پیشنهاد سردبیر

اخذ گواهینامه تشخیص صلاحیت

سطح کمیت و کیفیت خدمات یک شرکت همواره ضامن اطمینان مخاطبین و کاربران و تداوم فعالیت یک سازمان می‌باشد. حصول اطمینان و شناخت رتبه خدمات، از طریق اخذ گواهینامه‌های معتبر می‌باشد. سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان یک نهاد و مرجع از طریق امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران متولی رتبه‌بندی و ارائه گواهینامه صلاحیت خدمات شرکت‌های انفورماتیکی می‌باشد.

شرکت دانش‌بنیان مگا (مشاورین گسترش الکترونیک ایما) به‌عنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات انفورماتیکی، موفق به تمدید گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی و اخذ رتبه ۱ در زمینه “مشاوره و نظارت اجرایی طرح‌های انفورماتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات” و رتبه ۱ در زمینه “تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری” گردیده است.

سایر گواهینامه‌ها و مجوزهای اخذ شده توسط شرکت مگا نیز “مجوز شرکت‌های دانش‌بنیان”، “پروانه بهره‌براری _ فناوری اطلاعات (تولید نرم‌افزار)”و “مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای” می‌باشد.
این دستاورد بزرگی از دانش‌فنی روز، افراد متخصص و متبحر و سال‌ها تجربه در بهبود مستمر خدمات در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به مشتریان بوده‌است.

منبع خبر: تحریریه ایرانی‌کار

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا