اخبار خودروگروه های خودروسازی

کاما‌ ESP۶ ون برقی آریا دیزل در اتو اکسپوی تهران رونمایی شد

شرکت آریا دیزل در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران از ون برقی باری و مسافری کاما۶‌ ESP رونمایی کرد .

تعهد و تمایل شرکت آریا دیزل به تحول در صنعت خودروسازی و ایجاد فضایی بهتر برای پیشبرد اهداف کلان کشور به سوی هوایی پاک انگیزه‌ای برای واردات و تولید ون‌های جدید برقی کاما با طراحی منحصر بفرد و با استفاده از فناوری‌های روز جهانی بود که مورد توجه بازدیدکنندگان محترم قرار گرفت.

پیشرانه الکتریکی ون کاما‌۶‌ ESP ساخت شرکت ووهان لینکونترال است که قدرت خود را از طریق یک باتری ۶۱.۹ کیلووات ساعتی تامین می‌کند؛ این ون قادر است تا با یک‌بار شارژ، ۴۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

این ون در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ابعادی معادل ۴۸۶۰ میلی‌متر، ۱۷۱۵ میلی‌متر و ۱۹۹۵ میلی‌متر دارد و همچنین وزن خالص نسخه مسافری این ون هزار و ۶۲۰ کیلوگرم و وزن ناخالص آن، دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم اعلام شده‌است.

امکانات رفاهی و ایمنی ون برقی کاما ۶‌ ESP شامل کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی، مالتی مدیای هفت اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی درب‌ها، چراغ رانندگی در روز، چراغ مه شکن جلو، کروز کنترل، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، دوربین و سنسور پارک عقب است.

آریا دیزل با توجه به سیاست‌های دولت درخصوص شدت آلایندگی هوا که کلانشهرها با آن درگیر هستند، اقدام به برنامه‌ریزی برای این ون برقی نموده‌است؛ این خودرو که ون مسافری است؛ می‌تواند برای تاکسیرانی‌ها و حمل‌ونقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا