اخبار خودرو

کروز اورجین، خودروی خودران GM

کروز اورجین، خودروی خودران GM ، کروز شرکتی متعلق به جنرال موتورز ( با دارا بودن سهام اکثریت)، هوندا و چند شرکت دیگر دیروز از گام بعدی به سمت آینده خودرو های بدون راننده پرده برداشت. به دنبال نمونه اولیه مبتنی بر شورولت بولت تمام برقی خودرویی با نام اورجین معرفی شده است که از نظر ظاهری متفاوت است.

این خودرو  فاقد پدال و فرمان، وسیله نقلیه اتوماتیک است که از یک خودروی متوسط بزرگتر نیست. این طرح تا حدودی یادآور کانسپت پالت الکترونیکی تویوتا است. هرچند که این مدل در درجه اول برای مشاغل طراحی شده است.

کروز اورجین، خودروی خودران GM

درهای کشویی مشابه درهای موجود در قطار مترو به داخل کابین دسترسی می دهند که در آن دو ردیف صندلی روبروی یکدیگر هستند تا تعامل بین مسافران برقرار شود. ظاهراً با توجه به عکس های منتشر شده محفظه مسافران و محل پا احساس راحتی به مشتریان ارائه نمیدهد. فضای حمل بار را می توان در پشت صندلی ها یافت ، در حالی که مانیتورهای سربار اطلاعات کلیدی را نشان می دهند.

کروز اورجین، خودروی خودران GM

کروز اورجین، خودروی خودران GM – منبع انرژی خودرو کروز اورجین باتری است. محور دوربین و سنسور در هر چهار گوشه فوقانی به وسیله نقلیه کمک می کند تا آنچه را که در اطراف آن می گذرد درک کند. طبق گفته این شرکت، با هر بار شارژ کامل مسافتی در حدود ۱.۶ میلیون کیلومتر را طی می کند که شش برابر از میانگین خودرو های الکتریکی بهتر است. متأسفانه جزئیات فنی دیگری در این رویداد ارائه نشده است.

به دلیل تاخیرهای مختلف ، آزمایشات در جاده های عمومی هنوز در کالیفرنیا (با یک راننده در داخل خودرو) ادامه دارد. در این مرحله ، جدول زمانی مشخص برای شروع تولید اعلام نشده است. تمام آنچه که تا به این لحظه منتشر شده است این است که یک سرویس اشتراک گذاری سواری با استفاده از خودرو های Cruise Origin ابتدا در سان فرانسیسکو راه اندازی می شود.

کروز اورجین، خودروی خودران GM

قابلیت اطمینان و ایمنی خودروهای بدون راننده همچنان سؤالهای بزرگی ایجاد میکند. چندین تصادف از جمله چند مورد کشته در خودرو تسلا رخ داده است که در حال رانندگی اتومایتک بوده است. همچنین چندین تصادف در رابطه با خودروهای سواری Uber رخ داده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری برای این خودرو منتشر نشده است اما به زودی اخبار تکمیلی اضافه میشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا