عمومی

راهنمای خرید روکش صندلی پراید صبا با تخفیف ویژه

پراید صبا یکی از خودروهای ایرانی است که بیشترین استفاده و فراوانی را در ایران دارد. از همین رو بعد از خرید ماشین، اولین چیزی که حتما باید آن را تهیه کنید، خرید روکش صندلی پراید صبا است. افراد به دلایل مختلفی از روکش صندلی ماشین استفاده می‌کنند که هم می‌تواند صندلی فابریک خودرو را حفظ کند و هم اینکه با هزینه کمتری، ظاهر دلخواه را برای داخل خودرو فراهم کند.

در ادامه به بررسی نکات و راهنمای خرید روکش پراید صبا پرداخته و بررسی می‌کنیم که در هنگام خرید باید چه نکاتی را بررسی کنید. سپس با توجه به همین نکات به معرفی سایتی برای خرید انواع روکش صندلی پراید صبا ارزان قیمت می‌پردازیم.

بهترین روکش صندلی پراید صبا کدام است؟

برای خرید روکش پراید صبا ارزان ابتدا باید با انواع روکش برای این خودرو آشنا شده و سپس بر اساس اولویت بندی که برای نیازهای شما و هدفتان از خرید روکش وجود دارد، بهترین نوع را انتخاب کنید.

انواع روکش پراید صبا

در تمامی خودروها از سه نوع روکش استفاده می‌شود که شامل پارچه‌ای، چرم و ترکیبی از این دو هستند. هر کدام از این روکش‌ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند که برای استفاده بر اساس نیازی که دارید مناسب خواهند بود.

گروه اول: روکش‌های چرمی

این نوع روکش‌ها از جنس چرم هستند که ظاهر شیک و اسپرتی را به خودرو پراید شما خواهند داد. از مزیت‌های روکش چرمی پراید صبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن روکش چرمی ساده است. کافی است یک دستمال مرطوب در دست بگیرید و آن را پاک کنید.
  • ظاهر شیکی به خودرو شما می‌دهد.
  • برای استفاده در شرایط آب و هوایی متعادل توصیه می‌شود.

گروه دوم: روکش‌های پارچه‌ای

این نوع روکش‌ها از تنوع رنگ و طراحی بسیار بالایی برخوردار هستند. امکان استفاده از انواع پارچه همچون برزنت و مخمل سبب شده تا بتوان ضمن دوخت جنس با دوام و محکم، راحتی را نیز برای سرنشین خودرو به ارمغان آورد. از مهم‌ترین مزایای این نوع روکش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی
  • راحتی در نصب و طول عمر بیشتر
  • تنوع رنگ و طرح بالا نسبت به نوع چرمی

روکش پارچه ای خودرو

گروه سوم: روکش‌های ترکیبی

این نوع روکش‌ها هم مناسب افرادی است که در انتخاب روکش صندلی پارچه‌ای پراید صبا و روکش چرمی دچار تردید شده باشند؛ یا اینکه بخواهند به اصطلاح یک روکش صندلی اسپرت پراید صبا خریداری کنند. این نوع روکش‌ها هم دارای پارچه هستند و هم در طراحی آنها از چرم استفاده شده است. بنابراین جدا از مزیت‌هایی که در هر دو نوع روکش دارد، مزیت دیگر آنها ظاهر شیک آنهاست که فضای داخلی خودرو را دگرگون می‌کنند.

اگر به دنبال خرید روکش پراید صبا اسپرت هستید حتما این گروه را بررسی کنید تا بتوانید از دو مزیتی که روکش‌های چرم و پارچه‌ای دارند استفاده کنید.

رنگ مناسب روکش پراید صبا

در انتخاب رنگ مناسب روکش پراید صبا اینکه ماشین شما چه رنگی است اهمیت ندارد؛ از طرفی دیگر همه مدل‌های پراید صبا نیز از یک طراحی داشبورد بهره می‌برند. اما دو موضوع برای رنگ مناسب روکش صندلی پراید صبا وجود دارد.

  1. اول اینکه سعی کنید بر اساس رنگی که برای کمربند خودرو وجود دارد، رنگ روکش را انتخاب کنید. رنگ‌های موافق می‌توانند استایل هماهنگ به آن بدهند، اما رنگ‌های تضاد نیز می‌توانند ظاهر شیکی را ایجاد کنند.
  2. مسئله بعدی به طراحی داشبورد و تریم داخلی کابین برمی‌گردد. اگر دنبال ست کردن هستید بهتر است از رنگ‌های تیره مثل مشکی، قرمز، قهوه ای و… استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید تفاوت و تضادی در آن ایجاد کنید رنگ‌های روشن مناسب هستند که البته در اینجا باید به نوع استفاده خودرو دقت کرد.

به منطقه مکانی که در آن سکونت دارید دقت کنید

یکی از نکاتی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند، استفاده از روکش پراید صبا در منطقه‌ای است که در آن سکونت دارد. شاید بپرسید اینکه در کدام شهر سکونت دارید، چه اهمیتی دارد که در انتخاب روکش تاثیر داشته باشد؟

اجازه دهید با مثال این موضوع را بررسی کنیم. ما در کشوری هستیم که تقریبا ۴ فصل از سال را می‌توان در شهرهای مختلف تجربه کرد. از همین روی، روکش صندلی بر اساس جنسی که دارد، بهتر است متناسب با همان آب و هوای منطقه انتخاب شده باشد.

به عنوان نمونه روکش‌های پارچه‌ای که آب را به‌راحتی جذب می‌کنند برای استفاده در مناطق شمالی که هوا شرجی و رطوبت زیادی دارد مناسب نیست و بهتر است در چنین شهرهایی از روکش چرم استفاده کرد. برعکس، در شهرهای جنوبی که هوا به شدت گرم است، تابش مستقیم آفتاب به روکش چرمی می‌تواند مستعد بوی نامناسب در خودرو و گرمای بیشتر شود که البته این موضوع به نوع چرم به کار رفته هم وابسته است.

به دوخت و طراحی پارچه دقت کنید

یکی از مهم‌ترین مسائل بعد از انتخاب مواد به کار رفته در طراحی روکش ماشین پراید صبا، دوخت و نوع مواد به کار رفته است.

سعی کنید حتما روکشی انتخاب کنید که ضمن استفاده از پارچه با جنس با کیفیت و در عین حال راحت، وزن بالاتری داشته باشد؛ چرا که وزن بالا نشان از کیفیت بیشتر مواد دارد. خصوصا اینکه باید به ضخامت آنها هم توجه کنید که راحتی بهتری را برای سرنشین خودرو تامین کنند.

علاوه بر این، فرآیند دوخت را هم باید بررسی کنید که ضمن استفاده از نخ مناسب، دوخت سرتاسری با تعداد دو بار یا بیشتر را شامل شود، که در اثر کشش باعث پارگی روکش نشود.

همچنین محل اتصالات روکش به صندلی را هم باید بررسی کنید که از کش و نخ با کیفیت استفاده شده باشد. روکش‌هایی که در آنها از کش استفاده می‌شود، چون در طول مدت زمان کش پوسیده شده و شل می‌شود، باعث جمع شدن روکش خواهد شد. در نتیجه باید به کش استفاده شده دقت کنید که کیفیت و داوم بالایی داشته باشد.

روکش صندلی اسپرت پراید صبا

خرید روکش صندلی پراید صبا را از اسپرت سهند شروع کنید

حالا که با راهنمای خرید روکش صندلی پراید آشنا شده و دانستید که برای انتخاب بهترین روکش صندلی پراید صبا باید چه مواردی را مورد بررسی قرار دهید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که با خرید روکش پراید صبا از اسپرت سهند می‌توانید در کنار تخفیف جشنواره‌ای، از ارسال رایگان و گارانتی بازگشت وجه نیز برخوردار شده و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

فروشگاه اسپرت سهند با آدرس اینترنتی www.sportsahand.com به صورت تخصصی در زمینه‌ی تولید و عرضه انواع روکش صندلی فعالیت داشته و در کنار آن نیز می‌توانید سایر محصولاتی که برای خودرو خود نیاز دارید را خریداری کنید.

این فروشگاه به صورت تخصصی روکش صندلی پارچه‌ای برای پراید صبا را تولید می‌کند. فرآیند تولید این روکش‌ها از طراحی گرفته تا انتخاب متریال و دوخت، تماما به صورت اختصاصی توسط اسپرت سهند انجام می‌گیرد.

می‌توانید متناسب با راهنمای خریدی که در مقاله ذکر کردیم، روکش صندلی را مطابق با نیاز خود و در کنار آن هماهنگ با استایل و رنگ پراید صبا که دارید با قیمت ارزان خریداری کنید.

با خرید روکش پراید از فروشگاه روکش صندلی اسپرت سهند، می‌توانید از پشتیبانی آنلاین استفاده کرده و روکش را متناسب با نوع خودرو و استفاده‌ای که دارید انتخاب کنید. در بخش وبلاگ اسپرت سهند نیز کلیه نکات برای خرید روکش صندلی ماشین را می‌توانید مطالعه کنید.

شما می توانید با استفاده از کد تخفیف    <iranecar>  از ۶ درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا