اخبار خودرو

کیا اپتیما با طراحی کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۱

کیا اپتیما با طراحی کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۱ – طراحی های کیا در دهه های ۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ بسیار چشمگیر و خاص نبودند اما در سالهای اخیر با وجود خودروهایی مانند استینگر اسپرت و تلوراید  روح طراحی این کمپانی را ارتقا دادند و اثرات زیبایی خلق کردند. در حال حاضر نیز با انتشار تصاویر بسیار امیدوارانه ای از K5 که برای کره جنوبی در بازار داخلی کره جنوبی ساخته شده است، کمپین تبلیغاتی جدیدی برای کمپانی Optima آغاز شده است.

همانطور که در عکس های منتشر شده از این خودرو می‌بینید چیزی شبیه به Optima در فروش نیست و شما وسوسه می شوید بگویید که این یک ماشین کاملاً متفاوت است که در رده بهترین سدان ها قرار مییگرد. شک نکنید که این خودرو K5 است. از چند ماه پیش این خودرو با استتار سنگین کار تست را انجام میداده است.

از سقف شیب ملایم تا جلو پنجره گسترده با حالت “بینی ببر” ، Optima جدید قصد دارد خودرویی بسیار شیک تر از مدل فعلی باشد، که حتی با توجه به نسل چهارم این خودرو باز هم خودروی لوکسی میباشد. چراغهای جلو از شکل جالبی برخوردار هستند زیرا عملاً با جلو پنجره ادغام شده و دارای چراغهای روز (Day Light)  هستند که به شکل “Z” و مشابه خودرو کادنزا اما بزرگتر شکل گرفته اند.

نمای جانبی این خودرو یک خط برجسته خمیده را از وسط درها عبور داده است و به لطف نبود دستگیره ، دارای ظاهری زیبایی شده است. با این حال ، بخاطر داشته باشید که این بخشی از برنامه تبلیغاتی است که باعث می شود خودرو نسبت به آنچه در واقع است ، زیبا تر به نظر برسد. اما در عکس های زمان تست خودرو با پوشش استتار، این خودرو با دستگیره های درب معمولی مشاهده شده است.

سایر تغییرات قابل توجه این خودرو در بخش گوشه پایینی درب ها آینه قرار دارد که شما در Optima فعلی همچین قسمتی را نمیبینید. برای ایجاد حس و حال یک کوپه ، طراحان کیا نوار کرومی  ضخیمی را در پایه ستون A که در بالای شیشه جلو میباشد را قرار داده اند و این خط ادامه دارد تا قبل از پایین آمدن تدریجی در ستون عقب . اتومبیل فعلی نیز از آن برخوردار است ، اما تعویض آن قطعه تریم را روی درب صندوق عقب در پایه پنجره عقب گسترش می دهد.

این خودرو چراغ های روشنایی LED برخوردار هستند ، در حالی که به نظر می رسد درب صندوق عقب کمی قوس دار با یک نوار کرومی که از یک گوشه به گوشه دیگر می رود تا بیشتر حالت اسپرت به خود بگیرد، این موضوع در عکس منتشر شده کاملا مشخص است اما در بخش پایینی خودرو، اگزوز دوتایی در نمونه عکس منتشر شده  قابل مشاهده نیست.

کیا اپتیما با طراحی کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۱ – کیا همچنین یک تصویر تیزر از فضای داخلی منتشر کرده است ، و نشانگر کابین کاملاً دیجیتالی است که توسط یک صفحه infotainment فوق العاده گسترده در سمت راست مشخص شده است. به نظر می رسد دکمه های کمتری روی کنسول میانی وجود دارد ، در حالی که اهرم تعویض دنده بزرگ اتومبیل امروز با یک دکمه چرخشی کوچک جایگزین شده است. به طور کلی ، داشبورد نمای کاملا متفاوت نشان میدهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا