اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ (از نگاه بیزینس اینسایدر)

۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ (از نگاه بیزینس اینسایدر) – روز پنجشنبه ، بیزینس اینسایدر لیست خود را از برترین اتومبیل های پرفروش در آمریکای شمالی برای سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. این ۱۰ خودرو را برای “برگزیدگان برتر” در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده اند که همه نمایانگر بخش های مختلف بازار خودرو هستند. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

برای اینکه یک خودرو در این لیست قرار بگیرد باید از امکانات برجسته و عالی برخوردار باشد. برای تست خودرو ها مواردی شامل ارزیابی ترمز، هندلینگ، آپشن ها، راحتی ، ایمنی و مصرف سوخت در حدود ۶۰۰۰ مایل رانندگی بر روی وسایل نقلیه خریداری شده از نمایندگی ها است.

تست ایمنی در اولویت اول امسال قرار گرفت است. در واقع ، فقط اتومبیل هایی که دارای ترمز اضطراری خودکار استاندارد هستند ، در این نظر سنجی و تست قرار گرفتند.

مارتا تادادو ، مدیرعامل سازمان گزارش های مصرف کننده ها ، در بیانیه ای گفت: “ایمنی همیشه باید استاندارد باشد، نه یک مورد تجملاتی فقط برای کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند.” “ترمز اضطراری اتوماتیک ثابت کرده است که باعث کاهش تصادفات و نجات جان افراد می شود. ما معتقدیم که باید این یک استاندارد در همه اتومبیل های جدید باشد ، دقیقاً همانگونه که امروزه دوربین های پشتیبان (دوربین هایی که در پشت شیشه جلو قرار میگیرد تا لحظه به لحظه رانندگی را ضبط کند) هستند.”

تویوتا با چهار اتومبیل در این لیست راه را در پیش گرفت ، در حالی که سوبارو با دو برنده و آئودی ، بی‌ام‌و ، فورد و هیوندای همگی مدل هایی داشتند که لیست گزارش های مصرف کننده را برای سال ۲۰۱۹ تهیه کردند.

۱۰ خودروی موجود در این لیست قیمتی در بازه کمتر از ۱۸،۰۰۰ دلار تا بیش از ۶۸،۰۰۰ دلار است. در اینجا نگاهی دقیق تر به گزارش های مصرف کننده ۲۰۱۹ “انتخاب برتر” به ترتیب حروف الفبا مشاهده می کنید.

Audi A4

A4 یک سدان اسپرت کاملاً رضایت بخش است و دارای مواردی همچون هندلینگ دقیق و جدیدترین فناوری انکار است. ” در ادامه بیزینس اینسایدر می گوید:” داخل خودرو بسیار آرام و مطبوع است و از مواد باکیفیت استفاده شده است. “

این نشریه می افزاید: “این خودرو تعلیق متعادل ، امکان استفاده ایمن و سواری محکم را فراهم می کند که تکه های خشن را در جاده صاف می کند.” همچنین “موتور چهار سیلندر توربوشارژ دارای پاسخگویی فوق العاده است ، در صورت لزوم از قدرت فراوانی برخوردار است و یک گیربکس اتوماتیک با سرعت زیاد تغییر می کند.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


BMW X5

در ادامه ۱۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ (از نگاه بیزینس اینسایدر) – این خودرو با طراحی مجدد برای سال ۲۰۱۹ باعث شد که یکی از بهترین SUV هایی شود که این نشریه تاکنون آزمایش کرده است ، “این نشریه می گوید: ساخت یک SUV با ویژگی های لوکس راحت و سرگرم کننده برای رانندگی دشوار است ، اما در اینجا BMW به تعادل کاملی را بوجود آورده است.”

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Ford F150

F-150 همچنان به عنوان پادشاه پیکاپ های ساخت آمریکای شمالی است. با وجود رقابت سختی که در مورد طراحی جدید شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ ، GMC سیرا ۱۵۰۰ و رام ۱۵۰۰ همچنان  قرار دارد اما همچنان این عنوان برازنده این پیکاپ است. قابلیت بکسل و مصرف سوخت اقتصادی باعث شده تا این خودرو مورد توجه خیلی از رانندگان پیکاپ شود.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Hyundai Kona

Kona یک ورود جالب و جدید در کلاس رو به رشد SUV های کوچک داشت. در این تصویر نمای بیرونی را به نمایش گذاشته است. البته در نمای داخلی نیز بسیار چشمگیر است.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Subaru Ascent

این نشریه اعلام کرد: “Ascent با سه ردیف صندلی در صدر رده بندی SUV های میان رده این مجموعه قرار دارد که به دلیل طراحی دلپذیر، سواری لذت بخش و فضای داخلی کاربردی دارد به این مهم رسیده است.” این خودرو دارای پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ است که در ترافیک روزمره پر انرژی است و دارای مصرف بنزین کم است. این خصوصیاتی است که رانندگان امروزی بدنبال آن هستند.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Subaru Forester

Forester یک وسیله نقلیه همه کاره و بدون موارد زائد است که جذابیت گسترده ای دارد ، “گزارش مصرف کننده می گوید.” فضای داخلی این SUV بسیار فشرده است این دلیلی است که نتیجه کارایی بالای آن است. “

این نشریه افزود: “طراحی مجدد در سال ۲۰۱۹ تفاوت چندانی با نسخه قبلی خود ندارد ، اما Forester اکنون وسیله نقلیه ای محکم تر – ساکت تر و با احساس بیشتر امنیت در داخل آن است.” قدرت آن تقریباً متوسط است ، اما اقتصاد سوخت آن در صدر این کلاس است.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Toyota Avalon Hybrid

طراحی مجدد Avalon یک جایگزین هوشمند و با ارزش برای سدان های لوکس مانند Acura TLX و Lexus ES است. در طراحی جدید کابین جادارتر و صندلی های آن دارای یک احساس مجلل با مواد نرم و جزئیات بیشتر است.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Toyota Camry Hybrid

Camry Hybrid یک خودروی کارآمد و کاربردی است که در تست های این نشریه به میزان قدرت ۴۷ مگاوات رسیده است و پیشرانه هیبریدی-الکتریکی آن تجربه رانندگی را به خطر نمی اندازد.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


 Toyota Prius

پریوس برای شانزدهمین بار به فهرست رده های برتر ما باز می گردد. این هیبرید پیشگام مدت طولانی است که یک معیار کارآمدی دارد، با مدل فعلی در تست های امسال به قدرت ۵۲ مگاوات رسید.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)


Toyota Yaris iA

خودرو یاریس درجه ای چشمگیر از کیفیت رانندگی و لذت رانندگی را با قیمت مناسب به شما می بخشد. مدل ۲۰۱۹ پیشرفت هایی را شامل می شود که شامل یک سطح جدید XLE می باشد که باعث افزایش حس های مجلل از جمله کنترل خودکار آب و هوا می شود.

10 خودرو برتر سال 2019 (از نگاه بیزینس اینسایدر)

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سازمانِ/مجلۀ «گزارش های مصرف کننده» کشور نیست که نوشته اید ««رئیس جمهور و مدیرعامل»» (بند چهارم مطلب). اسمِ آن مجله را هم اشتباه نوشته اید. در ضمن در فارسی برای نقلِ قول و عباراتِ خاص از « » استفاده می کنند و نه ” “.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا