اخبار خودروگروه های خودروسازی

کیا سراتو و کیا پگاس به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی می آید

سرپرست فروش شرکت کوشا خودرو از عرضه کیا سراتو و کیا پگاس در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ظرف روزهای آینده خبر داد.

مهرداد ملاجعفر، در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت کوشا خودرو برای ثبت‌نام و عرضه کیا سراتو و کیا پگاس آمادگی دارد.

به گفته وی، به‌زودی شاهد عرضه خودروهای سراتو و پگاس از سوی کوشاخودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خواهیم بود.

سرپرست فروش کوشاخودرو در ادامه از تحویل خودرو کیا سونت از ۱۳ آذرماه جاری خبر داد و متذکر شد: فروش خودروهای وارداتی کیا معمولا ۹۰ روزه انجام می‌شود اما در زمانی کمتر از این زمان، خودرو خریداران تحویل آنها خواهد شد.

ملاجعفر اضافه کرد: به‌عنوان نمونه اولین خودرو کیا سلتوس از سوی خریدار در ۱۸ آبان امسال تکمیل وجه شده‌بود و خودرو در کمتر از یک‌ماه پس از تکمیل وجه تحویل شده است.

براساس این گزارش، کیا سراتو از یک موتور ۴ سیلندر ۲۰۰۰ سی‌سی با ۱۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد که به یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته مجهز است.

برخی قابلیت‌ها و امکانات رفاهی خودرو کیا سراتو ۲۰۲۳ وارداتی به کشور شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی اسپرت، رکاب‌های جانبی اسپرت و اسپویلر عقب، چراغ‌های مه‌شکن LED، چراغ‌های عقب و چراغ‌های روشنایی در روز، فرمان طرح اسپرت، صندلی‌های اسپرت با روکش پارچه‌ای و SynTex، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با ناوبری، کیا کانکت و رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، کلید هوشمند با راه‌اندازی از راه دور، فناوری تشخیص نقاط کور و دستیار جلوگیری از برخورد متقابل از عقب و … می‌شود.

این گزارش می‌افزاید که خودرو کیا پگاس نیز با یک موتور ۴ سیلندر ۱۴۰۰ سی‌سی و ۹۵ اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۱۳۴ نیوتن‌متر و با یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک روانه بازار داخلی خواهد شد.

درخصوص قابلیت‌ها و امکانات رفاهی کیا پگاس می‌توان به قفل و مهارکننده صندلی کودک (ISO FIX)، سیستم ورود بدون کلید، ایموبلایزر، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، برنامه پایداری الکترونیکی (ESP)و سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر (TPMS) و … اشاره کرد.

منبع خبر: پرشین خودرو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا