اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اطلاعیه سایپا در خصوص اعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش تیر ماه ۹۹

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، پیش فروش یک ساله محصولات گروه خودروسازی سایپا به پایان رسیده و باید منتظر زمان قرعه کشی پیش فروش تیر ماه سایپا باشیم.

زمان قرعه کشی پیش فروش تیر ماه سایپا

زمان قرعه کشی پیش فروش تیر ماه سایپا که در قالب پیش فروش یک ساله صورت گرفت، در تاریخ ۹۹/۰۴/۲۸ بوده و این قرعه کشی با حضور نماینده دادستان و سایر مسئولان به شکل کاملا ایمن انجام خواهد شد. پس از انجام قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان در آن، ۷۲ ساعت مهلت واریز وجه ابتدایی داده می شود و متقاضیانی که نام آن ها از قرعه کشی موفق بیرون آمده است، باید در مهلت داده شده نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. بدیهی است که عدم واریز وجه در موعد و مهلت زمانی اعلام شده، به معنای انصراف از ثبت نام و خرید خودرو، تلقی خواهد شد.

طبق اعلام گروه های خودروسازی کشور، برنامه های فروش ویژه و پیش فروش طی چندین مرحله تا پایان سال ۹۹ ادامه داشته و این برنامه های فروش، به منظور تعدیل و کاهش قیمت خودرو در کشور و رساندن محصولات به دست مصرف کننده واقعی با عبور از واسطه‌ها، صورت می‌پذیرد. همین طور طرح مجلس و ورود این نهاد به موضوع قیمت خودرو، می تواند تا حدودی بر کاهش قیمت ها موثر بوده و از شیب صعودی بی توقفی که نرخ خودرو در بازار آزاد به خود گرفته است، بکاهد.

باید منتظر ماند و دید گردانندگان بازار خودرو، چرخ قیمتی را به کدام سمت چرخانده و آیا می توانیم بازگشت قیمت را حداقل در اندازه‌ای در این بازار شاهد باشیم یا خیر. قابل انتظار است که با عرضه و تحویل خودروهای ثبت نام شده و رسیدن آن ها به دست خریدار، مقداری از فشار دلال‌ها و واسطه‌ها در بازار کاسته شده و حداقل شاهد افزایش قیمت ها بیش از این نباشیم.

به روز رسانی – ۲۸ام تیر ماه

ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۸ام تیر ماه قرعه کشی سایپا انجام خواهد شد و فردا یکشنبه ۲۹ام تیر ماه ساعت ۱۰ صبح اسامی اعلام خواهد گشت.

به روز رسانی – ۲۹ام تیر ماه

طبق اعلام مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا، واریز وجه افراد منتخب در قرعه کشی دومین طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، از فردا صبح دوشنبه ۳۰ام تیر ماه به مدت ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

واریز وجه از طریق اینترنتی انجام خواهد شد و برای انجام آن باید به وب سایت iranecar.com “پورتال جامع خودروی کشور” مراجعه نمایند.

به روز رسانی -۲۹ تیر ماه

اعلام نتایج قرعه کشی سایپا در این دوره پیش فروش یکساله، تا لحظاتی دیگر انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا