اخبار خودرو

۱۰ نکته برجسته دوج رم در ۱۰ سال نخست

۱۰ نکته برجسته دوج رم در ۱۰ سال نخست – وانت های رم در اکتبر ۲۰۰۹ به یک برند مستقل از گروه کرایسلر (در حال حاضر فیات کرایسلر یا FCA) تبدیل شدند. در طول یک دهه بعد  تعدادی از لانچ ها و نوآوری های کلیدی در این سری از خودرو ها  باعث تبدیل رام به یکی از دو ستون بزرگ خودروساز سنگین در کنار جیپ قرار گرفت.

در ادامه با ایرانی کار به ۱۰ نوآوری مهم در این ده سال اخیر خودروی دوج رم میپردازیم.

۲۰۱۹ – رم باکس

در سال ۲۰۰۹ ، رم ویژگی ای را ارائه داد که می تواند به عنوان پایه ای در این برند تبدیل شد، سیستم مدیریت حمل بار یا RamBox. سطل های جانبی RamBox باعث ایجاد فضای ذخیره در هر طرف بستر وانت می شوند ، فضایی که قبلاً به دلیل نفوذ چاه چرخ دست نخورده باقی مانده بود. محفظه های RamBox به طول تخت وانت متناسب هستند و فضای بالای هر چرخ را برای تأمین محموله در یک فضای قابل قفل و قابل تخلیه درج می کنند.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۰ – کرو کپ و اوت دور من

کامیون های Ram Heavy Duty در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار در پیکربندی Crew Cab در دسترس بودند و بسیاری از شرکت های ساختمانی و سایر مشاغل سنگین را بسیار خوشحال کردند. در همان سال ، رام ۱۵۰۰ Outdoorsman به عنوان یک مدل جدید که برای شکارچیان ، ماهیگیران ، اردوگاه ها و قایقرانان طراحی شده بود ، با ویژگی ها و قابلیت هایی که به دنبال آن بودند ، به این ترکیب پیوست.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۱ – رم ۱۵۰۰ لارامی لانگ هورن

کمپانی رم با اولین حضور خود در نمایشگاه ایالتی تگزاس در ۲۰۱۱ ، از رام ۱۵۰۰ لارامی لانگ هورن به عنوان لوکس ترین وانت تولید شده توسط کمپانی خود رونمایی شد. بازدیدکنندگان هر بار که از پشت فرمان کنار میرفتند با بالاترین کیفیت مواد مورد از این خودرو استقبال میکردند.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۲ – رم ۱۵۰۰ تردزمن

Tradesman Heavy Duty جدید برای سال ۲۰۱۲ در ترکیب تیم قرار گرفت و با استفاده از آن در کلاس بکسل، بارگیری و وزن ناخالص ترکیب شد. حتی امروز ، Tradesman همچنان به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و با ارزش می باشد که برای پاسخگویی به نیاز صاحبان مشاغل کوچک ، کارگاههای ساختمانی و ناوگانهای تجاری طراحی شده است.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۳ – ظاهر بهبود یافته و پیشرانه V6 جدید

nv hnhli 10 نکته برجسته دوج رم در ۱۰ سال نخست – مدل Ram 1500 در سال ۲۰۱۳ دارای نشانه هایی در طراحی بیرونی جدید از جمله جلوپنجره و جبهه جلو کاملاً جدید ، به علاوه چراغهای جلو بهبود یافته است. با افزودن موتور ۳.۶ لیتری V6 و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته TorqueFlite به بهترین مصرف سوخت در کلاس خود رسید.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۴ – ۳.۰ لیتری EcoDiesel V6

رم ۱۵۰۰ اولین وانت نیمه مدرن و با اندازه کامل بود که فناوری دیزل با دوام و کارآمد استفاده کرد. با استفاده از نسخه اولیه ۳.۰ لیتری EcoDiesel ، مشتریان رم می توانند از رده بندی و پیشرو بودن سوخت در این خودرو استفاده کنند، به همان میزان گشتاور که از هر وانت با اندازه کامل با موتور V-6 استفاده میکرد.، امتیاز بزرگراه آن از بالاترین سطح وانت متوسط در آن زمان فراتر رفته است.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۵ – رم ۱۵۰۰ Rebel

Rebel 1500 Ram 1500 Rebel یک طراحی از نوع با قابلیت آفرود ارائه شد و این برند را قادر ساخت تا حتی به مصرف کنندگان بیشتری نیز برسد. موارد جدید در این خودرو جلوپنجره و سپر جلوی سیاه، گلگیرها شامل قلاب های جدید جلو ، سیستم تعلیق بلند شده با شوک های بیلشتاین و کالیبراسیون فرمان جدید است.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۶ – کانسپت Ram Rebel TRX

رم با مشاهده تقاضای زیاد برای وانت های آفرود متمرکز بر عملکرد مانند Ford F-150 Raptor ، کانسپت Rebel TRX را در نمایشگاه ایالتی تگزاس ارائه داد. این خودرو از  پیشرانه ۶.۲ لیتری HEMI V8 با خروجی ۵۷۵ اسب بخار، قدرت بی سابقه داشت. به عنوان بخشی از برنامه پنج ساله اخیراً FCA که رونمایی شده است ، کانسپت Ram Rebel TRX برای تولید تصویب شده است.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ – نسخه های ویژه

ویژگی های استاندارد جدیدی برای سال ۲۰۱۷ اضافه شد ، اما بیشتر ما نسخه های ویژه Night و Hydro Blue از Ram 1500 Sport را به یاد می آوریم. این ماشین ها قطعاً بسیار مورد پسند قرار گرفتند و رانندگان دیگر اطراف خود را مرعوب می کردند.

در سال بعد ، سایر وانت های نسخه ویژه به این ترکیب پیوستند، از جمله مدل های تانگستن و هاروست. این دو اولین کامیون های مخصوص بازار کشاورزی در صنعت بودند و از لحاظ بصری با دو رنگ جدید متمایز می شدند: Case IH Red و New Holland Blue رونمایی شدند.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

 

۲۰۱۹ – رم ۱۵۰۰ و هیوی دیوتی کاملا جدید

نسل پنجم رم ۱۵۰۰ با جلوپنجره های جدید و جسورانه، یک ساختار سفت تر، وزن سبک تر و تعلیق های اصلاح شده به این خودرو افزوده میشود. فراموش نکنیم کابینهای پیشرفته تر (تحت تسلط صفحه لمسی ۱۲ اینچی ) و سیستم جدید ترکیبی eTorque در حالت استاندارد ۳.۶ لیتری Pentastar V6 موجود است.

در همین حال، رم هوی دیوتی سال ۲۰۱۹ به لطف موتور توربو دیزلی، به اولین وانتی تبدیل شده به هزار پوند فوت گشتاور تبدیل رسید. برای همین می تواند بارهای سنگین با حداکثر وزن ۳۵۱۰۰ پوند را به خود جابه‌جا کند.

10 نکته برجسته دوج رم در 10 سال نخست

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا