اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۹

۱۰ خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۹ – نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۹ لس آنجلس قول عرضه محصولات جدید را داد و بازدید کنندگان را ناامید نکرد. در این مقاله به بررسی ۱۰ خودرو برجسته رویداد نگاهی می اندازیم. در ادامه با ایرانی کا ر همراه باید.

 

تویوتا RAV4 پرایم ۲۰۲۱

همانطور که وعده داده شد بود تویوتا مدل هیبریدی پلاگین RAV4 رونمایی کرد. RAV4 پرایم اولین SUV هیبریدی پلاگین تویوتا است و رقیب مستقیم میتسوبیشی Outlander PHEV است، و احتمالا در آینده رقیب فورد Escape PHEV نیز قرار میگیرد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


موستانگ ماخ E

چند روز قبل از نمایشگاه بزرگ لس انجلس، فورد از خودرو جدید موستانگ Mach-E پرده برداشت. این خودرو بسته به باتری ، محدوده ای در حدود ۳۷۵-۴۷۵ کیلومتر را در اختیار شما قرار می دهد و در تریم های GT Performance Edition حداکثر ۴۵۹ اسب بخار قدرت دارد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


نیسان سنترا ۲۰۲۰

در ادامه ۱۰ خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۹ – همانطور که مشاهده می کنید ، نیسان سانترا ۲۰۲۰ به معنای عزیمت جدی در مدلهای خروجی این کمپانی  است ، به جز جلو پنجره V شکل در جلو به نظر می رسد بسیار شبیه به Altima جدید باشد. یک موتور جدید ۲.۰ لیتری جایگزین پیشرانه قدیمی و خسته کننده ۱.۸ لیتری شده است. به دنبال شتاب سریع تر و صرفه جویی بهتر سوخت است.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


کیا سلتوس ۲۰۲۱

سلتوس تبدیل به SUV جدید کمپانی کیا می باشد که در رده خودرو های نرو ، اسپورتیج ، سورنتو و تلورید قرار گرفته است. هر دو سیستم عامل و پیشرانه با Hyundai Kona مشترک است. قیمت گذاری هنوز اعلام نشده است اما کاملاً مشخص است که این خودرو جز خودرو های پرفروش این کمپانی قرار میگیرد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


لکسوس LC 500  ۲۰۲۱

LC 500 Convertible به همان اندازه مدل سقف ثابت است که از همان پیشرانه بهره می برد. پیشرانه ۵.۰ لیتری V8 با یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته Direct Shift برای تولید ۴۷۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۸ پوند فوت گشتاور تعبیه شده است. با این حال برخلاف کوپه ، کانورتیبل یک نوع ترکیبی ارائه نمی دهد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


هیوندای ویژن T

این خودرو مفهومی SUV هیبریدی پلاگین توسط هیوندای موسوم به Vision T توسط یک الگوی تولید آینده نگرانه به نمایش گذاشته است و خطوط شکسته را نشان می دهد که هیوندای می خواهد برای SUV های شهری کوچک برنامه ریزی کند. در حال حاضر این کمپانی مشخصات فنی این خودرو را اعلام نکرده است.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


دوج چلنجر، ادیشن ۵۰ سالگی این کمپانی

ماشین عضله ایی دوج در ابتدا در سال ۱۹۷۰ به بازار عرضه شد ، این بدان معناست که قرار است در سال جدید میلادی (۲۰۲۰) ۵۰ ساله میشود. برای جشن گرفتن این نقطه عطف ، FCA یک ادیشن مخصوص با تولید محدود برای سال ۲۰۲۰ ایجاد کرده است. فقط ۷۰ دستگاه در آمریکای شمالی فروخته می شود. این خودروها به طور انحصاری با رنگ نارنجی Go Mango و شبیه به Challenger اصلی خواهند بود.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


آئودی RS Q8 2020

این خودرو شاسی بلند چابک و کوپه دارای یک پیشرانه V8 توئین توربوشارژ خود را از مدل های RS 7 و RS 6 Avant به اشتراک گرته است. این نیروگاه، ۵۹۰ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند و در طی ۳.۸ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت را میپیماید و به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت می رسد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


فولکس واگن ID. SPACE VIZZION

مثل همه کانسپت های ID، فولکس واگن SPACE VIZZION کاملاً برقی است و بر روی پلت فرم خودروساز آلمانی MEB  ساخته شده است. پیشرانه این خودرو ۲۵۰ کیلووات (۳۳۵ اسب بخار) نیرو تولید می کند و تنها در ۵.۴ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب می گیرد. از همه مهمتر ، یک باتری ۸۲ کیلووات ساعتی دراد که با یک بار شارژ محدوده ای تا ۴۸۰ کیلومتر را میپیماید. خودرو مفهومی SPACE VIZZION در پایان سال ۲۰۲۱ ارائه خواهد شد.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019


مزدا CX-30 2020

Mazda CX-30 2020 بین CX-3 و CX-5 به عنوان چهارمین کراس اوور مزدا خواهد بود. این خودرو همانند مدل های پایه GX از یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری استفاده می کنند که ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. مدل های GS و GT یک پیشرانه ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۶ اسب بخار و ۱۸۶ پوند فوت دریافت می کنند. CX-30 در ماه ژانویه به بازار عرضه می شود.

10 خودرو برتر در نمایشگاه لس آنجلس 2019

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا