اخبار خودرو

تاخیر در عرضه مرسدس بنز EQC

تاخیر در عرضه مرسدس بنز EQC – طبق زمان بندی که قرار بود خودرو SUV برقی مرسدس بنز با نام EQC وارد بازار آمریکای شمالی شود نرسیده و احتمالا زمان بیشتری طول میکشد تا یکی از رقبای خودرو تسلا به آمریکای شمالی برسد. با ایرانی کار همراه باشید .

مرسدس بنز EQC یک سال دیرتر از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی شده بود به بازار آمریکای شمالی میرسد. به این معنی که در سریعترین حالت ممکنه سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار میرسد.

تاخیر در عرضه مرسدس بنز EQC

اما سوال اصلی این است که دقیقا چه چیزی باعث این تاخیر طولانی می شود؟ این همان چیزی است که زاکاری پیج، مدیر ارتباطات شرکت در مرسدس بنز آمریکای شمالی ، به ما میگوید:

“رونمایی EQC در اروپا و سایر بازارها در اوایل سال ۲۰۱۹ علاقه زیادی به EQC در سراسر جهان ایجاد کرد. به همین دلیل دایملر تصمیم دارد تا در جهت پیشبرد استراتژیک شرکت در ابتدا به حمایت از مشتریان اروپا پرداخته میشود .”

در ادامه مقاله تاخیر در عرضه مرسدس بنز EQC ، آنچه وی نتوانست به این نکته اشاره کند این است که مرسدس بنز ، مانند سایر تولیدکنندگان در اروپا ، برای جلوگیری از جریمه های مختلف، باید قوانین سختگیرانه ای در زمینه رونمایی داشته باشد. با شروع در سال ۲۰۲۰ ، تنها ۵ درصد از ناوگان خودرویی می توانند ۹۵ گرم CO2 در هر کیلومتر تولید کنند. این تعداد در سال ۲۰۲۱ به صفر خواهد رسید.

تاخیر در عرضه مرسدس بنز EQC

حدود ۵۰،۰۰۰ واحد از مرسدس بنز EQC قرار است در خط مونتاژ برمن آلمان تولید شوند. همه آنها دارای دو موتور الکتریکی هستند که قدرت ۴۰۲ اسب بخار و ۵۶۴ پوند فوت گشتاور ایجاد میکنند  در حالی که یک باتری ۸۰ کیلووات ساعت نیروی پیمایش در حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی میکند.

تا زمانی که EQC در آمریکای شمالی ظاهر شود، مشتریانی که به دنبال یک SUV لوکس برقی هستند ، باید به مدلهایی مانند Jaguar I-PACE ، Audi e-tron quattro و Tesla Model X روی آورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا