اخبار خودرو

آیا باید منتظر گرانی بنزین باشیم؟

اگر چه گمانه زنی هایی در خصوص گرانی بنزین اخیرا شنیده شده است، اما رئیس کمیسیون انرژی مجلس این موضوع را به طور کامل تکذیب کرده و عنوان ساخته است که هیچ گونه برنامه ای در دستور کار و حتی در فاز بررسی برای گرانی بنزین وجود ندارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس موضوع گرانی مجلس را به طور کامل منتفی دانسته و اعلام کرد که افزایش قیمت و گرانی بنزین به هیچ روی در دستور کار مجلس قرار ندارد.

فریدون عباسی دوانی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس در این خصوص توضیح داد: هیچ بحثی روی افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و مجلس نیز روی این موضوع کار نمی‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به اوضاع گرانی و تورم در کشور به اندازه کافی به مردم فشار وارد می‌شود، بنابراین نباید با افزایش قیمت سوخت فشارها را دو‌چندان کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس عنوان ساخت: هر طرحی ابتدا باید بررسی شود قطعا قیمت بنزین نیز باید منطقی باشد و این موضوع در دستور کار مجلس قرار ندارد.

همین طور وی در خصوص طرح تخصیص بنزین به خانوار به جای خودرو توضیح داد: طرح‌های مختلفی در این رابطه مطرح است، صاحب‌نظران، کارشناسان اندیشکده‌ها مسئله را بررسی می‌کنند و مجلس نیز مطالعات لازم را انجام می‌دهد تا به پیشنهاد مشخص برسیم، اگر تصمیمی در این خصوص حاصل شد در کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه مطرح شده و حتما دولت توجیه می‌شود، نمی‌توانیم قانونی ارائه دهیم که دولت نتواند آن را اجرا کند.

عباسی‌دوانی در نهایت گفت: دولت، مجلس و بخش خصوصی باید نظرات خود را اعلام کنند و در صورت نتیجه‌بخش بودن به اطلاع عموم خواهد رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا