اخبار خودرو

۱۰ خودرو سواری که در آمریکا نیست!

۱۰ خودرو سواری که در آمریکا نیست! – با ادغام FCA ، گروه خودروی فرانسوی PSA دسترسی آسان به بازار آمریکای شمالی برای خودروهای پژو ، سیتروئن ، DS ، لانسیا ، اوپل و Vauxhall خواهد داشت.

در اینجا ۱۰ خودرو PSA وجود دارد که احتمالا قرار است در آمریکای شمالی آنها را ببینیم. با ایرانی کار همراه باشید .

پژو ۵۰۸ هیبرید

۵۰۸ یک سدان زیبا و به روز شده است که دارای یک سیستم هیبریدی پلاگین ۲۲۵ اسب بخاری است که در حالت EV حدود ۴۰ کیلومتر بیشتر میپیماید. سدان های آینده کرایسلر و داج می توانند از آن سود ببرند ، گرچه فقط سیستم FWD است.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

پژو ۲۰۰۸ ای

این SUV برقی کوچک توسط موتور ۱۳۶ اسب بخاری نیرو میگیرد که تقریباً ۲۰۰ پوند بر فوت گشتاور دارد. رانندگی با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر کار ساده و سرگرم کننده است. آیا جیپ می تواند از فن آوری در نسل بعدی Renegade استفاده کند؟

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

پژو ۳۰۸ جی تی آی

فولکس واگن تنها شرکتی نیست که از عنوان GTI استفاده کرده است. ۳۰۸ GTI یک هاچ بک اسپرت اسپرت با نزدیک به ۲۷۰ اسب بخار است با مقایسه با موفقیت Golf GTI و Golf R در امکان دارد خودروی خوبی برای آمریکای شمالی بشمار آید.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

پژو ای-لجند

این خودرو کانسپت با تکنولوژی رانندگی خودکار آینده شگفت انگیزی را برای پژو رقم زده است. این خودرو دارای ۴۵۵ اسب بخار قدرت ، ۵۹۰ پوند فوت گشتاور ، چرخ محرک و صدها کیلومتر برد است.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

دی اس ۳

در ادامه مقاله ۱۰ خودرو سواری که در آمریکا نیست! – DS که سابقا یک زیر برند شرکت سیتروئن بوده است، اکنون به تنهایی فعالیت می کند و مجموعه ای از اتومبیل های پویا را با طرح های آینده نگر ارائه می دهد. DS 3 یک کراس اوور اسپرت کوچک است که در چندین پلتفرم موجود است. جیپ به راحتی می توانست از آن الهام بگیرد تا SUV پویا فشرده ای را ایجاد کند که سالهای زیادی مشتریان خاص خود را داشتند.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

وکسهال اینساینیا

سابقاً Vauxhall یک بخش از جنرال موتورز بود و این اتومبیل بسیار شبیه Buick Regal است. با این حال ، این خودرو از یک موتور دیزلی با توربو دوقلوی برخوردار است که از طریق سیستم AWD قدرتی معادل ۲۱۰ اسب بخار و ۴۸۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. در حالی که دیزل در آمریکای شمالی درحال رشد است ، می تواند گزینه دیگری را به طرفداران داج و کرایسلر دهد.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

وکسهال آسترا

با از بین رفتن خط تولید شورولت کروز و فورد فوکوس در آمریکای شمالی ، داج فرصت خوبی برای بازگرداندن نئون یا دارت با طراحی جدید جمع و جور و مبتنی بر Vauxhall Astra دارد.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

اوپا آمپرا

خودرو آمپرا چیزی بیش از یک شورولت بولت نیست. البته FCA می تواند از یک هاچ بک برقی قدرتمند با برد بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ترکیب خود استفاده کند.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

سیتروئن سی ۱

C1 یک اتومبیل شهری است که می تواند به راحتی در خیابان های شلوغ و پارکینگ های تنگ حرکت کند و در عین حال برخی از توانایی ها را در بزرگراه نشان می دهد. خودروهای کوچک همچنان به ویژه در شهرهایی مانند کبک محبوبیت خود را نشان می دهند.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

دی اس ای-تنس

این کانسپت اسپرت DS کاملاً برقی است و دارای ۴۰۰ اسب بخار قدرت است. دوج می تواند چند درس از آن بیاموزد و Viper را به عنوان یک ماشین واقعی زنده کند.

10 خودرو سواری که در آمریکا نیست!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا