اطلاعیه‌های فروش

فروش نقدی وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا ـ اسفند ماه ۹۹

فروش نقدی خودروی وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا با نرخ قطعی در تعداد محدود از یکشنبه ۳ام اسفند ماه ۹۹ تا پنج شنبه ۱۴ام اسفند ماه برقرار خواهد بود. لازم به ذکر است که فروش از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا پنج شنبه ۱۳ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و خرید اینترنتی برای متقاضیان به صورت شبانه روزی از طریق آدرس http://Bahman.iranecar.com میسر خواهد بود.

فروش نقدی وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا

در بخشنامه گروه بهمن مقررات و ضوابط شرکت در این برنامه فروش نقدی با قیمت قطعی آورده شده است و هدف از این فروش با تعداد محدود تا رسیدن به حد نصاب، فروش خودروهای مذکور به مشتریان واقعی و جلوگیری از معاملات دلالی می باشد. از این روی در صورتی که متقاضی در ثبت نام، مطالب خلاف واقع را عنوان ساخته و به شرایط مندرج در بخشنامه توجهی نداشته باشد، ثبت نام وی ملغی شده و وجه پرداختی نیز بازگردانده خواهد شد.

فروش نقدی وانت کارا

نکته: لازم به توضیح است که فروش نقدی وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا تنها از طریق آدرس مزبور امکان پذیر بوده و هیچ مسیر دیگری برای فروش این محصولات ارائه نشده است. لذا هموطنان از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

قواعد و ضوابط مهم مندرج در بخشنامه فروش:

  • ثبت نام از طریق آدرس های فوق انجام و سایر مراحل (تشکیل پرونده ، تحویل خودرو ، مدارک و …) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.
  • در این روش فروش، الزام تطابق آدرس و شهر شماره گذاری متقاضی با استان های مجاز فروش عاملیت لحاظ گردیده است.
  • در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد.
  • در این روش فروش امکان ثبت نام با کدملی و یا شناسه ملی عاملیت میسر نمی باشد.
  • پس از ثبت نام، امکان تغییر رنگ، تغییر عاملیت، تغییر خودروی خریداری شده و تغییر شرایط خرید میسر نخواهد بود.
  • با توجه به اینکه در روش فروش فوری به محض انجام ثبت نام، امکان تخصیص وجود خواهد داشت، لازم است تا در صورت تمایل مشتری به انصراف، حتماً از عدم تخصیص خودرو اطمینان حاصل شود؛ در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. در صورت انصراف مشتری و صرفاً گذشت بیش از یک ماه از زمان ثبت نام و تکمیل وجه، سود انصراف به میزان ۱۲% سالانه به وجه پرداختی نقدی مشتری تعلق گرفته و ظرف ۲۰ روز کاری به مشتری قابل ارائه خواهد شد.
  • مشتریان پس از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد، می بایست ظرف ۷۲ ساعت کاری نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعمل ها و آیین نامه های شرکت به عاملیت محل تحویل (انتخابی در هنگام ثبت نام) اقدام نمایند. در صورت عدم رعایت این موضوع، شرکت مسئولیتی در تحویل خودرو در بازه متعهد شده نخواهد داشت و در صورت بروز تاخیر در تحویل سود مشارکت و جریمه دیرکرد به پرداختی مشتری تعلق نخواهد گرفت.
  • به موجب این روش فروش، مشتری مطلع و آگاه می گردد که می باید کلیه وجوه پرداختی را از آدرس اینترنتی معرفی شده و صرفا به صورت اینترنتی در وجه شرکت بهمن موتور واریز و تحویل نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، بیعی فی مابین طرفین منعقد نشده و در نتیجه شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
  • پرداخت هرگونه وجه یا امتیازی توسط خریدار به عاملیت قبل از عقد قرارداد مجاز نمی باشد. لذا عاملیت حق دریافت هیچگونه وجه یا امتیازی را از خریدار ندارد. در صورت تخلف عاملیت از هر یک از موارد مذکور هیچگونه تعهدی برای شرکت ایجاد نشده و کلیه مسئولیت ها و عواقب آن بر عهده پرداخت کننده و عاملیت است.
  • در صورتیکه اطلاعات وارد شده مشتریان، ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد، شرکت بهمن موتور تعهدی در خصوص واگذاری خودرو نخواهد داشت و مجاز به ابطال قرارداد بصورت یکطرفه و عودت وجه به حساب مبدا خواهد بود.
  • در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، معادل ۲.۵% (ماهانه) جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ۷ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. سود تاخیر تنها به پرونده هایی تعلق می گیرد که ارسال مدارک مشتری و پرداختی های مشتری برابر شرایط این بخشنامه صورت گرفته باشد.
  • این روش فروش بدون حصول تمامی شرایط مندرج، فاقد اعتبار بوده و تعهدی برای شرکت ایجاد نمی کند.
  • با توجه به اینکه احتمال دارد، برخی از کارت های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، لازم است تا پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.
  • صدور شناسنامه مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت توسط واحد شماره گذاری پلیس راهور ناجا انجام می پذیرد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.
  • مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت بهمن موتور به نشانی bahman.ir قابل رویت می باشد.
نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا