اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشپیشنهاد سردبیرگروه بهمن موتورگروه های خودروسازی

تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی( خودروهای KORANDO و HAVAL H6 – HEV) طرح فروش فوق العاده با قیمت قطعی

احتراماً، پیرو بخشنامه‌های شماره ۱۴۰۳/۲۱۸۷۴ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ و ۱۴۰۳/۲۸۵۵۰ به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۱ به اطلاع عموم متقاضیان گرامی و عاملیت‌های مجاز می‌رساند، امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق‌العاده با قمیت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم گردیده است.

متقاضیان گرامی که نسبت به مشارکت و واریز ۵۰% از مبلغ علی‌الحساب درج شده در بخشنامه‌های فوق‌الذکر اقدام نموده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریزوجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه‌ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

شرایط بخشنامه:

لازم به ذکر است، تکمیل فرآیند ثبت‌نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars  امکان‌پذیر می‌باشد که با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا