اخبار خودرو

بی‌ام‌و iX3 تمام برقی

بی‌ام‌و iX3 تمام برقی – اکنون جزئیات بیشتری درباره کراس اوور تمام الکتریکی محبوب بی‌ام‌و iX3 منتشر شده است. بر نمونه های مفهومی iX3 نشان داده شده در نمایشگاه خودرو Auto China در سال ۲۰۱۸ با نسل پنجم پیشرانه های برقی بی‌ام‌و که بر روی خودرو مفهومی iNEXT بی‌ام‌و نیز از آن استفاده میشود نیز وجود دارد و قرار است با همین پیشرانه داخل خط تولید قرار گیرد.موتورهای الکتریکی، سیستمهای انتقال و مدیریت الکترونیکی در یک مؤلفه مجزا قرار می گیرند. با ایرانی کار همراه باشید.

به لطف باتری ۷۴ کیلووات ساعتی که در زیر کف خودرو نصب شده است، iX3 محدوده ای در حدود ۴۴۰ کیلومتر را استاندارد WLTP با یک بار شارژ کامل می‌پیماید . انتظار می رود که وقتی EPA وسیله نقلیه در آمریکای شمالی را ارزیابی می کند ، این رقم کمی از ۴۰۰ کیلومتر کمتر باشد. بی‌ام‌و ادعا می کند که این وسیله نقلیه به کمتر از ۲۰ کیلووات ساعت انرژی در هر ۱۰۰ کیلومتر نیاز دارد.

بی‌ام‌و iX3 تمام برقی

در ادامه معرفی بی‌ام‌و iX3 تمام برقی ، موتور ۲۱۰ کیلووات یا ۲۸۶ اسب بخار نیرو و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید می کند که در مقایسه با رقیب اصلی iX3 یعنی مرسدس بنز EQC با قدرت ۴۰۲ اسب بخار و ۵۶۴ پوند فوت  گشتاور راندمان کمتری ارائه میکند.

در حال حاضر ، BMW فقط در مورد تنظیمات چرخ عقب صحبت می کند زیرا هدف آن حفظ ویژگی های رانندگی اسپرت خودروهای BMW است. با این وجود، احتمالاً بی‌ام‌و یک مدل جداگانه با هیبریدی و تمام چرخ متحرک نیز ارائه میدهد.

بی‌ام‌و iX3 تمام برقی

جالب اینجاست که در حرکتی انقلابی این شرکت برای تولید BMW iX3 از هیچ ماده کمیاب استفاده نمی کند، تمام اجزای این خودرو به جای اینکه از تأمین کنندگان تهیه شودبه طور داخلی تولید میشود.

ما انتظار داریم تولید iX3 زودتر از موعد مورد نظر صورت گیرد و ما در آن زمان اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. هنوز گمانه زنی در مورد قیمت گذاری خیلی زود است. پس تنها کاری که فعلا میتونیم انجام بدیم صبر کردن است !

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا