اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم

۱۰ خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم – امسال سالی متفاوت در صنعت خودرو است و نه فقط به این دلیل که شروع یک دهه جدید است. مطمئناً نمایشگاه CES امسال در لاس وگاس همه چیز را به طور معمول شروع کرد ، اما نمایشگاه خودرو دیترویت اکنون به جای ژانویه در ژوئن برگزار می شود.

بیش از هر زمان دیگر ، خودروسازان تصمیم می گیرند که در نمایشگاه های سنتی شرکت نکنند. بسیاری از آنها برای جلب توجه بیشتر محصولات جدید خود آنها را در برنامه های ویژه راه اندازی می کنند.

در اینجا ۱۰ مدل جدید ارائه شده است که احتمالا در سال ۲۰۲۰ از آن ها رونمایی می شوند …

جنسیس GV80

اولین نمایش رسمی از خودروی شاسی بلند جنسیس که در تاریخ ۱۶ ژانویه آغاز به کار خواهد کرد. این برند چند روز پیش نگاهی کوتاه و سر سری ارائه داد. با توجه به تخمینی که زده شده است تعداد زیادی از این محصول را برای پیش فروش اولیه در نظر گرفته میشود.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


کادیلاک اسکلادا

پس از شورولت تاهو  در ماه دسامبر و GMC یوکان در این ماه تیم شاسی بلند های آمریکایی با کادیلاک اسکلادا تکمیل خواهد شد. اولین حضور در هفته اسکار در تاریخ ۴ فوریه برگزار می شود. در حال حاضر ، ما تنها شاهد نمایشگر غول پیکر ۳۸ اینچی OLED این خودرو هستیم . اسکلادا جدید چه حجم فروشی خواهد دارد؟ آیا یک پیشرانه الکتریکی بخشی از این خودرو خواهد بود؟

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


فورد برانکو

پیش نمایش جهانی فورد برونکو جدید در بهار امسال برگزار می شود. این شرکت مکان و تاریخ خاصی را در حال حاضر ذکر نکرده است ، بنابراین ما نمی دانیم که آیا این رویداد در جایی خاص یا بخشی از نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ماه آوریل یا نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی در اوایل ژوئن در دیترویت برگزار خواهد شد. برای این خودرو حداقل دو سبک مختلف بدنه وجود خواهد داشت، از جمله مدل کوچکتری که گفته می شود “برونکو اسپرت” نامیده می شود. سقف جداشده و درهای مشابه Jeep Wrangler و چندین پیشرانه از جمله ترکیبی ترکیب هایی هستند که به طور پایه برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


فولکس واگن ID.4

در کانادا ، اولین عضو خانواده فولکس واگن ID رونمایی شد. پیش بینی می شود باتری ۸۳ کیلووات ساعتی با برد پیمایش بیش از ۴۰۰ کیلومتر میباشد. تولید این خودرو از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز می شود. ID. 4 با شروع در اوایل سال ۲۰۲۱ فروش خود را شروع میکند.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


هیوندای توسان

در بخش محبوب خودروهای SUV کامپکت ، توسان یکی از قدیمی ترین مدعیان است (نسل فعلی به سال ۲۰۱۶ باز می گردد). هیوندای نمی تواند وقت زیادی را از دست بدهد. معاون جهانی طراحی شرکت سانگ یوپ لی گفت: “تمام دنیای خودرو های بیش از [نسل بعدی توسان] از بین خواهند رفت.”

احتمالا شاهد یک خودرو انقلابی باید بود.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


هیوندای توندرا

بسیاری از وانت های فول سایز در آمریکای شمالی برای سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ طراحی کاملاً طراحی مجدد شدند، اما تندرا به… ۲۰۰۷ باز می گردد! در حال حاضر ، تویوتا کار های نهایی را به یک پلتفرم مشترک – معروف به داخلی “F1” برای نسل بعدی Tacoma و Tundra اختصاص داده است. همچنین به خاطر داشته باشید که SUV با اندازه کامل Sequoia در حال حاضر زیربناهای خود را با Tundra به اشتراک گذاشته است، این بدان معناست که یک نسخه کاملا جدید از آن مدل می تواند در آینده نزدیک نیز معرفی شود.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


جیپ گرند چروکی

در ادامه مقاله ۱۰ خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم در ایرانی کار ، گراند چروکی وارد دهمین و آخرین سال از نسل چهارم خود می شود. یک مدل کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته است. ولی در واقع چه انتظاری از این خودرو داریم؟ این خودرو کماکان پیکربندی دو ردیفی دارد ، اما دارای یک پلتفرم کاملاً جدید نیز هست، فضای داخلی بزرگ تر و بسیاری از فناوری های جدید (از جمله شاید صفحه نمایش مرکزی ۱۲ اینچی است). پیشرانه‌ی الکتریکی نیز قبلاً اعلام شده است.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


بی‌ام‌و iX4

بی‌ام‌و از سری ۴ جدید خود با جلو پنجره غول پیکر خود و پلتفرم Concept 4 رونمایی خواهد کرد. اما مهمتر از آن SUV برقی iX3 است . این خودرو از ابتدای سال ۲۰۲۰ با نسل پنجم فناوری پیشرانه‌ی الکتریکی BMW eDrive که از نسل بعدی i4 و iNEXT استفاده خواهد شد. خط مونتاژ این کمپانی در کشور چین آغاز به تولید این خودرو خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده قدرت خروجی ۲۸۶ اسب بخار و برد پیشمایش نزدیک به ۴۰۰ کیلومتر دارد.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


دومین خودرو برقی جگوار

خودرو XJ در کلاس سدان فول سایز که پس از هشت نسل و ۵۱ سال در بازار از تولید کنار گذاشته شد، دوباره به صورت برقی در سال ۲۰۲۰ باز خواهد گشت. تیم طراحی این خودرو همان تیم طراحی خودرو i-PACE میباشد. البته واحدهای درایو الکتریکی این خودرو با همکاری BMW ساخته می شوند.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم


آکورا TLX

تابستان گذشته، کمپانی آکورا از برند جدید سدان خود موسوم به S پرده برداری کرد. در آن زمان دو خودرو کانسپت از این پلتفرم رونمایی شد. این خودرو ها برای تصمیمات بلند مدت رو ساله شرکت در نظر گرفته شده بود. ابتدا با نسل دوم TLX Type S. طراحی کاملاً خیره کننده داشته است. اما مطمئنا SUV ها این برند فروش بهتری خواهند داشت، در کل به نظر میرسد این صنعت به ماشینهایی مانند این نیاز دارد.

10 خودرو برتری که احتمالا امسال آنها را ببینیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا