رپرتاژ

گرانترین ماشین های شاسی بلند و سدان در بازار ایران

خودروهای لوکس شاسی بلند معمولا از خودروهای اسپورت و کراس اوورها گران قیمت‌تر هستند. البته آپشن‌ های بیشتر، امنیت بالاتر، ابعاد بزرگتر و فناوری پیشرفته‌تر خودروهای شاسی بلند دلایل اصلی این قیمت بالا هستند. اما تعدادی از این اس یو وی ها هستند که از بقیه خودروهای شاسی بلند موجود در ایران گرانتر هستند. در ادامه به تعدادی از گران قیمت ترین اس یو وی ها و شاسی بلندهای موجود در کشور اشاره می‌کنیم.

گرانترین ماشین ها در ایران کدام است؟

خودروهای لوکس شاسی بلند معمولا از خودروهای اسپورت و کراس اوورها گران قیمت‌تر هستند. البته آپشن‌ های بیشتر، امنیت بالاتر، ابعاد بزرگتر و فناوری پیشرفته‌تر خودروهای شاسی بلند دلایل اصلی این قیمت بالا هستند. اما تعدادی از این اس یو وی ها هستند که از بقیه خودروهای شاسی بلند موجود در ایران گرانتر هستند. در ادامه به تعدادی از گران قیمت ترین اس یو وی ها و شاسی بلندهای موجود در کشور اشاره می‌کنیم.

رده مدل خودرو سال تولید گیربکس قیمت حدودی
۱ مازراتی کواتروپورته GTS ۲۰۱۵ اتوماتیک ۷۵ میلیارد تومان
۲ لندرور رنجرور ایووک ۲۰۱۵ اتوماتیک ۶۰ میلیارد تومان
۳ پورشه باکستر ۷۱۸S ۲۰۱۸ اتوماتیک ۳۰ میلیارد تومان
۴ هامر H2 ۲۰۰۷ اتوماتیک ۳۵ میلیارد تومان
۵ پورشه ماکان ۲۰۱۸ اتوماتیک ۳۰ میلیارد تومان
۶ پورشه ۹۱۱ کررا S ۲۰۱۲ اتوماتیک ۳۰ میلیارد تومان
۷ لکسوس LX 570 ۲۰۱۳ اتوماتیک ۲۷ میلیارد تومان
۸ ب ام و i8 ۲۰۱۵ اتوماتیک ۲۵ میلیارد تومان
۹ ولوو XC90 اینسکریپشن ۲۰۱۷ اتوماتیک ۱۹ میلیارد تومان

شاسی بلندهای برند لکسوس، گرانترین ماشین شاسی بلند در ایران

یکی از گرانترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار خودروی ایران، لکسوس ال ایکس است. قیمت این اس یو وی فول سایز، در حدود ۲۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. این ماشین لاکچری در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ به ایران وارد شد. پس از آن در راستای قانون ممنوعیت واردات ماشین های لوکس بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی، واردات آن به کشور متوقف شد.

ابعاد بزرگ ، ظرافت بالا، فناوری مدرن و کیفیت متریال درجه یک این خودروی ۸ سیلندر و ۶ دنده اتومات را به گل سر سبد و نگینِ انگشتریِ خودروهای شاسی بلند ایرانی تبدیل کرده است. حداکثر سرعت این خودروی جذاب ۲۲۰ کیلومتر در ساعت و شتاب آن ۷.۵ می‌باشد که با توجه به وزن بالا و ابعاد بزرگ این خودرو، فوق العاده است.

شاسی بلندهای برند لکسوس، گرانترین ماشین شاسی بلند در ایران

تجربه رانندگی با لکسوس، با اجاره خودرو تهران

رانندگی با ماشین های شاسی بلند لاکچری و جذاب لکسوس، چیزی است که خیلی از علاقمندان به ماشین های اس یو وی دوست دارند آن را تجربه کنند. اما هزینه بالای خرید و نگهداری این خودروها و مصرف خیلی زیاد آن‌ها باعث شده است که هرکسی قادر به خرید و نگهداری لکسوس نباشد.

با اجاره خودروهای شاسی بلند لکسوس از شرکت های مطمئن اجاره خودرو تهران مثل حامی رنت، می‌توانید با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه از رانندگی با این ماشین جذاب لذت ببرید. برای نمونه، در حامی رنت شما می‌توانید لکسوس آر ایکس را با اجاره روزانه فقط پنج میلیون و دویست اجاره کنید.

شاسی بلندهای برند BMW

شاسی بلندهای برند BMW

بی ام و ایکس ۶ و بی ام دبلیو ایکس ۴ با وجود این که به اندازه شاسی بلندهای لکسوس غول پیکر و بزرگ نیستند؛ اما همچنان جزو شاسی بلندهای لاکچری و جذاب موجود در بازار ایران محسوب می‌شوند. شاسی بلندهای بی ام دبلیو مصرف کمتری در مقایسه با لکسوس دارند و به همین خاطر، وادات آن‌ها به بازار ایران ممنوع نیست.

زیبایی و ظرافت، فناوری پیشرفته، قدرت خروجی بالا و شتاب عالی باعث شده که شاسی بلندهای بی ام دبلیو محبوبیت خاصی در بین ایرانیان داشته باشند. شاسی بلندهای بی ام دبلیو حدود ۱۸ میلیارد قیمت گذاری می‌شوند و در مقایسه با لکسوس ارزان‌تر هستند؛ اما هنوز از گرانترین شاسی بلندهای ایران محسوب می‌شوند.

اجاره خودرو : BMW شاسی بلند با قیمت مناسب

اجاره خودروهای بی ام دبلیو سری ایکس که شاسی بلندهای جمع و جور اما لاکچری و جذابی هستند؛ یک راه جذاب برای لذت بردن از سواری با این اس یو وی های خاص و پرطرفدار بدون نیاز به پرداخت مبالغ گزاف خرید آن‌هاست.

حامی رنت که یکی از شرکت های معتبر اجاره خودرو تهران است؛ بی ام دبلیو ایکس ۳ را به مبلغ اجاره روزانه ۵ میلیون و بی ام دبلیو ایکس ۱ را به قیمت فقط ۴ میلیون برای اجاره روزانه، ارائه می‎دهد.

پورشه ماکان

پورشه ماکان

برند پورشه، نامی است که همیشه یادآور زیبایی، سرعت و کیفیت است. پورشه ماکان یکی از ماشین های شاسی بلند لوکس و گران قیمت موجود در بازار ایران است که با جذابیت های خاص خود توجه علاقمندان به یو اس وی ‌ها را جلب می‌کند.

این خودرو با ارتفاعی معادل ۱۶۰ سانتی متر، یک شاسی بلند جمع و جور اما جذاب و ظریف است. فناوری مدرن، شتاب ۶.۷ ثانیه، زیبایی خاص ظاهری و تجربه رانندگی متفاوت و جذاب، به یکی از خاص‌ترین شاسی بلندهای موجود در بازار ایران تبدیل شده است. شما می‌توانید با اجاره این خودرو از شرکت های اجاره خودرو تهران از سواری با این خودروی جذاب و مدرن لذت ببرید.

سخن آخر

در این محتوا در مورد گرانترین ماشین شاسی بلند در ایران صحبت کردیم و لیستی از گرانترین اس یو وی های موجود در بازار خودروی ایران را ارائه دادیم. این لیست شامل شاسی بلندهای لکسوس، بی ام دبلیو و پورشه ماکان است که هر یک در نوع خود بی نظیر هستند. اشاره کردیم که با اجاره این خودروها به جای خرید آن‌ها می‌توانید با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه از سواری با این ماشین ها لذت ببرید. آیا شما تجربه رانندگی با شاسی بلندهای لاکچری را دارید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

۱. گرانترین ماشین شاسی بلند در ایران کدام است؟

لکسوس ال ایکس گرانترین ماشین شاسی بلند در ایران محسوب می‌شود.

۲. دلیل قیمت بالای شاسی بلندهای لوکس چیست؟

آپشن‌ های بیشتر، امنیت بالاتر، ابعاد بزرگتر و فناوری پیشرفته‌تر خودروهای شاسی بلند دلایل اصلی این قیمت بالا هستند.

۳. اس یو وی های کدام شرکت های خودروسازی بیشترین قیمت را در بازار خودرو ایران دارند؟

اس یو وی های لکسوس، بی ام دبلیو و پورشه از گرانترین ها در بازار خودرو ایران هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا