اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

۱۰ خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین – کابین یک خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک خودرو با بدنه‌ای بسیار زیبا خیلی خوب است اما همه‌ی ما بخش اعظم زمان را در داخل یک خودرو سپری می‌کنیم. کابین خودروها در سال‌های اخیر بهبودهای قابل‌توجهی داشته‌اند و این موضوع تنها به خودروهای لوکس محدود نبوده است. برخی از خودروسازان فهمیده‌اند که اگرچه ما در داخل خودرو زندگی نمی‌کنیم اما دلیلی وجود ندارد که در دریایی از پلاستیک مشکی غرق شویم. به همین خاطر این لیست از ۱۰ خودرو برتر در این زمینه را مورد بررسی قرار میدهد.

رولزرویس

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

اصلاً نمی‌توان رولزرویس را نادیده گرفت و چه کسی نمی‌خواهد داخل این هواپیمای زمینی بنشیند؟ هر بخش کابین فانتوم با دقت وصف‌ناپذیری طراحی و ساخته شده و فقط کافی است روی صندلی‌های بسیار راحت آن بنشینید تا دنیای دیگری را تجربه نمایید. بهتر است درباره سقف رویایی محصولات رولزرویس هم سخن نگوییم که خود دنیای متفاوتی است…

مک‌لارن ۷۲۰S

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

یک خودروی اسپورت عالی نیازمند کابینی عالی‌تر است و مک لارن با تولید ۷۲۰S تبحر خود را نشان داد. دقت نام بازی مک لارن بوده و همه‌چیز در جای درست خود قرار داشته و مهندسی و استایل جذاب خود را به رخ می‌کشد. فرقی نمی‌کند خریداران این سوپر اسپورت استایل کلاسیک یا اسپورت را دوست داشته باشند زیرا کابین در کل زیبا و راحت است.

رم ۱۵۰۰

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

رم ۱۵۰۰ رایحه‌ای تازه در بازار پیکاپ ها محسوب می‌شود. بنا به دلایلی جی ام سی همه‌چیز را به خوبی انجام داده اما توجه زیادی به جزئیات کابین محصولات خود نمی‌کند ولی رم هنوز هم کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد و کابین محصول آن از نظر فضای داخلی و سیستم اطلاعات سرگرمی نقص بسیار کمی دارد.

آئودی A8

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

آئودی استاد استفاده از تکنولوژی‌های جدید در محصولاتش است. هیچ راه بهتری برای لذت بردن از A8 در صندلی‌های عقب وجود ندارد. البته تا زمانی که پشت فرمان ننشینید نخواهید توانست سواری راحت خودرو را درک کرده و با استفاده از کاکپیت مجازی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن A8 که خود حکایت دیگری است…

فراری ۸۱۲ سوپرفست

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

در ادامه معرفی ۱۰ خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین ، تمرکز روی طراحی بدنه و پرفورمنس خودرو معمولاً باعث غفلت از کابین می‌شود اما هیچ خودروسازی طراحی فرمان جذابی مثل فراری ندارد. شکل، احساس و وزن فرمان خودروهای فراری بسیار لذت‌بخش است…

ما ۸۱۲ سوپرفست را به این خاطر انتخاب کردیم که در میان خودروهای مدرن حس متفاوتی داشته و فاقد صفحه‌نمایش مرکزی می‌باشد. به این ترتیب راننده عمده توجه خود را روی صدای پیشرانه ۱۲ سیلندر، جاده و فرمان معطوف خواهد کرد.

ولوو V90

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

کابین این خودرو را می‌توان با کلمات متمایز و زیبا توصیف کرد. واژه‌ی مینیمالیستی درباره کابین V90 زیاده‌روی خواهد بود و این خودرو میزان صحیحی از هر چیزی را در خود جای داده است. از چوب، فلز و متریال نرم گرفته تا فضای مناسب راننده و سرنشینان، ولوو V90 پر از کاراکتر و استایل است. این خودروساز سوئدی همچنین حس بسیار خوبی از جاداری را در استیشن خود ایجاد کرده که سانروف پانورامیک سفارشی نیز به بهبود آن کمک زیادی می‌کند.

لینکلن آویاتور

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

لینکلن گاهی اوقات از مشکل هویت رنج برده اما این برند لوکس سرانجام راه خود را پیدا کرده است. این حقیقت که لینکلن از سمفونی ارکستر دیترویت خواسته تا با این شرکت همکاری کند برای قرار گرفتن آویاتور در لیست ما کافی خواهد بود. البته صندلی‌های آویاتور هم بسیار خاص هستند. این صندلی‌ها توسط شرکتی به نام هرمن میلر، خالص مدرنیسم آمریکایی و البته صندلی‌های اداری تولید شده‌اند. نتیجه اینکه طراحی کابین و متریال داخلی آویاتور بسیار سطح بالا بوده و صندلی‌های آن نیز راحتی باورنکردنی‌ای دارند.

مرسدس بنز S کلاس

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

S کلاس هنوز هم پرچم‌دار کلاس خود بوده و واقعاً تک تک دلارهای پرداختی را جبران می‌کند. مرسدس سال‌هاست که کابین‌های استثنایی برای محصولات خود ارائه می‌کند. S کلاس سواری دوست‌داشتنی‌ای داشته ولی ترجیح خواهید داد در صندلی عقب لم داده و از فضا لذت ببرید. از متریال سطح بالا گرفته تا راحتی فوق العاده زیاد و صندلی‌های عقب گیرا، همه‌چیز این خودرو در حد اعلاست.

بنتلی کانتیننتال GT

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

S کلاس خودرویی شگفت‌انگیز است اما اگر بخواهید خودنمایی کنید بنتلی کانتیننتال GT 2019 را انتخاب خواهید کرد.  همه‌چیز را به‌صورت استاندارد خاص خودش انجام می‌دهد اما می‌خواهیم خودمان رانندگی کنیم و اینجاست که بنتلی را انتخاب خواهیم کرد. کابین این خودرو پر از چرم، چوب و تریم فلزی باکیفیت بوده و دقیقاً مناسب یک آقا و خانم متشخص است.

جیپ گلادیاتور

10 خودرو برتر از لحاظ طراحی داخل کابین

بخش اعظم کابین جیپ رانگلر کاملاً صحیح طراحی شده اما وقتی از پشت فرمان F-150 پایین آمده و داخل کابین گلادیاتور بنشینید آن موقع خواهید فهمید که کابین این خودرو چقدر کاربردی و مفید است. گلادیاتور تمرکز زیادی روی کاربرد واقعی و خشونت داشته و اینجاست که فضاهای ذخیره‌ای مناسب شامل فضای قفل شونده در کف صندلی‌ها را خواهید دید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا