اطلاعیه‌های فروشپیشنهاد سردبیرسایپا

فروش فوق العاده سایپا: تیر ماه ۱۴۰۳

شرکت پارس خودرو در راستای برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود، قصد دارد فروش فوق‌العاده خودروی کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، و جایگزینی خودروهای فرسوده، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه (۱۹ تیرماه) از طریق سایت جامع ایرانی کار به نشانی  http://saipa.iranecar.com آغاز کند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند به آدرس یاد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

گفتنی است ثبت‌نام در این طرح فروش صرفاً از طریق آدرس فوق‌الذکر امکان‌پذیر بوده و استفاده از سایر آدرس‌ها به مسئولیت متقاضی خواهد بود.

تحریریه ایرانی کار

نمایش بیشتر

۱۲ دیدگاه

  1. سلام میخام گزینه خبر دادن اطلاعیه های پیش فروش سایپا رو فعال کنم ولی بلد نیستم میشه راهنمایم کنید

    1. سلام وقت بخیر قربان همچین گزینه ای ما نداریم داخل سامانه باید خودتان یک ساعتی رو در شبانه روز بیاید چک کنید.

  2. سلام. این خبر رو خود سایپا نذاشته. از کجا معلوم حتما اجرا بشه؟ ماشینایی مثل شاهین یا اطلس برای فروش نمیذارن؟ چرا همش کوییک؟

    1. با سلام و احترام به سامانه سایپا نیوز مراجعه کنید اخبار سایپا هستش و قرار گرفته و اینکه میتوانید از ۰۹۶۵۵۰ پیگیر شوید.

  3. سلام بببخشید الان برای کوئیک سایپا باید پول واریز کنیم؟ اگر بله از حساب وکالتی؟

    1. سلام خیر نیازی به حساب وکالتی نبوده فقط باید مبلغ داخل حساب شخص بوده و واریز از اون طریق انجام میدادند.

  4. با سلام پیامکی برای من اومد برای تکمیل ثبت نام و واریز پول بابت خرید خودروی ساینا s که پارسال ۱۴۰۲ثبت نام کرده بودم اما هرچه در سایت میگردم نمیتونم به حساب کاربری و یا تکمیل ثبت نام وکالتی دست پیدا کنم لطفأ راهنمایی کنید

    1. با سلام و احترام اگر قبلا ثبت نام نکردید اول ثبت نام کنید بعد مراجعه کنبد له قسمت واریز وجه منتخبین.

  5. سلام آقا تحویل های پارس خودرو کوییک gxr معمولاً چه جوری بوده تاخیر داشتن مثل سایپا یا آنها کلا سیستم تولید و تحویل خودروشون از سایپا جداست من بهمن سال قبل ثبت نام کردم تحویل زده شده شهریور ۱۴۰۳ آیا تحویل میدن یا این‌ها هم مثل سایپا تاخیر دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا