اخبار خودرو

۱۰ خودرو شاسی بلندهایی که منتظر رونمایی از آنها هستیم (قسمت اول)

در سال پیش رو، خودرو های اسپرت و سوپراسپرتی جدید فراوانی را قرار است ببینیم. برخی از آنها با قدرت جسورانه ۱۰۰۰ اسب بخار و قیمت های ۱ میلیون دلار میباشند. در حقیت، بسیاری از خودروها این لیست، قبلا در لیست های بهترین خودرو ها نیز حضور داشته اند.

اما فراموش نکنیم که خودرو های شاسی بلند در حاضر، بهترین گزینه برای اسپرت سواران است. تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۴۰ مدل کراس اور و شاسی بلند در بازار جهانی موجود میشود. اکثر این مدل ها از آپگرید مدل های پیشین میباشند. برخی برند ها تا به حال از مدل های شاسی بلند خود رونمایی کرده اند که فیس لیفت مدل های پیشین خود هستند. این برندها شامل جیپ، لندروور و لامبورگینی است. اما برخی برندهای خودرو در حال برنامه ریزی برای خودرو های شاسی بلند خود هستند.

برخی از این برند ها شامل تسلا، آئودی، بوگاتی و رویس رولز است. در قسمت اول [از چهار قسمت] قرار است ۱۰ خودرو شاسی بلندی که قرار است تا سال ۲۰۲۲ آن را ببینیم مورد بررسی قرار گیرند.

آلفارومئو کاستلو

تاریخ رونمایی: ۲۰۲۰

این خودرو بزرگترین شاسی بلند کمپانی آلفارومئو میباشد. همچنین این خودرو از از مدل های Tonale و Stelvio نیز لوکس تر میباشد. کاستلو قرار است به پرچمدار خودرو های شاسی بلند کمپانی آلفارومئو بدل شود و دارای طیف وسیعی از انتخابها برای بخش فنی میباشد که قوی ترین آن ۶ سیلندر توربو شارژ است.

آلفارومئو کاستلو
آلفارومئو کاستلو

آلفارومئو تونال

تاریخ رونمایی : ۲۰۲۲

آلفارومئو تونال به صورت کانسپت در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شده است. این رونمایی پیش نمایشی بود برای یک خودرو کراس اور کوچک در قالب خودرو Stelvio . طبق برنامه ریزی انجام گرفته آلفارومئو خودرو تونال را برای سال ۲۰۲۲ رونمایی نهایی میکند. این خودرو کراس اوور با پیشرانه پلاگین هیبرید قابلیت رانندگی نیمه خودکار با سطح دسترسی سه میباشد.

آلفارومئو تونال
آلفارومئو تونال

آلپاین XB7

تاریخ رونمایی : ۲۰۲۰

ما امیدوار بودیم که در آینده نزدیک خودرو X7 را ببینیم، اما اتفاق بهتری قرار است بیافتد. BMW هفت نفره برای بازار آمریکای شمالی به عنوان آلپاین XB7 رونمایی میشود. نمونه های اولیه این خودرو به بیرون درز کرده است و تصویری که موجود است به طور دقیق از نمونه اصلی بازطراحی شده است. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۶۰۰ اسب بخار قرار است باشد.

آلپاین XB7
آلپاین XB7

آستون مارتین DBX

زمان رونمایی : ۲۰۱۹

اولین خودرو شاسی بلند آستون مارتین در حال حاضر تکمیل شده است و در انتهای سال ۲۰۱۹ قرار است رونمایی شود. فروش این خودرو نیز از ابتدای سال ۲۰۲۰ انجام میشود. این خودرو قرار است تا جایگزین خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز شود.

آستون مارتین DBX
آستون مارتین DBX

آئودی ای-ترون S

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

جدید ترین عکس از جذاب ترین مدل خودرو آئودی ای-ترون به بیرون درز کرده است. این عکس در زمان تست خودرو گرفته شده است. ظاهرا پیشرانه این خودرو اصلاح شده است. این اصلاح قدرت پیشرانه توانسته است قدرت خروجی را به ۵۰۰ تا ۵۵۰ اسب بخار افزایش میابد. ظرفیت باتری این خودرو افزایش یافته است، که در مسافت نهایی و قدرت خودرو نیز افزایش یافته است.

آئودی ای-ترون S
آئودی ای-ترون S

آئودی SQ7

زمان رونمایی : ۲۰۱۹

آئودی SQ7 یک گزینه معقول تر و بهتر نسبت به خودرو آئودی RS Q3 میباشد که احتمالا قرار است از پیشرانه فولکس واگن ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژر استفاده کند که احتمالا قرار است قدرتی خروجی بین ۳۰۰ تا ۳۴۰ اسب بخار داشته باشد. بنظر میرسد این خودرو در انتهای امسال رونمایی میشود.

آئودی SQ7
آئودی SQ7

آئودی RS Q3

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

خودرو آئودی RS Q3 در بالای لیست بهترین های کمپانی آئودی قرار گرفته است. طراحی بدنه این خودرو تهاجمی تر است و در بخش جلوپنجره نیز بزرگتر طراحی شده است. در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژ وجود دارد که قدرت خروجی بین ۴۰۰ تا ۴۱۰ اسب بخار ایجاد میکند.

آئودی RS Q3
آئودی RS Q3

آئودی RS Q8

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

شرکت آئودی خودرو دوستداشتنی SQ8 را  معرفی کرده است. اولین کانسپت از این خودرو در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش در آمد اما نمونه ایی که در عکس دیده میشود نمونه رندر شده این خودرو میباشد. این رندر بر اساس عکس هایی است به بیرون درز کرده است. احتمالا قدرت خروجی این خودرو معادل ۴۷۶ اسب بخار میباشد.

آئودی RS Q8
آئودی RS Q8

بی‌ام‌و X5 M

زمان رونمایی : ۲۰۲۰

چهارمین نسل از خودرو X5 خودرو بسیار چشمگیری است. اما به اندازه سری M این خودرو جذاب و چشمگیر نیست. رندر این خودرو با کیت M توسط شخصی انجام شده که نتیجه نهایی بسیار خیره کننده است. احتمالا خودرو ایی که قرار است در سال ۲۰۲۰ رونمایی شود نزدیک به این عکس باشد. پیشرانه این خودرو ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر میباشد. قدرت خروجی در حدود ۶۰۰ اسب بخار میباشد.

بی‌ام‌و X5 M
بی‌ام‌و X5 M

بی‌ام‌و X6 M

تاریخ رونمایی : ۲۰۲۰

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، خودرو بی‌ام‌و X5 m به زودی رونمایی میشود، و به زودی بعد از رونمایی از آن مدل X6 m نیز رونمایی میشود. از لحاظ مکانیکی هردو یکسان میباشند. تنها تفاوت این دو مدل در بخشه بدنه خودرو میباشد. فضای بار بیشتر و تزیینات داخلی بهتر تفاوت های این مدل با X5 M میباشد.

بی‌ام‌و X6 M
بی‌ام‌و X6 M

 

ادامه دارد …

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا