اخبار خودروگروه های خودروسازی

جتا VS7 با تجهیزات بیشتر وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شد

شرکت ماموت‌خودرو به‌عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و عرضه‌کنندگان خودرو در ایران، اقدام به واردات و عرضه مدل جدید کراس اوور جتا VS7 کرده است. این شرکت پیش از عرضه این خودرو، تغییرات و بهبودهایی را در آن اعمال نموده تا متناسب با نیاز بازار و سلیقه مشتریان ایرانی شود.

تغییرات اعمال شده در مدل وارداتی جتا VS7 شامل نصب داشبورد و غربیلک فرمان حساس به لمس، اضافه کردن سیستم نورپردازی ماشین ambient light در کابین، تعبیه دوربین ثبت وقایع جهت افزایش ایمنی، نصب کفپوش‌های چرم و همچنین درب برقی برای صندوق عقب هستند.

مشخصات فنی جتا VS7

جتا VS7 از لحاظ فنی برپایه پلتفرم MQB گروه فولکس واگن و به واسطه آن، همانند برخی دیگر از خودروهای مطرح این گروه طراحی و تولید شده است. موتور به‌کار رفته در آن از نوع ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوده که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است. گیربکس آن نیز از نوع ۶ سرعته خودکار با تکنولوژی روز و بهره‌وری بالاست.

علیرغم توان پایین موتور، به دلیل وزن مناسب خودرو، عملکرد دینامیکی آن در شتاب‌گیری و حرکت روان قابل قبول است. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز طبق استاندارد اروپایی حدود ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که برای این کلاس از خودروها مناسب است. سیستم انتقال قدرت به صورت جلو محرک بوده و برای رانندگی در جاده‌های خاکی یا بیابانی مناسب نیست.

از جمله مزایای فنی و مشخصات بارز این خودرو می‌توان به تعلیق مناسب آن با داشتن تعلیق جلو مک فرسون و تعلیق چند لینکی در عقب اشاره کرد. اندازه رینگ‌های آلومینیومی آن نیز ۱۸ اینچ است که کیفیت خوبی دارند.

جتا VS7 با وجود اینکه خودرویی در کلاس اقتصادی به حساب می‌آید، اما از امکانات رفاهی و ایمنی نسبتاً خوبی بهره‌مند است؛ امکاناتی همچون تهویه دو منطقه‌ای، گرمکن صندلی‌ها، فرمان برقی، سانروف، چراغ‌ها و ترمزهای LED و… .

منبع خبر: خودروبانک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا