رپرتاژ

گوگل پلی پس چیست و چه فرقی با گوگل پلی دارد؟

اگر از کاربران سیستم عامل اندورید هستید، حتماً گوگل پلی استور را می­شناسید. یکی از منابع پیش‌فرض در دستگاه­های اندروید که به شما این امکان را می­دهد تا به برنامه‌های مختلفی دسترسی داشته باشید؛ گرچه به دلایلی دسترسی به بعضی از برنامه­ها امکان­پذیر نیست، اما با خرید گیفت کارت گوگل پلی ، این مشکل هم حل خواهد شد.

حتماً در جریان هستید که شرکت گوگل با وجود گوگل پلی استور، سرویس دیگری را به نام گوگل پلی پس یا google play pass معرفی کرده است. اپلیکیشنی که کاربران به ازای پرداخت مبلغ معینی به‌صورت ماهیانه، می‌توانند به بیش از ۳۵۰ بازی و اپلیکیشن پولی دسترسی پیدا کنند. در ادامه شما را بیشتر با این سرویس آشنا می‌کنیم.

گوگل پلی استور چیست؟

Google Play Store  یک سرویس چندرسانه‌­ای از شرکت گوگل است که در سال ۲۰۱۲ با ادغام خدمات اندروید مارکت و گوگل موزیک رونمایی شد.

این سرویس در قالب یک اپلیکیشن روی سیستم عامل­های اندورید نصب می­شود و به‌نوعی یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب، نرم‌افزار، بازی‌های اندروید و … به حساب می‌آید. خدماتی که در این سرویس ارائه می­شود، هم به‌صورت رایگان است و هم با پرداخت پول در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورت نیاز به استفاده از خدمات غیر رایگان گوگل پلی، باید گیفت کارت گوگل پلی را خریداری کنید تا بتوانید حساب کاربری خودتان را شارژ و از آن استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت ارزان هم می­توانید به سایت موبوگیفت مراجعه کنید.

همانطور که خودتان هم می‌دانید گوگل پلی مزایای بسیاری دارد مانند:

  • به­روزرسانی خودکار برنامه
  • امکان تعیین ردۀ سنی برای نصب اپلیکیشن­های مختلف
  • اشتراکگذاری نظرات کاربران
  • و …

با وجود تمام مزایای بالا در مواردی گوگل پلی نتوانست نیاز کاربران را به‌صورت تمام و کمال پاسخگو باشد، به همین دلیل بعضی از مصرف‌کنندگان اپلیکیشن‌های مختلف به سراغ مارکت­های دیگری ‌رفتند. علت ناکارآمدی این سرویس هم این بود که برخی از برنامه­های موجود در گوگل پلی، نیاز به پرداخت هزینه دارند.

این شد که گوگل تدبیری اندیشید و گوگل پلی پس را معرفی کرد که در ادامه بیشتر در موردش برایتان توضیح می‌دهیم.

گوگل پلی پس چیست؟

Google Play Pass یکی از جدیدترین سرویس‌های شرکت گوگل است که گوگل در سال­های اخیر به کاربران خودش معرفی کرده است. این سرویس به کاربران سیستم‌عامل اندروید، اجازه می‌دهد تا به بسیاری از بازی‌های پولی برای یک مدت زمان معین در ازای پرداخت مبلغ مشخصی دسترسی داشته باشند.

به این صورت که شما می­توانید با خرید گیفت کارت اورجینال گوگل پلی، حساب کاربری خودتان را در این سرویس برای مثلاً یک ماه شارژ کنید و به بیش از ۳۵۰ عنوان بازی ارائه‌شده در سرویس گوگل پلی پس دسترسی داشته باشید.

جالب است بدانید که کاربران گوگل پلی پس می‌توانند اشتراک خودشان را بین ۵ نفر از اعضای خانواده و یا دوستان‌شان تقسیم کنند؛ علاوه‌برآن تمام محصولات این سرویس امکان کنترل و مدیریت توسط والدین را هم دارد.

شرکت گوگل اعلام کرده است، درصورتی که کسی تمایل به اشتراک‌گذاری برنامه­های خودش را در این سرویس داشته باشد؛ تنها باید API ها و تبلیغات استاندارد را پشتیبانی کند. در ضمن مشترکان برای انتشار اپلیکیشن‌هایشان در گوگل، نیازی به عرضۀ دو نسخۀ مجزا برای پلی پس و فروشگاه پلی استور ندارند.

نحوۀ فعالسازی سرویس گوگل پلی پس

برای فعال‌سازی سرویس گوگل پلی پس کافیست تا به یک سایت معتبر مراجعه کنید و گیفت کارت اورجینال گوگل پلی را خریداری کنید. از گیفت کارت گوگل پلی می­توانید جهت شارژ حساب کاربری خودتان و خرید محصولات غیر رایگان پلی استور استفاده کنید .

وقتی حساب کاربری خودتان را شارژ کردید، می­توانید خیلی راحت برای فعالسازی این سرویس از طریق اپلیکیشن Google Playاقدام کنید. حالا سوال اینجاست که از کجا می‌توانیم گیفت کارت بخریم؟

گیفت کارت گوگل پلی را از موبوگیفت تهیه کنید!

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید، استفاده از گوگل پلی پس و برخی از برنامه­های گوگل پلی نیاز به پرداخت پول دارد. ازآنجایی که دسترسی کشور ایران به دلیل تحریم­های بانکی محدود شده است، خرید گیفت کارت می­تواند راهکار مناسبی باشد.

برای مشترک شدن در گوگل پلی پس، تنها کافیست یک فروشگاه معتبر مانند موبوگیفت به آدرس mobogift.com را برای خرید انتخاب کنید؛ در موبوگیفت با خرید گیفت کارت اورجینال به راحتی می­توانید اکانت خودتان را شارژ کنید و از برنامه­های هر دو سرویس استفاده کنید. موبوگیفت گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت گیم پس ، گیفت کارت اپل و صدها نوع گیفت کارت دیگر ارائه میشود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا