رپرتاژ

با ملی پیامک در هر محله ای از تهران تبلیغ کنید.!

حالا که کسب‌وکارتان را شروع کردید و دنبال آشنایی با روش‌های تبلیغاتی مختلف هستید، بد نیست بدانید که علاوه‌بر تبلیغات بنری و کلیکی، تبلیغ در اینستاگرام از طریق بلاگرها، راه‌اندازی وبسایت و بازاریابی محتوا شما راه دیگری هم دارید که به آن “بازاریابی پیامکی” می‌گویند.

پس بیایید خیلی سریع با اس ام اس مارکتینگ آشنا شویم تا بتوانیم زیر دو ساعت پنل پیامکی داشته باشیم.

آشنایی با بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های تبلیغاتی برای جذب مشتریست که بر خلاف اینستاگرام مارکتینگ و کمک گرفتن از بلاگرها، قیمت بسیار مناسبی دارد و تقریباً مقرون‌به‌صرفه است.

همچنین بر خلاف راه‌اندازی سایت و بازاریابی محتوا نیازی هم به حضور نیروی انسانی و تیمی از متخصص‌های ندارد. بازاریابی پیامکی از طریق ارسال اس ام اس انبوه شروع به جذب مشتری می‌کند، کالا و خدماتش را معرفی می‌کند و تعامل خوبی با کاربر دارد.

در نتیجه بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌‎هایی که به تازگی شروع به کار کردند و احتمالاً بودجۀ محدودی برای تبلیغات دارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه برای جذب مشتری از طریق خرید سیستم پیامک انجام می‌شود و شما خیلی راحت بدون جذب نیروی متخصص می‌توانید خودتان صفر تا صدش را انجام دهید.

اما چه چیزی باعث شده که بین تمام این روش‌های تبلیغاتی، بازاریابی پیامکی این قدر موثر واقع شود؟ جواب ساده است!

“امکانات و قابلیت‌های پنل پیامکی ” که باعث شده تا این روش یک سروگردن از بقیه بالاتر باشد. اولین قابلیتی که می‌خواهم در این قسمت معرفی کنم، ارسال پیامک منطقه‌ای بر اساس نقشه ۱۷ کلانشهر ایران است.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی از مهمترین ابزارهای پنل‌های پیامکی با تعرفه مناسب ارسال اس ام اس، ارسال اس ام اس به صورت منطقه‌ای برای تبلیغات محلی است. یعنی دقیقاً قابلیتی که هیچ روش دیگری به شما ارائه نمی‌دهد و حتی با پخش تراکت در محل هم شما نمی‌توانید مطمئن باشید که بین هم محله‌ای‌های خودتان حتماً تبلیغ کرده‌اید.

ارسال پیامک از روی نقشه که به آن پیامپ هم می‌گویند، اولین پیشنهاد ما برای تبلیغات محله‌ایست. البته باید یادتان باشد که این روش فقط برای “هفده کلانشهر ایران” فعال است. در ارسال از روی نقشه شما می‌توانید شهر مورد نظرتان را از داخل پنل پیامکی انتخاب کنید و سپس روی هر محله که می‌خواهید؛ کلیک کنید تا پیامک شما برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل ارسال شود.

این روش به کسب‌وکارهایی مثل رستوران، سوپرمارکت و هایپر، کافه، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ که مشتریان زیادی در محله خودشان دارند، کمک می‌کند تا هم تبلیغات خوبی داشته باشند، هم در منطقه خودشان مشهور شوند و هم بتوانند خدماتی مانند ارسال رایگان در محدوده، که تاثیر خوبی در جذب مشتری دارد، برای ساکنان اطراف خودشان اجرا کنند.

ارسال از طریق کدپستی

اگر ساکن ۱۷ کلانشهر بزرگ ایران نیستید، برای ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای لازم نیست، نگران نباشید. شما می‌توانید از ابزار کدپستی استفاده کنید و بر اساس کدپستی که کاربر در زمان دریافت سیمکارتش در فرم یادداشت کرده، برایش پیامک بفرستید.

کدپستی بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل بر اساس منطقه دسته‌بندی کرده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید شروع به ارسال پیامک‌های کنید.

ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل

ارسال بر اساس دکل ایرانسل یا همان bts برای ارسال منطقه‌ا‌ی استفاده می‌شود و بر اساس حضور در محل است. البته این روش فقط برای شماره‌های ایرانسل استفاده می‌شود و متاسفانه برای همراه اول قابل‌استفاده نیست.

در این روش شما می‌توانید برای هر محله که دوست دارید، پیامک تبلیغاتی بفرستید و بانک شمارۀ محله‌ای بر اساس دکلی که طی ده روز گذشته، به‌روزرسانی شده، داشته باشید. این لیست شماره‌هایی را به شما می دهد که از دکل مناطق مختلف آنتن گرفتند، در نتیجه شما با درصد بالایی مطمئن هستید که برای ساکنان محله و یا افرادی که آنجا مشغول به کار هستند، پیامک فرستاده‌اید.

جمع‌بندی

بازاریابی پیامکی با ارسال اس ام اس به مناطق تهران و دیگر شهرها به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت کسب‌وکارتان را به تعداد زیادی از شهروندان معرفی کنید و بتوانید بر اساس برنامه‌ای مدون و مشخص در مناطق مختلف کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید.

علاوه‌بر ارسال منطقه‌ای، پنل پیامکی ابزارهای ویژه دیگری هم در ارسال پیامک تبلیغاتی دارد که شامل ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت یا ارسال به گروه‌های شغلی خاص می‌شود.

ثبت‌نام در ملی پیامک

برای شروع مسیر بازاریابی پیامکی و استفاده از این ابزارهای خاص و ویژه پیامکی می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید و برای درخواست پنل پیامکی درخواست دهید. پنل ثبت‌نامی شما بعد از دریافت مدارک طی یک تا دو ساعت فعال می‌شود و بلافاصله قابل استفاده است.

سامانه ملی پیامک در حال حاضر ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی و همچنین نمایندگی سامانه پیامکی با بهترین تعرفه و قیمت است و می‌تواند فرصتی طلایی برای شروع تبلیغات کسب‌وکارتان باشد که نباید آن را از دست بدهید.

برای مشاوره بیشتر هم می‌توانید با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و با تیم کارشناسان ملی پیامک برای دریافت پنل، ارسال منطقه‌ای و شروع ارسال پیامک صحبت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا