اخبار خودرو

گزارش فروش اینترنتی ایرانی کار (خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی (گروه بهمن)، ۲۶ دی ۱۴۰۰)

ششمین نوبت از فروش محصولات فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن راس ساعت ۱۰ صبح مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ بر اساس ساعت رسمی کشور و سایت Time.ir از طریق وب سایت رسمی فروش اینترنتی گروه بهمن (ایرانی کار) به نشانی bahman.iranecar.com آغاز شده و مطابق انتظار با استقبال بسیار زیاد متقاضیان گرامی همراه گردید.

استقبال گسترده متقاضیان و محدودیت تعداد خودروهای عرضه شده، سبب گردید که تنها پس از گذشت ۱۵ دقیقه از زمان آغاز فروش، حدودا ۷۰ درصد از ظرفیت خودروها به فروش رسد. مابقی ظرفیت، پس از گذشت ۵۵ دقیقه دیگر تکمیل شده و این برنامه فروش در ساعت ۱۱:۱۰:۵۱ به اتمام رسید.

آمارها نشان می‌دهد که تعداد مراجعه کنندگان به سایت فروش تا ساعت ۱۱:۱۰ صبح، ۱۶۵.۶۹۵ نفر بوده که از این تعداد ۲۲.۴۴۵ نفر فرم‌های ثبت نام را تکمیل کرده اند. از میان کسانی که مرحله ثبت نام اولیه را پشت سر گذاشته‌اند، به دلیل عرضه محدود، تنها تعداد قلیلی موفق به واریز وجه و خرید قطعی خودرو شده اند.

۲۶ درصد خریداران مربوط به استان تهران بوده و پس از آن، استان‌ فارس با ۱۱.۲ درصد و استان اصفهان با ۹ درصد در مقام‌های بعدی قرار گرفته اند. ۵۳.۸ درصد باقیمانده مربوط به سایر استان‌های کشور بوده است.

در ساعت اوج، تعداد کاربران لحظه ای همزمان (Concurrent user) به عدد کم سابقه ۹۱.۸۵۸ نفر رسید. این امر بدان معناست که همزمان با تلاش هر متقاضی در هر لحظه ساعت اوج، حدودا ۹۱ هزار نفر دیگر هم در حال تلاش برای خرید خودرو بوده اند.

زیرساخت قدرتمند مورد استفاده توسط ایرانی کار به منظور پشتیبانی از فرآیندهای فروش که با هجوم متقاضیان همراه است، سبب شده که در تمامی لحظات فروش محصولات، سامانه bahman.iranecar.com از دسترس خارج نشده و مشکلی در خلال فروش پیش نیامده است.

شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) در بستر وب‌سایت ایرانی کار، مجری فروش اینترنتی شمار کثیری از خودروسازان کشور بوده و هیچگونه دخل و تصرفی در نوع خودرو، تعداد، رنگ، زمان آغاز ثبت نام و … در محصولات فروخته شده نداشته و تنها عملیات فروش اینترنتی را پشتیبانی می‌نماید.

روابط عمومی و ارتباطات

مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا)

نمایش بیشتر

۱۷ دیدگاه

  1. سلام علیکم
    از اولین مرحله فروش فیدیلیتی تا کنون در سایتها و اطلاع رسانی بهمن خودرو تعداد قابل عرضه این خودرو در هر مرحله و مراحل قبل اعلام نمیشود، چرا؟ به نظر من باید تعداد نیز اعلام شود.
    با تشکر

  2. آقای ایرانی کار این چه حرفیه شما میزنین من هر ۶ بارو با اینترنت با پهنا باند حداکثری ۵یا ۶ نفر پشت سیستم بودیم همش تو دقیقه ۱۰/۴در ۴ یا ۵ دقیقه اعلام تکمیل ظرفیت شد
    این نوبت فقط تا دقیقه ده میگفت حجم تقاضا در نوبت هستین بعد ده دقیقه گفت تکمیل ظرفیت حداقل ما ۶نفر دو مدل و از هر کدوم ۲ رنگ و زدیم باز نشد. لطفا دروغ نگین و پاسخگو باشین
    ۰۹۲۲۲۰۲۲۸۵۳ مرتضی

