اخبار خودرو

رونمایی آئودی RS7 برای نمایشگاه فرانکفورت تایید شد.

اگر شما طرفدار خودروهای آئودی هستید قطعا برای خبر هفته آینده بسیار شگفت زده میشوید. این کمپانی قرار است که خودرو RS7 را در نمایشگاه فرانکفورت به صورت رسمی رونمایی میشود. این خودرو قرار است در کنار آئودی Q3 اسپرت بک، RS6 آوانت و فیس لیفت A4 و Q7 قرار میگیرد. تا به این لحظه تصویری از این خودرو درز نکرده است. اما با توجه به رندر های تصاویر جاسوسی شده از این خودرو با پوشش استتار تصور میشود با همچنین خودرویی روبرو هستیم.

انتظار میرود که این خودرو همچون پرچمدار این شرکت A7 باشد با جزییات خودرو های RS . تنها مشخصاتی که تا به این لحظه مشخص شده است ترمزهای آئودی اسپرت و رینگ های ۲۲ اینچی است. همچنین در زیر کاپوت این خودرو قرار است یک پیشرانه هیبریدی وی ۸ چهار لیتری با قدرت خروجی ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۵۹۰ پوند دارد. با توجه به این مشخصات شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود ۳.۶ ثانیه است.

در حالی که سرعت این خودرو در حدود ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است اما به طور الکتریکی به سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو در روز سه شنبه در نمایشگاه رونمایی میشود و احتمالا برای فروش در سال ۲۰۲۰ صورت میگیرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا