اخبار خودرو

ارتقای سیستم کروز توسط کادیلاک

ارتقای سیستم کروز توسط کادیلاک – سیستم رانندگی شبیه به سیستم رانندگی اتوماتیک تسلا است اما سیستم رانندگی نیمه مستقل Super Cruise که توسط جنرال موتورز برای وسایل نقلیه کادیلاک ساخته شده است باعث می شود رانندگان بتوانند در شرایط خاصی از فرمان استفاده کنند.

با استفاده از ترکیبی از دوربین ها، دستگاه های LiDAR ، سیستم های نظارت و موارد دیگر، اتومبیل های مجهز به سوپر کروز می توانند در خط خود بمانند ، سرعت خود را کاهش داده و یا افزایش دهد.

اکنون کادیلاک پیشرفت هایی را ارائه می دهد، از جمله قابلیت تغییر خودکار لاین، که در بیش از ۳۰۰۰۰۰ کیلومتر کل بزرگراه های سازگار در کانادا و ایالات متحده فعال است.

این سیستم چگونه کار می کند؟ هنگامی که سوپر کروز درگیر است ، راننده می تواند سیگنال چرخشی را به طور کامل به سطح جاده چسبیده است تا نشان دهد که دوست دارند خطوط را تغییر دهند. این امر باعث می شود سیستم به دنبال باز شدن قابل قبولی در خط نشان داده شده باشد، در عین حال زمان لازم را برای اطلاع سایر اتومبیل ها نیز می دهد که تغییر خط به زودی اتفاق می افتد.

ارتقای سیستم کروز توسط کادیلاک – اگر سیستم تشخیص دهد که خط نشان داده شده باز است ، وسیله نقلیه در خط بصورت مذکور ادغام می شود. سیستم با توجه حالت راننده ، کاری میکند که برای تغییر لاین خودرو توجه کمتری را طلب میکند.

کادیلاک همچنین در مورد افزودن اطلاعات نقشه به طور کامل تر در سراسر دنیا صحبت می کند تا امکان تغییر خودکار خط و بهبود نرم افزار برای فرمان پذیری بهتر و کنترل سرعت را فراهم کند.

سوپر کروز پیشرفته گزینه ای برای SUV جدید ۲۰۲۱ Escalade و همچنین سدان های ۲۰۲۱ CT4 و CT5 هنگام ورود به نمایندگی ها در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا