نقد و بررسی خودرو

بررسی خودرو شورولت کامارو ۲۰۱۹

شورولت از نسخه اسپرت کامارو ۲۰۱۹ با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. این مقاله به بررسی خودرو شورولت کامارو LT 1LE میپردازد. این خودرو در اصل یک شورولت کامارو  LT همراه با پکیج ۱LE میباشد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ است که قدرت خروجی ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۵ پوند برای لذت بیشتر در رانندگی تولید میکند.

بررسی خودرو شورولت کامارو 2019

پکیج ۱LE شامل ترمز Brembo ، خنک کننده روغن موتور ، سیستم تعلیق قابل تنظیم ، تریم مشکی مات ، اسپویلر عقب خودرو و رینگ های ۲۰ اینچی با قیمتی در حدود ۵۰۰۰ دلار انتخاب بهینه و منطقی برای این پکیج میباشد. قیمت کل این خودرو در کل ۳۵ هزار و ۵۰۰ دلار میباشد که با توجه امکانات و قدرت این خودرو گزینه گرانی است و مطمئنا ارزش پولی را که پرداخت میکنیم را دارد.

بررسی خودرو شورولت کامارو 2019

قطعا صدای تولیدی پیشرانه خودرو موستانگ بهترین صدا در بین خودرو های عضلانی است. اما این خودرو با در نظر گرفتن ۴ سیلندر بودن آن صدایی در حد موستانگ تولید میکند. خودرو های ۴ سیلندر همچنین برای استفاده روزانه بسیار مناسب تر هستند. برخلاف موستانگ، شورولت به طور استاندارد از پیشرانه ۶ سیلندر استفاده میکند. نوع دیگری که جنرال موتور از آن استفاده میکند پیشرانه ۳.۶ لیتری با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۴ پوندی میباشد.

بررسی خودرو شورولت کامارو 2019

در تستی که از این خودرو گرفته شده است در زمان رانندگی در شهر میزان سوخت مصرفی ۱۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است. این در حالی است که در مدل کامارو SS میزان مصرف سوخت ۱۲.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد. وقتی به آپشن های انتخابی در بدنه و پیشرانه این خودرو نگاه میکنید متوجه میشوید که گزینه های انتخابی از موستانگ یا دوج چلنجر بیشتر هستند. شما با پرداخت ۳۹ هزار دلار میتوانید این خودرو را با حالت کانورتیبل تهیه کنید، این قیمت فقط ۷ هزار دلار بیشتر از یک موستانگ در حالت پایه است. اما باز با این حال تعداد کسانی که کامارو کانورتیبل تهیه میکنند کم هستند.

بررسی خودرو شورولت کامارو 2019

میدان دید در این خودرو مثل مدل های قبلی کم است. وقتی در پشت فرمان این خودرو مینشینید تغریبا دید بسیار محدودی در اطراف دارید. مورد منفی دیگر این خودرو نحوه باز شدن صندوق عقب است که بسیار محدود است.

بررسی خودرو شورولت کامارو 2019

شورولت کامارو و همچنین فایر برد اولین برا دز سال ۱۹۶۷ رونمایی شد برای جوانانی که میخواستند لذت سرعت را با پرداخت هزینه کمتر تجربه کنند. شرکت جنرال موتور کماکان این قانون را حفظ کرده است تا جوانان امروز نیز بتوانند با قیمتی مناسب خودرویی اسپرت تهیه کنند و طعم سرعت را بچشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا