راهنمای خرید محصولات شرکت صباباتری

به منظور رفاه بیشتر مشتریان گرامی و ارائه خدمات بهتر و تحویل باتری در محل به قیمت کارخانه، شرکت توسعه منابع انرژی توان (صباباتری) از طریق وبسایت رسمی فروش اینترنتی محصولات این شرکت، اقدام به فروش اینترنتی باتری در بستر “ایرانی کار” کرده است. بدین منظور مشتریان گرامی می‌توانند با سپری کردن مراحل زیر، نسـبت خرید اینترنتی باتری و تحویل باتری در محل اقدام نمایند.

ورود به سامانه فروش اینترنتی صباباتری

خرید اینترنتی باتری

گام اول: انتخاب نوع خودرو

فروش اینترنتی باتری صباباتری

 در این صفحه فهرست و تصویر محصولات شرکت صباباتری، قابل مشاهده است. شما می توانید اقـدام به”انتـخاب باتری” مورد نظر خود نمایید و یا بر اساس مدل خودروی خود، باتری‌های مناسب برای خودروی خود را مشاهده و انتخاب نمایید.

گام دوم: مشاهده سبد خرید و تعیین باتری تحویلی

فروش اینترنتی باتری صباباتری

بعد از انتخـاب باتری مورد نـظر، مشـخصات باتـری انتخـابی نمایـش داده شـده و راهنمای لازم جهت شرایط تحویل نمایش داده شده است. لازم به ذکر است در این مرحله، باید آمپر باتری تحویلی خود را مشخص نمـوده و باتـری تحویلـی باید بین ۵۰ تا ۹۰ آمپر باشد.

گام سوم: ثبت نام مشتری در سامانه

فروش اینترنتی صباباتری

در صورتی که مشتری در سامانه ثبت نام کرده باشد، می‌توانـد با اطلاعات شماره موبایل و رمز عبور تعیین شده وارد سامانه شده و فرآیـند خرید را ادامه دهد، اما در صورتی که اطلاعات مشتری در سامانه ثبت نشده باشد، لازم است وارد تب “ثبت نام در سامانه” شده و فرآیند ثبت نام را طی نمایند.

گام چهارم: تعیین مشخصات و آدرس تحویل گیرنده

فروش اینترنتی صباباتری

در گام چهارم، لازم است مشخـصات فردی و آدرس تحـویل گیـرنده در سامانه تعیین شود. لازم به ذکر است تحویل باتری تنها در استان‌هایی که در لیـسـت نمایـش داده شده است صـورت خـواهد گرفـت. در این صفحه مشخصات باتری انتخابی، مشخـصات باتری تحـویلی، مشـخصات و آدرس تحـویـل گیـرنـده، صـورتحـساب و مبـلغ مابه التـفاوت به مشتری نمایش داده می‌شود.

گام پنجم: پرداخت الکترونیکی (صفحه بانک)

فروش اینترنتی باتری صباباتری

پس از ورود به درگاه بانکی، با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم کارت اقدام به پرداخت و تکمیل فرایند خرید نمایید.

گام ششم: صفحه نهایی (رسید پرداخت)

فروش اینترنتی صباباتری

پس از انجام پرداخت و بازگشت به سایت پذیرنده، رسید پرداخت کاربر قابل مشاهده می باشد.
دکمه بازگشت به بالا