  3. من صد بار رفتم رو سایتتون هیچ فروش برام باز نشده نمیدونم چجوریه فقط نمایگشاه دارا میتونن خیلی عجیبه😞

  4. واقعا جای تاسف است که چرا شفاف سازی نمی کنید
    به ارگانها سهمیه می دهید بعد خودتان ثبت نام اینترنتی می گذارید

  5. با عرض سلام واقعا مردم رو سر کار گذاشتید ما تا زمان اتمام تمام سعیمون رو‌کردیم ولی موفق نشدیم ثبت نام ماشین موجود یه راه کاری داره که تا بتونی وارد شی ولی متاسفانه ما بلد نیستیم و‌یا باید مبلغی رو بدی تا بتونی واردت کنن اگه واقعا شرایط ثبت نام برای همه یکسان و محیط سالم بود من و تمام دوستان من نتونستن حتی یه مورد ثبت کنند با احساسات و‌غرور مردم بازی نکنید .

  6. ماشین خوبی هست برای ما ایرانی ها چون خودرو داخلی که ارزش نداره بالجبار ماشین چینی سوار بشیم اگر دلالات و نمایشگاه دارها بزارن شما کشوری نام ببر که قیمت شرکت و ازاد روش باشه به نام ملت به کام یک سزی سود جو وارد میشه مگر میشه خودرو از شرکت تا نمایشگاه نصف قیمت بالاتر باشه برای هر سری ثبت نام فروش که شرکت اعلام میکنه استقبال خوبه سایت ده دقیقه فقط باز بوده بیرون دلالن صد میلیون میزارن رو ماشین البته این شگرد خوبی هست و برای ما ایرانی ها جواب داده و دندونامون خوب شمردن

  7. سلام
    .بنده هم تا ۸ دقیقه بعد شروع ثبت نام برای پرداخت کلیک کردم‌ پیام تکمیل شده‌ داد
    چرا از طریق قرعه کشی انجام‌ نمیشه
    که یه عده برای ثبت نام‌پول نگیرند و …..

  8. در هر نوبت که ثبت نام بوده اقدام کردیم اما هیچ وقت و هر دفعه یکجوری بوده که اصلا امکان ثبت نام برای ما افراد عادی نیست، این دفعه اصلا سایت تا ۵ دقیقه اول باز نمیشد، سری قبل یکی از آیتم ها رو اصلا قبول نمی کرد (جنسیت)، یکبار اصلا گزینه هویت رو هرچی میزدیم قبول نمی کرد، به نظر من این کارها رو‌مخصوصا انجام میدن و مشکلاتی میذارن که افراد عادی نتونن ثبت نام کنن.

  9. لطفاً دروغ تحویل مردم ندهید با ۱۰ به سیستم همزمان زدیم حتی یه دونه از ماشین ها را هم به مرحله بررسی مدارک نرفت و برای همه ماشین ها پیام تکمیل ظرفیت داد بعد ۳ دقیقه

  10. من هر سری وارد سایت شدم با سرعت بالا اطلاعات و وارد میکنم بعد که وارد مرحله مسخره تاید هویت که میشه دیگه ظرفیت پر میشه معلوم‌نیس چه کلکی تو کار این مدل فروش هست

  11. سلام
    همش باند بازی و کلکه
    تو همون ۵ دقیقه اول پیام ظرفیت تکمیل اومد
    تازه من با اینترنت فیبر نوری و پهنای باند بالا برای برای ثبت نام اقدام کردم .
    اکر راست می گید چرا ۳ روز برای ثبت نام وقت نمیدید بعد از طریق قرعه کشی و با نظارت کار رو انجام بدید ! خوب معلومه دیگه اونجوری سر عوامل مورد نظر بی کلاه می مونه !
    بقه اش هم خالی بندیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا