اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر در اینستاگرام

اینستاگرام بدون شک شبکه اجتماعی شماره یک برای اشتراک عکس در کل جهان است. میلیون ها عکس از ماشین را می توان یافت ، اما برخی از این مدل ها بیش از سایرین مورد توجه هستند. وب سایت بریتانیا Compare the Market اخیراً محبوب ترین خودرو ها را بر اساس تعداد هشتگ جمع آوری کرده است.

این لیست به ترتیب زیر است…

 

بوگاتی شیرون

با بیش از ۶۶۰،۰۰۰ ارسال هشتگ، بوگاتی شیرون اولین ستاره در اینستاگرام است. این خودرو چشمگیر فقط با توجه به چند صد واحد در روی زمین موجود است.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

بوگاتی ویرون

جد بوگاتی شیرون، بوگاتی ویرون بیش از یک دهه علاقه مندان به اتومبیل را مجذوب خود کرد است. این خودرو بیش از ۸۲۰،۰۰۰ بار در اینستاگرام پست شده است.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

آکورا NSX

آکورا NSX (یا هوندا NSX در اروپا) در سال ۲۰۱۶ پس از یک دوره ۱۵ ساله با شکوه از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۵ دوباره به بازار بازگشت. این خودرو در حال حاضر یک میلیون ارسال در اینستاگرام دارد.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

فراری لافراری

مشابه آکورا NSX ، لافراری نیز بیش از یک میلیون عکس در اینستاگرام پست شده است. اما قطعا فراری ظاهری بهتری دارد!

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

مکلارن P1

سوپراسپرت هیبریدی مک لارن P1 از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ اقدام به ساخت ۳۷۵ دستگاه محدود کرده است. و با این وجود تقریباً ۱.۱ میلیون نمایش در اینستاگرام دارد.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

لامبورگینی

لامبورگینی ها در اینستاگرام بسیار محبوب هستند. پیش از روی کار آمدن هوراکان ، گالاردو بسیار جذاب تر بوده و طوفان جهانی را به خود اختصاص داده است. این خودرو  بیش از ۱.۲ میلیون بار در اینستاگرام ارسال شده است.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

فراری ۴۸۵

فراری ۴۵۸ از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ قبل از جایگزین شدن ۴۸۸ فروخته میشد. اما این خودرو بیش از ۱.۵ میلیون پست در اینستاگرام قرار گرفته است و برای همیشه در اینستاگرام زنده خواهد ماند.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

لامبورگینی هوراکان

یکی دیگر از لامبورگینی ها لیست محبوب ترین سوپراسپرت ها را در اینستاگرام قرار میگیرد. هوراکان تاکنون نزدیک به ۲.۵ میلیون پست ایجاد کرده است و البته نامبروان رسانه های اجتماعی یک لامبو است.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

آئودی R8

آئودی R8 تقریبا به مدت یک دهه و نیم جز خودرو های تماشایی بوده است. با چنین ظاهری برجسته ، جای تعجب نیست که بیش از ۳ میلیون پست R8 در اینستاگرام یافت شود.

10 خودرو برتر در اینستاگرام

 

لامبورگینی اونتادور

با بیش از ۳.۳ میلیون پست، لامبورگینی آونتادور ستاره‌ی بلامنازع میان سوپر استارهای اینستاگرام است. درک این دلیل بسیار آسان است. ظاهر جذاب، صدایی دلنشین …

10 خودرو برتر در اینستاگرام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا