارواش ها و روش های مورد استفاده آن ها است.

کارواش دروازه ای

کارواش دروازه ای در حقیقت نوعی کارواش کاملا اتوماتیک است که در آن ماشین ثابت می ماند و دستگاه های مختلف در کنار ماشین حرکت می کنند. در این نوع کارواش ها فوم پاش، انواع برس های شستشو در کنار ماشین حرکت می کنند و آن را شستشو می دهند. در حقیقت در این نوع کارواش همه سیستم های فوم پاش، برس ها، آبکشی، خشک کن و غیره همگی روی یک دستگاه نصب شده اند و به ترتیب برای تمیز کردن ماشین عمی می کنند. این نوع کارواش ها به دلیل اشغال کردن فضای کم و صرفه جویی در زمان و آب، از بهترین نمونه های کارواش به حساب می آیند.

کارواش در محل

کارواش نانو

استفاده از کارواش نانو به این معنی نیست که این نوع کارواش ها از دستگاه های به خصوصی استفاده می کنند. بلکه تنها تفاوت این روش با دیگر روش ها استفاده از مواد شوینده شیمیایی به خصوصی برای شستشو و پولیش ماشین است. این مواد شوینده را می توان در تمام انواع کارواش ها به کار برد.

کارواش در محل

کارواش در محل یکی از انواع کارواش ها است. البته برای شستشوی ماشین در محل می توان از انواع روش ها مانند واتر جت یا نانو بخار استفاده می شود. که این دو روش ر حقیقت رایج ترین روش ها برای شستشوی ماشین در محل است و روش نانو بخار یکی از تمیز ترین و به صرفه ترین انواع کارواش در محل است. چرا که واترجت ممکن است باعث پاشش آب و کف در محل به درب و دیوار خودتان و همسایه ها شود. به همین دلیل نیز این روش طرفداران زیادی ندارد.

کارواش نانو بخار

از نمونه کارواش های دیگر یم توان به کارواش نانو بخار استفاده کرد. در این روش از نوعی بخار خشک و مرطوب و همچنین مواد شوینده به خصوصی استفاده می شود. به علت استفاده از بخار خشک در این روش در مصرف آب صرفه جویی می شود و این باعث محبوبیت بیشتر آن می شود. نمونه دیگر نیز کارواش بخار است که از مواد شوینده معمولی و بخار خشک و مرطوب برای شستشوی ماشین استفاده می شود.

کارواش تونلی

کارواش های تونلی نیز مانند کارواش های دروازه ای تمام لوازم شستشو به یک دستگاه نصب شده است. اما تفاوت این روش حرکت ماشین در این تونل بوسیله یک نقاله خودرو و شستشوی آن بوسیله دستگاه های نصب شده است.

قیمت کارواش در محل

بسیاری از مردم فکر می کنند که استفاده از کارواش در محل فقط برای افراد ثروتمند امکان دارد و قیمت کارواش در محل حتما خیلی زیاد خواهد بود. اما با یک حساب سرانگشتی شما خواهید فهمید که با توجه به مزایای زیاد این روش و تفاوت های بسیار کوچکی که در میان قیمت ها وجود دارد، استفاده از کارواش در محل بسیار به صرفه است. در زمان در نظر گرفتن قسمت کارواش در محل باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که دیگر نیازی ندارید وقتی را برای رفتن به کارواش اختصاص دهید. از طرفی شما می توانید نظارت مستقیم به شستشوی ماشینتان را داشته باشید و از دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت در ترافیک های کارواش ها ندارید.

کارواش در محل

از خدمات کدام کارواش در محل استفاده کنیم؟

برای انتخاب کارواش در محل مناسب سردرگم هستید و نمی دانید ماشین خود را به کدام کارواش بسپارید. پیدا کردن یک کارواش در محل مطمئن کار سختی نیست، شما می توانید به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com مراجعه کنید. سایت نیازیتو یک دایرکتوری است که به شما انواع سایت ها و کسب و کارهای معتبر را معرفی می کند. شما می توانید با مراجعه به این سایت به کارواش در محل های معتبر موجود در سطح شهر دسترسی پیدا کرده و از میان آن ها انتخاب خود را کنید.

جمع بندی 

کارواش در محل از مواردی است که با استفاده از آن می توانیم زندگی آسان تری داشته باشیم و در زمان خود صرفه جویی کنیم. کارواش در محل ها از روش های مختلفی برای شستشوی ماشین ها استفاده می کنند. برای یافتن و آشنایی با بهترین کارواش در محل ها می توانید به سایت نیازیتو مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا