رپرتاژ

چرا باید از یدک‌ کش یا مکانیک سیار با مجوز استفاده کنیم؟

خراب شدن خودرو در خیابان و سپردن آن به یدک‌کش‌های کلاه‌بردار، ضرر مالی زیادی را مردم ایجاد کرده است. یدک‌کش یا مکانیک سیار مجاز حتماً باید آرم اتحادیه امداد خودرو داشته باشد، در عکس زیر روی درب یدک‌کش قرار دارد و عضو یک شرکت امدادرسانی باشد.

تصور کنید در بعدازظهر یک روز گرم تابستان در حال حرکت به سمت مقصدی هستید که ناگاه خودروی شما از حرکت متوقف می‌شود و نیاز به یدک‌کش دارید. یدک‌کش‌های زیادی برای تعمیر یا جابه‌جایی خودرو همواره در خیابان‌ها در حال گشت‌وگذارند. آیا به هر یدکشی می‌شود اعتماد کرد؟ آقای امداد توصیه‌هایی برای شما دارد تا در دام کلاه‌برداری یدک‌کش غیرمجاز نیفتید.

چرا یدک‌کش، کفی و دکل یا مکانیک سیار مجاز مثل آقای امداد را خبر می‌کنیم؟

نگاهی به ویژگی‌های شرکت معتبر امدادرسانی یدک‌کش و خودروبر در تهران و کرج می‌اندازیم.

۱- داشتن مجوز از اتحادیه امداد خودرو

مهم‌ترین ویژگی شرکت امداد خودرو قانونی بودن آن است. با کندوکاوی در خبرها پی می‌برید یدکش کلاه‌بردار چه دام‌هایی برای مردم پهن کرده‌اند. پس اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنیم، قانونی بودن شرکت امداد و داشتن آرم ویژه شرکت‌های امدادی است.

آقای امداد شرکت‌ امداد خودروی در تهران باسابقه طولانی و عملکرد عالی است که تمامی خدمات یدک‌کش، کفی، مکانیک سیار را در تهران و کرج را به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می هد و خدمات خود را ضمانت می‌کند.

۲- امدادرسانی سریع امدادگران با موقعیت‌یاب

برای استفاده از خدمات آقای امداد در هر نقطه‌ای از تهران که باشید کافی است با ما تماس بگیرید (۰۲۱۴۸۲۸۷) تا امدادگران ما، در کمتر از بیست دقیقه، خود را به شما برسانند. ما با استفاده از سامانه موقعیت‌یاب امدادگرها تمامی نقاط ۲۲ منطقه تهران و کرج را تحت پوشش داریم. امداد شرکت‌های خودروی‌های داخلی و خارجی نیز در حوزه عملکرد ماست.

۳- کیفیت خدمات یدک‌کش تهران

آقای امداد همه خدمات جابه‌جایی و تعمیر خودروها را با بهره‌گیری از قطعه‌های اصل و باکیفیت و همچنین تجهیزات استاندارد انجام می‌دهد. کادر امدادگران حرفه‌ای و آموزش‌دیده یدک‌کش تهران و دارای مدرک تعمیرات خودرو و عدم سو پیشینه هستند. تعمیر یا جابه‌جایی درست و اصولی خودروی شمارا تضمین می‌کند. همچنین اگر مشکل شما قابل‌حل باشند بدون نیاز به حمل خودرو برای شما رفع می‌کنند.

۴- امدادرسانی شبانه‌روزی یدک‌کش، دکل و کفی در تهران و کرج

امدادرسانی آقای امداد منحصر به‌روز خاصی نیست، بلکه همکاران ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و در همه‌روزه‌ای هفته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی در همه نقاط شهر هستند. فرقی هم نمی‌کند خودروی شما نیاز به تعمیر جزئی داشته باشد، یا جابه‌جایی با دکل و کفی و یدک‌کش؛ درهرصورت امدادگران ما در خدمت شما هستند.

۵- سابقه طولانی یدک‌کش تهران

۱۳ سال امدادرسانی آقای امداد و کمک‌رسانی به هزاران خودروی آسیب‌دیده و نیازمند جابه‌جایی، معرف عملکرد یدک‌کش تهران است.

۶- تعرفه‌ها در یدک‌کش تهران

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فکری همه‌کسانی که خودرو آن‌ها دچار تصادف یا نقص فنی شده، هزینه‌های تعمیر و جابه‌جایی آن است. آقای امداد این اطمینان را به شما می‌دهد همه فعالیت‌های تعمیراتی و جابه‌جایی خودرو با دکل و کفی در این شرکت با نرخ‌های مصوب اتحادیه که در سایت ما هم مشخص‌شده، انجام می‌شود و هیچ‌گونه هزینه اضافه از کسی گرفته نمی‌شود.

۷- نظارت بر امدادگرها و ضمانت عملکرد

و مهم‌ترین نکته در عملکرد آقای امداد نظارت همیشگی بر کار امدادگران این شرکت است. یکی از رازهای موفقیت یدک‌کش تهران سنجش عملکرد امدادگرانِ شرکت با ریزبینی و وسواس است.

خدمات امدادی شرکت‌های امداد خودرو در تهران و کرج

۱- حمل خودرو

حمل خودروی آسیب‌دیده به تعمیرگاه مجاز یا مرکز بیمه، حمل خودرو نو به مرکز تعویض پلاک و حمل خودروی مسابقه‌ای به محل مسابقه سه کارکرد مهم یدک‌کش، خودروبر و کفی است. نکته مهم در جابه‌جایی خودرو آسیب نرساندن به آن است. به همین منظور ما در یدک‌کش تهران روش‌های مختلفی را برای جابه‌جایی خودروهای نو و تصادفی به کار می‌بریم.

روش‌های جابه‌جایی خودرو:

۴ روش برای حمل یک خودرو وجود دارد

  1. یدک‌کش چرخ گیر پرکاربردترین روش حمل خودروهای آسیب‌دیده است. نیسان چرخ گیر خودرو را با اهرمی به نام چرخ گیر که قطعه‌ای آهنی است و بر روی جک نصب می‌شود، بلند و جابه‌جا می‌کند. یک میله فلزی زیر دوچرخ جلو یا عقب قرار می‌گیرید و بالابر هیدرولیکی خودرو را از زمین بلند می‌کنند. در یدک‌کش زنجیری از کابل و سیم قوی استفاده می‌شود در حمل خودرو با این روش، زنجیر به سپر خودروی آسیب‌دیده وصل می‌شود که دیگر از این روش استفاده نمی‌شود.
  2. کفی

کفی برای جابه‌جایی خودروهای سنگین است. کفی تریلر ازنظر ظاهری شبیه کامیونی است که دیواره ندارد و ماشین به صورت کامل روی کفی قرار می گیرد.

  1. دکل

این خودروبر به یک دکل مجهز هست برای حمل خودروهای تصادفی که قسمت جلو یا عقب آن‌ها آسیب‌دیده است.

  1. خودروبر

در خودروبر ماشین کامل روی خودروبر قرار می‌گیرید.

ما امداد خودروی انواع ماشین‌های مختلف داخلی و خارجی شامل تویوتا، کیا، مدیران خودرو، ایران‌خودرو، سایپا و … را انجام می‌دهیم.

۲- تعمیر در محل با مکانیک سیار آقای امداد در تهران و کرج

ممکن است خودروی شما به‌عوض کردن پمپ‌بنزین، فیوز، سیم کلاچ و گاز، شیلنگ رادیاتور، لاستیک، ماهک دنده، یا… نیاز داشته باشد. همه این خدمات در حیطه تخصص امدادگران ماست. اگر مکانیکی سیار در تهران و کرج نیاز داشید فقط کافی هست که با آقای امداد تماس بگرید.

۳- سوخت‌رسانی با یدک‌کش تهران

گاهی خودرو به دلیل تمام شدن سوخت درراه می‌ماند؛ در آن صورت هم نگران نباشید. با ما تماس بگیرید تا سوخت موردنیاز شمارا به‌سرعت به خودروی شما برسانیم.

۴- امداد باتری یدک‌کش تهران

گاهی ازکارافتادن خودرو به دلیل اشکال در باتری آن است. این مشکل را هم امدادگران ما به‌راحتی برای شما برطرف می‌کنند.

۵- پنچرگیری سیار با یدک‌کش تهران

اگر لاستیک خودروی شما تیوب‌لس باشد، امدادگران ما برای پنچرگیری آن در خدمت شما هستند؛ اما توجه داشته باشید که پنچرگیری لاستیک تیوب‌دار نیاز به وسیله‌های خاصی دارد که در حیطه کاری آقای امداد نیست.

۷- تعمیر سیستم برق با یدک‌کش تهران

گاهی سیستم برق خودرو در قسمت‌های دینام، شمع، کویل، انژکتور و دیگر قسمت‌ها دچار اشکال می‌شود و خودرو از حرکت بازمی‌ایستد. برطرف کردن اشکال‌ سیستم برق خودروی شما هم در حیطه توانائی‌های آقای امداد است.

شیوه کار یدک‌کش تهران

برای درخواست یدک‌کش یا مکانیک سیار از آقای امداد یک تلفن شما کافی است! ۰۲۱۴۸۲۸۷ اگر خودروی شما نیاز به هرکدام از خدمات آقای امداد داشت، امدادگران ماهر ما به کمک شما می‌آیند؛ اما اگر خودرو نیاز به جابه‌جایی داشت، آنگاه با وسیله‌های موردنیاز مانند دکل و یدک‌کش و کفی جابه‌جا می‌شود.

پایان سخن

فرقی نمی‌کند چه زمانی از شبانه‌روز و در کجای تهران باشید؛ هر زمان که خودروی شما درراه ماند و نیاز به کمک داشتید، کافی است شماره آقای امداد را بگیرید ۰۲۱۴۸۲۸۷ یا موقعیت مکانی خود را در سایت آقای امداد ثبت کنید، ما نزدیک‌ترین امدادگر را برای شما می‌فرستیم.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که همه امدادگران ما دارای کارت شناسایی و لباس فرم مخصوص شرکت هستند. ما از کار خود مطمئن هستیم و کار خود را ضمانت می‌کنیم.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا