اخبار خودرو

۱۰ خودرو شاسی بلندهایی که منتظر رونمایی از آنها هستیم (قسمت دوم)

در مقاله قبلی ۱۰ خودرو شاسی بلندی که همه منتظر رونمایی از آنها هستند را را مشخص کردیم. در ادامه قرار است ۱۰ خودرو بعدی از لیست خودرو های شاسی بلند را معرفی کنیم و زمان تغریبی رونمایی از آن را اعلام کنیم.

۱۰ خودرو شاسی بلندهایی که منتظر رونمایی از آنها هستیم (قسمت اول)

 

بی‌ام‌و X7 M

تاریخ رونمایی : ؟؟؟

هنوز به طور قطعی مشخص نشده است که شرکت بی‌ام‌و قرار است که بزرگترین شاسی بلند خود یعنی X7 را با کیت M رونمایی کند به زودی یا خیر. اما یک طراح به طور فرضی این خودرو را طراحی کرده است و عکس آن را در اینترنت قرار داده است. اما مشخص ایت که بی‌ام‌و X7 M یکی از قویترین شاسی بلندهای بازار میشود. ظاهری خشن و چرخ های سایز بزرگ از مشخصه های این خودرو میباشند. احتمالا در بخش فنی قدرت خروجی این خودرو قرار است در حدود ۶۰۰ اسب بخار باشد.

خودرو شاسی بلند

بوگاتی SUV

تاریخ رونمایی : ؟؟؟

در تصویر زیر تصویر احتمالی از خودرو شاسی بلند بوگاتی را میبینید. البته به احتمال قوی قرار است این خودرو به صورت الکتریکی باشد . البته شایان ذکر است که این خودرو در یکی دو سال آینده به بازار عرضه نمیشود. احتمال میرود این خودرو در سال ۲۰۲۱ و با قدرتی در حدود ۱۰۰۰ اسب بخار وارد بازار شود.

خودرو شاسی بلند

بیوک Enspire

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

خودرو Enspireخودرویی است برای جایگزین شدن مدل انویژن هست. تمامی تصاویر منتشر شده برای این خودرو تا به این لحظه کاملا استتار دارد و به طور کامل عکسی از آن موجود نیست. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۸ به طور کانسپت رونمایی شد که بیهتری ایده مورد انتظار برای این برند بود. طراحی این خودرو کاملا گویای یک شاسی بلند سنگین و با بهت میباشد. این خودرو بر روی پلتفرم کادیلاک XT4 میباشد. این به این معنا میباشد که از لحاظ فنی و تکنولوژی تغریبا در یک سطح میباشند.

خودرو شاسی بلند

کادیلاک اسکلادا

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

کادیلاک اسکلادا جدید از لحاظ ظاهری با نمونه قبلی خیلی تفاوت ندارد. اما در داخل کابین همه چیز متفاوت است. شایعات نشان میدهد دارای یک مانیتور مرکزی بسیار بزرگ ۱۶ اینچی در مرکز داشبورد دارد. این خودرو در انتهای سال ۲۰۲۰ رونمایی میشود و برای سال ۲۰۲۱ آماده فروش میشود.

خودرو شاسی بلند

شورولت بولت EUV

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

پس از معرفی مدل بولت، حالا نوبت به مدل بولت EUV رسیده است. این خودرو که در سال آینده رونمایی میشود یک خودرو کراس اور است که بر پایه مدل بولت میباشد. هنوز جزییات دقیقی از این خودرو مشخص نشده است اما احتمالا قدرت خروجی ۱۵۰ اسب بخار است و با یک بار شارژ کامل در حدود ۳۰۱ کیلومتر میتواند برود.

خودرو شاسی بلند

شورولت کامارو SUV

زمان انتشار : ؟؟؟

طرفداران سرسخت کامارو نگران نباشند، زیرا شرکت شورولت هنوز بیانه ایی رسمی از تولید خودرو شاسی بلند کامارو به بیرون نداده است. با اینحال این خودرو در این لیست به دور از ذهن نیست. خودرویی که شاید خیلی ها منتظر حضور آن دربازار باشند. که هم شرایط خودرو کامارو را داشته باشد و هم حداقل در کلاس کراس اوور باشد.

خودرو شاسی بلند

شورولت تاهو

زمان رونمایی: ۲۰۲۰

عکس های منتشر شده از این خودرو در حالت تست (استتار شده) نشان دهنده یه خودرو شاسی بلند در سایز خیلی بزرگ است. در تست های صورت گرفته اعلام شده است که رانندگی با این شاسی بلند بسیار نرم تر و راحتتر از حد تصور است.

خودرو شاسی بلند

فورد baby bronco

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

فورد برانکو بزرگترین خبر در چند وقت اخیر بوده است، خودرویی که برنامه ریزی شده تا در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. اما در مورد خودرو بی‌بی برانکو هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست. اما فورد اعلام کرده است که این خودرو به گونه ایی طراحی شه است که بتواند تعداد زیادی از عاشقان سفر را در خود جای دهد. تا کنون اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست نیامده است.

خودرو شاسی بلند

فورد برانکو

زمان رونمایی : ۲۰۲۱

مدل برانکو بازگشت. در حالی که بیش از ده است که خودرو برانکو مدل جدیدی قرار است ارائه کند، فورد بلاخره جزییات بیشتری را از این خودرو رونمایی کرد. این اعلامه در خصوص طراحی کلی خودرو بوده است. انتظار میرود که این خودرو در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود.

خودرو شاسی بلند

فورد موستانگ کراس اوور برقی

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

فورد در حال حاضر مدل های فست بک و هاچ بک خود را به شاسی بلند تبدیل میکند. البته این مدل به این زودی ها اجرا نمیشود اما کمپانی فورد این کار را در دستور کار خود دارد.

خودرو شاسی بلند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا